p125 Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Lite frå gor om Wise... Går det att sätta in battingar från sitt thailändska bankkonto till Wise kontot? Kan man ha en referens till sitt SEK "konto" och en annan till sitt THB "konto". Nu är det ju inte konton med bankdetaljer liket eur/usd konton men ni fattar nog. (Jag har ref P59.....osv till SEK kontot) Kan ni sedan förklara varför jag frågar här i stället för hos Wise kundtjänst?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 19 timmar sedan, skrev p125: Lite frå gor om Wise... Går det att sätta in battingar från sitt thailändska bankkonto till Wise kontot? Kan man ha en referens till sitt SEK "konto" och en annan till sitt THB "konto". Nu är det ju inte konton med bankdetaljer liket eur/usd konton men ni fattar nog. (Jag har ref P59.....osv till SEK kontot) Kan ni sedan förklara varför jag frågar här i stället för hos Wise kundtjänst?? Agehalls budord. 3. Kundtjänst har ingen koll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Juli 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juli 20, 2023 Att kundtjänster allt som oftast drar svar ur röven är välkänt. Jag tror inte det går att sätta in battingar till wise på samma sätt som sek. Kanske om man har ett thailändskt wise konto men deras utförsel regle rär som allt annat lite snåriga. DeeMoney har jag ju sett men det verkar som de lägger VAT på överföringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu