Jump to content
IGNORERAD

Power tools i Thailand


Mankan

Recommended Posts

15 minuter sedan, skrev janne_h:

Finns nog inget annat än just yrkeserfarenhet i detta. Men å andra sidan så ifrågasätter du den. Så gör det du är bäst på....... 🤣

Ja du verkar ju ifråga sätta om jag vet hur man använder en skruvdragare och påstår att man inte ska borra med en sådan. 

 

24 minuter sedan, skrev janne_h:

 Batterimaskinerna drar dock mycket batteri vid hög belastning. Och riskerar brinna. 

Jag har som sagt använt borrmaskiner, skruvdragare och borrskuvdragare i väldigt många år och jag har aldrig kört sönder en enda. Man känner om maskinen går varm eller om den inte klarar belastningen. 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Ja du verkar ju ifråga sätta om jag vet hur man använder en skruvdragare och påstår att man inte ska borra med en sådan.

Jag har flertalet gånger skrivit att jag respekterar hur du använder dessa. Eller hur ditt behov är. Dock verkar du spåra ut till rena personangreppet. Där du ifrågasätter mina yrkes kunskaper. Jag kan bara delge mina erfarenheter. Sen är det helt upp till dig om du vill ta fasta på dom eller inte. Vad gäller dina ständiga påhopp på boa. Så spelar dom i en egen liga. Å andra sidan är Boa inte heller helt oskyldig i detta. 

Ni får lösa erat mellanhavande sinsemellan. Men när jag får rena påhoppet angående min yrkeserfarenhet. Då måste jag även kunna sätta ned foten och säga att det räcker nu! 

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev janne_h:

Jag har flertalet gånger skrivit att jag respekterar hur du använder dessa. Eller hur ditt behov är. Dock verkar du spåra ut till rena personangreppet. Där du ifrågasätter mina yrkes kunskaper. Jag kan bara delge mina erfarenheter. Sen är det helt upp till dig om du vill ta fasta på dom eller inte. Vad gäller dina ständiga påhopp på boa. Så spelar dom i en egen liga. Å andra sidan är Boa inte heller helt oskyldig i detta. 

Ni får lösa erat mellanhavande sinsemellan. Men när jag får rena påhoppet angående min yrkeserfarenhet. Då måste jag även kunna sätta ned foten och säga att det räcker nu! 

 

Vadå mina ständiga påhopp på Boa? De han som hoppade in i denna tråd spelade allan då får han svar med samma mynt. Svårare än så är det inte.

 

Du skriver att du respekterar hur jag använder maskinerna men säger samtidigt att jag gör fel. Jag vet sedan inte vad du menar är personangrepp. Jag frågare om du hade utövat yrket eller om du bara drev firman. Jag tyckte det var en relevant fråga när du nu påstod de du påstod om en 18V borrskruvdragare. För där vet du ju uppenbarligen inte vad du pratar om.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev janne_h:

"Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Du har rörfirma vet jag men är du hantverkare? Har du själv utövat yrket?" 

 

"Om du på alvar menar att en 18V skruvdragare idag inte är till för att borra med så undrar jag lite om du verkligen jobbat som hantverkare" 

 

Verkar som du inte gör annat än ifrågasätter min yrkeserfarenhet! 

 

Visserligen så är det sen lördagskväll men nu har du nog blandat ihop koddarna med morötterna som vi brukar säga här nere i söder.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Mankan:

Vadå mina ständiga påhopp på Boa? De han som hoppade in i denna tråd spelade allan då får han svar med samma mynt. Svårare än så är det inte.

 

Jag vet inte vad du menar är personangrepp. Jag frågare om du hade utövat yrket eller om du bara drev firman. Jag tyckte det var en relevant fråga när du nu påstod de du påstod om en 18V borrskruvdragare. För där vet du ju uppenbarligen inte vad du pratar om.

Och jag redovisade min yrkeserfarenhet därefter. Är detta nånting som du fortfarande ifrågasätter? Eftersom du fortsätter att veva i frågan. 

Ärligt talat. Köp vilken djävla maskin du vill. Jag har i vänlighet gett tips. Om inte dom tipsen kan uppskattas medelst att min yrkeserfarenhet blir ifrågasatt. Så ifrågasätter jag dina syften med hela denna tråd. 

Ville du ha råd eller ville du mästra andra? 

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Visserligen så är det sen lördagskväll men nu har du nog blandat ihop koddarna med morötterna som vi brukar säga här nere i söder.

