Jump to content
IGNORERAD

Biljetter till Thailand


erik siam

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev apknug:

Jo det var några som stod utanför innegänget som tyckte ni kunde lägga ner förolämpningar nu på nya MPR men vill man visa sig tuff inför ungdomen och de andra i rökrutan så är det tydligen lika viktigt som pannslag.

 

Men bättre kan du med förolämpningar. 

 

Lite grövre så blir de imponerade! 

 

Sätt på lite extra märken på jeansvästen om dra det långa håret tufft bakom öronen samtidigt.

 

Så lägger du ut det på MPR sen. O Facebook. 

Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!!

  • Ge karma 9

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!!

Du som åkt Qtar, är de bra.

Tänkte ev åka och hälsa på frun när hon är nere i vår och har hittat en resa med B787 - B777 ner och A380 - B787 hem i bizz till ett hyfsat pris. Har inte åkt A380 och B787 än.

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja de är bra, svårt och se att en biz flight kan bli bättre.

Men det e ju det med bytet.

Mina två resor hittills i år vart med Thai, och det är onekligen skönt med direkt, personalen tycker jag också har steppat upp lite där, men tyvärr höjde de priset till närmare 40 just jag skulle boka, samtidigt som Qatar låg på dryga 30, så blir Qatar i oktober, inte fel det.

Ren QR flight från Stockholm, 787-900, de är ok, sen 380 till Bkk, och de blir nog inte kvar så länge till, så roligt att passa på.

Sen hem från Bkk, Qsuite i 777, det är verkligen suveränt, sen 787-800 till Stockholm.

Vad jag hoppas är att få är den nya inredningen på deras 787-900 från Stockholm, de har ju en typ av Qsuite, en ny de har lanserat.

 

 

Så här ser deras nya ut i 787-900, lite mindre än en traditionell Qsuite, men typ samma.

https://thepointsguy.com/reviews/qatar-airways-business-class-787-9-dreamliner/

 

Skarmavbild2023-08-24kl_19_06_21.thumb.png.689a233ef151a84e29ad0c5dc2127b10.png

 

Då får det nog bli med Qtar, även om barn och barnbarn blir utan pengar 😁

  • Ge karma 1
  • Haha 7

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Då får det nog bli med Qtar, även om barn och barnbarn blir utan pengar 😁

Eller jobba för en bra firma som gärna ser att deras anställda kommer fram utvilad 🙂

Ärligt talat, Q är bra, lounger i Doha suveräna, jäkligt bra mat, rum eller sängar att vila ut i mm.

Sen Qatars lunge på Suva, klassad som en av de bättre, jäkligt nice!

  • Ge karma 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!!

Det var väl du som startade jag tyckte det var dumt att lägga 10 tusen extra på

en flygbiljett och då blev du kränkt som en snorunge

  • Minus 7
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Någon frågar om biljetter o flighter, men du och Gnäll-Boa lyckas få igång ett satans trams som vanligt, fråga dig själv varför din vän i Tavelbäck var tvungen att börja gnälla i tråden och du hänga på som en svans!!!

Ja om du tittar ovan så är det inte  Boa som är ansvarig för personangrepp och inte jag heller.....

 

Men heja gärna på järn gänget, det är ju ändå MPR! 

  • Minus 2
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Soengsang:

Eller jobba för en bra firma som gärna ser att deras anställda kommer fram utvilad 🙂

Ärligt talat, Q är bra, lounger i Doha suveräna, jäkligt bra mat, rum eller sängar att vila ut i mm.

Sen Qatars lunge på Suva, klassad som en av de bättre, jäkligt nice!

Det är helt klart en väldigt bra biz  produkt eller (bissnis clas) som Boa säger. Troligen en av top tre (3) i världen om man vill uppleva business class service, mat dricka  lounger mm.

 

Men om det gäller att sova så vinner inte byte på mitten av resan efter 6.5 h.

 

 

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev apknug:

Ja om du tittar ovan så är det inte  Boa som är ansvarig för personangrepp och inte jag heller.....

 

Men heja gärna på järn gänget, det är ju ändå MPR! 

Det ju BARA DU som snyftar om personangrepp, ingen annan 😁

Ändrades av Kenneth4618
  • Ge karma 3

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev apknug:

Det är helt klart en väldigt bra biz  produkt eller (bissnis clas) som Boa säger. Troligen en av top tre (3) i världen om man vill uppleva business class service, mat dricka  lounger mm.

 

Men om det gäller att sova så vinner inte byte på mitten av resan efter 6.5 h.

 

 

 

För oss som känner för en bensträckare på halva vägen så är Qatar utmärkt och de har dessutom en ok taxfree.

  • Ge karma 5

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Boa52:

Jag undrar vilka som behöver medicin eller annan hjälp med en sån reaktion på

det inlägget,kränkt, suger åt sej som svampar  eller bråksugen, vem vet tror inte

dom som svarat vet

 

Tyvärr så är det lite svårt att förstå dej i skrift, hoppas att det är lättare irl.