?? 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

Jag har läst ett otal inlägg är du varit dryg och otrevlig mot Boa. Kanske han fortjänade det vissa gånger. Men denna gång har han inte helt fel i sak. Även fast hans inlägg även det var onödigt. Jag respekterar att du använder vilka maskiner du vill. Jag har suttit 15 år på komtor. Men innan dess var jag 28 år på fältet. Varav 20 av dessa år som jour ca 60 timmar vecka i snitt räknat per år (vissa veckor mer andra mindre) . Ska vi översätta dessa till normala förhållanden med 40 timmars vecka, som är normalt för en anställd. Har jag ungefär 55, års yrkeslivsfarenhet på området. Jag är idag 58 år. 

Och vem är du att ifrågasätta min yrkeserfarenhet? 

 

Tack för ett gott skratt 😄. Du driver med oss,Janne. Det var det mest innovativa sätt jag sett att räkna ut yrkeserfarenhet.

Skulle man skriva så i sitt CV, då skulle de som läser det undra om de läst rätt.

"Här har vi en kille med 55 års erfarenhet i yrket, hans ålder är 58".........

Själv är jag numera pensionär, 65 år gammal. Har 70 års yrkeserfarenhet......

God lördag 

mvh 

biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev janne_h:

Och jag redovisade min yrkeserfarenhet därefter. Är detta nånting som du fortfarande ifrågasätter? Eftersom du fortsätter att veva i frågan. 

Ärligt talat. Köp vilken djävla maskin du vill. Jag har i vänlighet gett tips. Om inte dom tipsen kan uppskattas medelst att min yrkeserfarenhet blir ifrågasatt. Så ifrågasätter jag dina syften med hela denna tråd. 

Ville du ha råd eller ville du mästra andra? 

Jag fortsätter inte med annat än att svara på dina påståenden om att jag gått till personangrepp och då förklarar jag åter igen för 3:e gången att jag tyckte det var en relevant fråga om du hade utövat yrket.

 

Syftet var att få lite insikt på den Thailändska "Power tools" marknaden och om de produkterna jag länkade till på Lazada var fake. Där fick jag hjälp av P3. Och så förstås tips på prisvärda 18 V maskiner vilket jag också fick några tips på. Tack för dessa dom som nu bidrog med dessa.

 

I övrigt tycker jag det var mycket mästrande från dig och Boa som gärna vill förklara hur man använder skruvdragare och vad man inte ska använda dom till.  Dessa råd vad jag dock inte intresserad av vilket jag tycke jag var tydlig med när jag snällt bemötte Boas förta inlägg.

 

12 timmar sedan, skrev janne_h:

Bästa förmåga? 

Betyder det att du gör som du skrev i tidigare inlägg? En i handbagaget och en i incheckat med skruvdragaren. 

Bryr du dig då inte om brandrisken? Trots att du känner till den. Verkar ju intelligent konsekvensanalys. 🙄

Batteridiskussionen var ju också intressant där du var inne och mästrade.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev biker:

Tack för ett gott skratt 😄. Du driver med oss,Janne. Det var det mest innovativa sätt jag sett att räkna ut yrkeserfarenhet.

Skulle man skriva så i sitt CV, då skulle de som läser det undra om de läst rätt.

"Här har vi en kille med 55 års erfarenhet i yrket, hans ålder är 58".........

Själv är jag numera pensionär, 65 år gammal. Har 70 års yrkeserfarenhet......

God lördag 

mvh 

biker

 

Vad gör man inte för ett gott skratt... 🤣

Som tur är så slipper jag skriva cv. Då jag är den som anställer. Å andra sidan så hamnar man oftast inte i den positionen utan erfarenhet. Och jag kan lova. Många skruvdragare har detta gått åt under åren. Av varierande orsaker. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag fortsätter inte med annat än att svara på dina påståenden om att jag gått till personangrepp och då förklarar jag åter igen för 3:e gången att jag tyckte det var en relevant fråga om du hade utövat yrket.

 

Syftet var att få lite insikt på den Thailändska "Power tools" marknaden och om de produkterna jag länkade till på Lazada var fake. Där fick jag hjälp av P3. Och så förstås tips på prisvärda 18 V maskiner vilket jag också fick några tips på. Tack för dessa dom som nu bidrog med dessa.

 

I övrigt tycker jag det var mycket mästrande från dig och Boa som gärna vill förklara hur man använder skruvdragare och vad man inte ska använda dom till.  Dessa råd vad jag dock inte intresserad av vilket jag tycke jag var tydlig med när jag snällt bemötte Boas förta inlägg.

 

Batteridiskussionen var ju också intressant där du var inne och mästrade.

Låter ju intressant. Dock verkar det mer som du klarar dig utan mina råd framöver. 

Och jag tackar för din respons på mina råd. Med tanke på din  redan djupa kunskap i ämnet. Så undrar jag vad din mening med tråden var? 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev janne_h:

Låter ju intressant. Dock verkar det mer som du klarar dig utan mina råd framöver. 

Och jag tackar för din respons på mina råd. Med tanke på din  redan djupa kunskap i ämnet. Så undrar jag vad din mening med tråden var? 

Som jag just skrev så var "Syftet var att få lite insikt på den Thailändska "Power tools" marknaden och om de produkterna jag länkade till på Lazada var fake. Där fick jag hjälp av P3. Och så förstås tips på prisvärda 18 V maskiner vilket jag också fick några tips på. Tack för dessa dom som nu bidrog med dessa."

 

Jag har inte någonstans frågat efter råd hur man använder en borrskruvdragare.

 

3 timmar sedan, skrev janne_h:

Naturligtvis är det någon som skrivit så. Någon vill använda en batteri skruvdragare till att sätta hålsågar i. 

Den är till för att skruva med. Borrmaskiner borrar man med och sätter hålsågar i. Nu om rätt ska vara rätt! 

Så ovanstående råd från dig klarar jag mig utan det är korrekt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

Så ovanstående råd från dig klarar jag mig utan det är korrekt.

Naturligtvis förstår jag det. Om man angriper någon annan. Så är det ju aldrig kul att få svar på tal av en som har insikt i ämnet. 

 

Jag tror dom flesta inklusive mig, fullständigt skiter i vilken maskin du köper. Om du inte vill ha råd i det du frågar. Då bör du heller inte ställa frågan.  Fast om P3 upplyst dig färdigt. Kunde du ju skrivit det tidigare. Så hade vi andra sluppit lägga energi på att försöka hjälpa dig. Som sen ledde till en massa ovett från din sida som tack. 

Att du sen hänfaller till att bli otrevlig på kuppen. Bara för att någon ifrågasätter när du angriper en annan medlem får stå för dig. 

End of story för min del. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev janne_h:

Naturligtvis förstår jag det. Om man angriper någon annan. Så är det ju aldrig kul att få svar på tal av en som har insikt i ämnet. 

 

 

Svar på tal och insikt?  Du vet ju inte vad du pratar om.

 

Menar du på allvar att man inte ska borra med denna maskin utan att den är bara till för att skruva med?

image.thumb.png.ea225692d1d115db08a4a502a3fec371.png

 

 

 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev janne_h:

Jag tror dom flesta inklusive mig, fullständigt skiter i vilken maskin du köper. Om du inte vill ha råd i det du frågar. Då bör du heller inte ställa frågan.  Fast om P3 upplyst dig färdigt. Kunde du ju skrivit det tidigare. Så hade vi andra sluppit lägga energi på att försöka hjälpa dig. Som sen ledde till en massa ovett från din sida som tack. 

Att du sen hänfaller till att bli otrevlig på kuppen. Bara för att någon ifrågasätter när du angriper en annan medlem får stå för dig. 

End of story för min del. 

Vart har jag varit otrevligt?

 

On 2023-08-04 at 17:59, skrev Boa52:

Ok då vet du ju så jag backar, sålde maskiner och verktyg ett antal år så är inte novis

men kör på du varför fråga när du vet. Om den är äkta eller inte får du riva isär den och kolla

är det inte bättre att den fungerar till dina behov

 

10 timmar sedan, skrev Boa52:

Det är som han inte förstår vad han vill ha, jobba lite eller mycket med borrmaskin

Batteri eller inte Han har fått så många inlägg som beskriver vad man ska tänka på

men det verkar inte gå in. Helt klart ska man köra hålsåg, maskin 220 V har en 

sån i Thai 8 m kabel så jag når där jag ska borra, köpt på Jula i Sverige

Är det för att jag bemötte Dessa två av Boas "trevliga konstruktiva" inlägg med följande?

Citat

 

"Jag tycker jag är rätt tydlig med vad jag vill ha. Men att du inte fattar skriven text är ju inte nytt. 

 

Vad är det som inte går in menar du?"

 

 

Själv tycker jag det nog var en ganska rimlig respons till Boas mästrande inlägg.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Mankan:

Svar på tal?  Du vet ju inte vad du pratar om.