  • Ge karma 1
  • Haha 5

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

För oss som känner för en bensträckare på halva vägen så är Qatar utmärkt och de har dessutom en ok taxfree.

Jag åker gärna där över.

 

Men inte om jag vill sova på flyget och bli väckt och tvingas gå av....

 

Hur tänkte du där?

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev apknug:

Jag åker gärna där över.

 

Men inte om jag vill sova på flyget och bli väckt och tvingas gå av....

 

Hur tänkte du där?

 

Jag behöver bensträckaren mer än sömnen, jag har diverse problem efter ett par olyckor och min kropp tycker inte om att jag sitter.

  • Ge karma 4

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Jag behöver bensträckaren mer än sömnen, jag har diverse problem efter ett par olyckor och min kropp tycker inte om att jag sitter.

Det är väl bara att stå upp lite ibland, det brukar jag själv göra?

Nej fy för mellanlandning, jag vill fram så snabbt som möjligt.

Ändrades av uptoyou
  • Ge karma 3

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Ja de är bra, svårt och se att en biz flight kan bli bättre.

Men det e ju det med bytet.

Mina två resor hittills i år vart med Thai, och det är onekligen skönt med direkt, personalen tycker jag också har steppat upp lite där, men tyvärr höjde de priset till närmare 40 just jag skulle boka, samtidigt som Qatar låg på dryga 30, så blir Qatar i oktober, inte fel det.

Ren QR flight från Stockholm, 787-900, de är ok, sen 380 till Bkk, och de blir nog inte kvar så länge till, så roligt att passa på.

Sen hem från Bkk, Qsuite i 777, det är verkligen suveränt, sen 787-800 till Stockholm.

Vad jag hoppas är att få är den nya inredningen på deras 787-900 från Stockholm, de har ju en typ av Qsuite, en ny de har lanserat.

 

 

Så här ser deras nya ut i 787-900, lite mindre än en traditionell Qsuite, men typ samma.

https://thepointsguy.com/reviews/qatar-airways-business-class-787-9-dreamliner/

 

Skarmavbild2023-08-24kl_19_06_21.thumb.png.689a233ef151a84e29ad0c5dc2127b10.png

 

Har finnair sluta flyga för Qatar arn-doha??? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker 29/12-20/2 med thai. Jag betalade precis 10.000 kronor. Nu för likadan biljett 16400 kronor 

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev soi covboy:

Åker 29/12-20/2 med thai. Jag betalade precis 10.000 kronor. Nu för likadan biljett 16400 kronor 

Åkte samma tid förra gången och betalde 5200 kronor lite skillnad 

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev soi covboy:

Har finnair sluta flyga för Qatar arn-doha??? 

Morgonflyget från Arlanda kör Qatar själv.

Finnair inhyrda på em.

  • Ge karma 1

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Då får det nog bli med Qtar, även om barn och barnbarn blir utan pengar 😁

Kolla så du inte får flyga Stockholm -Doha med Finnair. Riktigt skitplan på Ekonomi 

  • Ge karma 2
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev soi covboy:

Har finnair sluta flyga för Qatar arn-doha??? 

Jag åkte Finnair i juni och Qatar hem i juli. Tror det var 320-200 med Finnair och Dreamliner med Qatar. Väldig skillnad kan jag lova

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Kolla så du inte får flyga Stockholm -Doha med Finnair. Riktigt skitplan på Ekonomi 

Det var precis detta jag gjorde 🙂

  • Ge karma 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Jag behöver bensträckaren mer än sömnen, jag har diverse problem efter ett par olyckor och min kropp tycker inte om att jag sitter.

Men då skulle du kanske hoppa Biz (Business class) och kolla in alternativen som Kiwi säljer. Här ett med tre stycken bensträckare.

 

Screenshot_2023-08-25-10-02-39-1742.thumb.jpeg.c66e6e5e4d29819b159893992aceef16.jpeg

 

https://kiwi.com/u/nyw3nc

Ändrades av apknug
  • Haha 5
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Men då skulle du kanske hoppa Biz (Business class) och kolla in alternativen som Kiwi säljer. Här ett med tre stycken bensträckare.

 

Screenshot_2023-08-25-10-02-39-1742.thumb.jpeg.c66e6e5e4d29819b159893992aceef16.jpeg

 

https://kiwi.com/u/nyw3nc

Passar perfekt för dig då "fri" sprit var viktigt för dig, enligt tidigare inlägg på mpr.

Då hinner du hälla i dig en hel del 🥃

  • Ge karma 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Passar perfekt för dig då "fri" sprit var viktigt för dig, enligt tidigare inlägg på mpr.

Då hinner du hälla i dig en hel del 🥃

Nu är den här resan med low cost carriers, vilket tydligt framgår av reseplanen, så det är inte mycket fritt där. Det blir att slanta upp för bröd och vatten.

 

 

Men det blir fyra lounge besök!

  • Ge karma 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...