 

Menar du på allvar att man inte ska borra med denna maskin utan att den är bara till för att skruva med?

image.thumb.png.ea225692d1d115db08a4a502a3fec371.png

 

 

 

Verkar nog som du har kraftiga problem med läsförståelsen. Ingen som ifrågasatt om den maskinen går att borra med. Dock fungerar en 230V borraskin bättre för det. Det finns en anledning till att dom säljs som skruvdragare. Och inte batteridriven borrmaskin. 

Dom går mycket bra att borra med. Men batteriet tar slut. Och motorn är svagare än dom flesta 230 borrmaskiner. 

Om du vill borra med en sån är det din privata ensak. Inget jag ifrågasätter. Dock är en 230V maskin bättre att borra med. Det enda jag påstått. 

 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Mankan:

Vart har jag varit otrevligt

Kolla dina meddelanden i morgon när du är nykter istället. Så kanske du ser saker i ett annat ljus? 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev janne_h:

Kolla dina meddelanden i morgon när du är nykter istället. Så kanske du ser saker i ett annat ljus? 

Det behövs inte för jag har inte druckit ett droppe alkohol. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev janne_h:

Verkar nog som du har kraftiga problem med läsförståelsen. Ingen som ifrågasatt om den maskinen går att borra med. Dock fungerar en 230V borraskin bättre för det. Det finns en anledning till att dom säljs som skruvdragare. Och inte batteridriven borrmaskin. 

Dom går mycket bra att borra med. Men batteriet tar slut. Och motorn är svagare än dom flesta 230 borrmaskiner. 

Om du vill borra med en sån är det din privata ensak. Inget jag ifrågasätter. Dock är en 230V maskin bättre att borra med. Det enda jag påstått. 

 

 

 

4 timmar sedan, skrev janne_h:

Naturligtvis är det någon som skrivit så. Någon vill använda en batteri skruvdragare till att sätta hålsågar i. 

Den är till för att skruva med. Borrmaskiner borrar man med och sätter hålsågar i. Nu om rätt ska vara rätt! 

 

Jag skrev att jag villa ha möjlighet att sätta en större hålsåg i den batterimaskinen jag skulle köpa och det var enligt dig och Boa fel. "Den är till för att skruva med" Sedan sälj den ju som en borrskruvdragare om du nu ännu inte har fatta det.

 

De där med att det är bättre att använda en 230V maskin att borra med är en efterkonstruktion av dig när du börjar inse att du är fel ute. Men inställt för att erkänna att du var ute och cyklade började du anklaga mig för att hoppa på Boa. Läs han sinlägg när du är nykter. 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Mankan:

 

 

 

Jag skrev att jag villa ha möjlighet att sätta en större hålsåg i den batterimaskinen jag skulle köpa och det var enligt dig och Boa fel. "Den är till för att skruva med" Sedan sälj den ju som en borrskruvdragare om du nu ännu inte har fatta det.

 

De där med att det är bättre att använda en 230V maskin att borra med är en efterkonstruktion av dig när du börjar inse att du är fel ute. Men inställt för att erkänna att du var ute och cyklade började du anklaga mig för att hoppa på Boa. Läs han sinlägg när du är nykter. 

 

Blir lite tragiskt när du börjar anklaga mig för efterkonstruktioner. Jag har gett dig råd. Varken mer eller mindre. Sen har jag kritiserat dig för att reflexmässigt hoppa på boa. 

Vad du anser om dom råd jag givit dig är nånting som är ovidkommande för mig.

 

Att du inte druckit och skriver som du gör. Är knappast nånting som talar till din fördel just nu. 

Men oavsett bryr jag mig inte. 

Då du och jag inte känner varandra. 

Med andra ord är du ingen viktig person i mitt liv jag behöver bry mig om egentligen. 

Jag har försökt besvara dina frågor vänligt. Dock verkar du inte vilja ta till dig det jag skriver vilket är ditt val.

Om du anser att mina råd trampade dig på tårna. Så får jag väl be om ursäkt.

Dock står jag för att både du och boa borde coola ner er. Ganska tröttsamt att läsa i var och varannan tråd när ni tjafsar. Även om det inte är en person ensam som träter. 

Vad ni sen gör är upp till er. 

Dock känns vidare diskussioner just nu i detta ämne ganska meningslöst för min del. 

Ha ett gott liv. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem får sista ordet? Han som bara vill ha svar på en enkel fråga om skruvdragare, eller han som anklagar och citerar fel person för saker (utan att fatta det själv)?

 

Spänningen är olidlig....🤔

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev janne_h:

Dock står jag för att både du och boa borde coola ner er. Ganska tröttsamt att läsa i var och varannan tråd när ni tjafsar. Även om det inte är en person ensam som träter. 

Eftersom du nu utrycker sådan tröttsamhet med att läsa mitt och Boas tjafs med varande i vart och vartannat inlägg tänkte jag att jag måste rannsaka mig själv och verkligen kolla hur det ligger till med mina kommenterar på Boas inlägg.

Jag har gått igenom mina inlägg två gånger nu de senaste tre månaderna och kan konstatera att jag ett antal gånger faktiskt citerat Boa.

Dessa är de senaste gångerna jag citerat Boa före denna tråd.

18 juli, 3 inlägg

1 juli, 1 inlägg

6 maj 1 inlägg

Det känns inte som vart och vartannat inlägg så du kan nog lägga ner det där skitsnacket också Janne.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Mankan:

Du som verkar ha koll på byggmarknader i Thailand. Skjutdörrar som lämpar sig för platsbyggda garderober. Vart hittar man sånt om det nu finns?

 

Liknade som nedan.

image.png.9e47e9f1bef8ed7f689cf4210de4bfdb.png

 

PS

Och Boa det är bäst att använda dörrarna till vad de är till för. Jag vet.

 

Ikea säljer lösa skjutdörrar. 

Om de passar är de kanon.

Och leverans från Ikea idag är inte fruktansvärt dyrt heller, jämfört med förut.

 

Om måtten är helt "fel", så finns det numera flera bra byggare runtom, varav jag känner ett par.

Som bara bygger kök, garderober och måttanpassat, alltså. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så vill jag skjuta in ett par ord om att borra stora hål...

 

Har inte använt en 220V maskin sedan urminnes tider. Och med dagens BL maskiner finns det ingen annan anledning att köpa 230V maskiner än att priset är lägre.

 

Har en 65mm betonghålborr som jag använder ett par gånger om året och även den har jag kört med 18V Hitachin utan problem.

 

Den enda gången jag kör med 220V är girsågen och bordssågen. Pelarborren också.

Och svarven. :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

De lite större batterimaskinerna är inte bara skruvdragare, de är borrmaskiner, kolla på varvtalet och fundera om du har nytta av effekten och 1700-2000rpm för att skruva.

 

11 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Visst är det som du säger, att de kallas skruvdragare fast det är borrskruvdragare.

Min 4-växlade Hilti är mycket kompetent, men tyvärr så är den skruvdragaren lite för tung att skruva med om man ska skruva mycket...

 

 

11 timmar sedan, skrev janne_h:

Personangrepp är det som gäller nu. Men vad fan det är ju lördag... 🤣

 

10 timmar sedan, skrev janne_h:

Känns som att det är ganska själförklarande att en 230v maskin är bättre att borra med i förhållande till en 18v batterimaskinerna. Att man sen ska få sin yrkeserfarenhet ifrågasatt på kuppen. Känns som mpr och lördag. Inget jag bryr mig nåt större om. 

 

10 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Jag kan inte se att jag har ifrågasatt någons yrkeserfarenhet.

Jag kan hålla med om att i vissa fall så är en sladdmaskin att föredra men om jag ska dra en lång kabel eller ta en batterimaskin så är valet lätt, eller om jag ska göra något litet jobb.

 

10 timmar sedan, skrev janne_h:

"Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Du har rörfirma vet jag men är du hantverkare? Har du själv utövat yrket?" 

 

"Om du på alvar menar att en 18V skruvdragare idag inte är till för att borra med så undrar jag lite om du verkligen jobbat som hantverkare" 

 

Verkar som du inte gör annat än ifrågasätter min yrkeserfarenhet! 

 

9 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Visserligen så är det sen lördagskväll men nu har du nog blandat ihop koddarna med morötterna som vi brukar säga här nere i söder.

 

9 timmar sedan, skrev janne_h:

?? 

 

Nu har du alla mina inlägg i denna tråden, var nu vänlig och visa vart jag har ifrågasatt din yrkeserfarenhet!

 

Vad du än åt, drack eller rökte igår så är det nog lämpligt att minska ner en del på detta.....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev UglyFarang:

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu har du alla mina inlägg i denna tråden, var nu vänlig och visa vart jag har ifrågasatt din yrkeserfarenhet!

 

Vad du än åt, drack eller rökte igår så är det nog lämpligt att minska ner en del på detta.....

Det var Mankan som åsyftades inte du. Således en felcitering. 

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...