Jump to content
IGNORERAD

Nickname


banlappa

Recommended Posts

Quote

Har stark för mig att jag skrev här igår men jag kan ha alzheimers light såhär i semestertider.

Du kan vara lugn , det är förmodligen inte dig det är fel på , det är personalen här som modererar lite på övertid kan man säga , där av ett visst svinn av meddelenaden!  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • crazyswede

    9

  • Mr.LM

    6

  • Grevenigrevie

    3

  • micke

    2

Mest aktiva i denna tråd

Jag heter Mikael, konstigare än så var det inte, aningen dålig fantasi kanske.

Quote

Du får lära dig prata rent så folk förstår vad du säger. Man kan ju tro att du är från Östergötland? :27:

:D Pratar vi så illa i Östergötland?

Idrott luktar svett, sport luktar bensin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Pratar vi så illa i Östergötland?

Micke .. jag är iof. inte född & uppväxt i Östergötland & har bara bott här i 20 år ungef. (fan vad tiden går fort) men jag får stå ut med ert pladder hela dagarna hahaha

Värst är väl dock folk från Norrköping tycker ja .. deras dialekt kan få en att garva på sig för tjyvingen!  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

;D Jag kan väl hålla med om att det inte är den porrigaste dialekten i Sverige,men jag bor i Linköping så det är en enorm skillnad mot Norrköpingsdialekten  ;D .

För övrigt så gör sig östgötskan bra på film,Strul t.ex.

Idrott luktar svett, sport luktar bensin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

... men jag bor i Linköping så det är en enorm skillnad mot Norrköpingsdialekten ...

hehe jag var "rädd" för du skulle svara med att du kom från Norrk. hehehe  :P

Bor själv 3½ mil från Link. .. bara blev så efter lumpen .. fick en son i krokarna så jag har väl mest hållt mig kvar här för hans skull , han är 18 nu så man kan väl säga det hela är överspelat nu , nu skulle man igentligen kunna bosätta sig vart som helst .. Los om några år kanske?!  8)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gargamel

Tja ! Gargamel är ju gubben i smurfarna , som ena stunden försöker att mörda dom eller gör guld av dom . Tycke det var en kul grej och det ger distans till det hela .

Link to comment
Dela på andra sajter

Sjukt motorintresserad, gärna MC men föraktar inte en låg, fet, sexuell jänkare...

Torsk på..Motorcyklar, Motorer.Mc Torsten..

Inget namn jag själv valt utan kommer utifrån...

Link to comment
Dela på andra sajter

Då jag röker som en borstbindare blev jag kallad Mr.LM (LM: vanligt cigarettmärke) i LOS.

Så enkelt är det.

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sjukt motorintresserad, gärna MC men föraktar inte en låg, fet, sexuell jänkare...

Torsk på..Motorcyklar, Motorer.Mc Torsten..

Inget namn jag själv valt utan kommer utifrån...

Är du med i det kriminella mc-gänget Outlaws ?

Din bild under ditt namn ser ut som deras "märke" eller vad det kallas!

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är säkert nåt dialektalt det där "Bom" dom snackar om här & iom. Mr.DoubleBom kan det så kommer det säkert "söder ifrån" skulle jag tro!  :P

Bai Kee Leo .

Ja som du säkert vet så använder man gärna så många ord som möjligt i en mening i södra Thailand 

:rolleyes3:

Link to comment
Dela på andra sajter

Birger LKPG

Birger LKPG för att jag kommer från Linköping dålig fantasi men bra  :thumbsup:

Birger LKPG

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag träffade tjejen första gången så kom jag ner utan att ha solat på ett halvår och var vit som ett lakan, jag kallade henne för "madam" för hon satt där under parasollet och ville inte bli brun. Då döpte hon mig till "maakaao" som betyder vit hund sedan dess har använt det som nickname.

Mvh Maakaao :D

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Är du med i det kriminella mc-gänget Outlaws ?

Din bild under ditt namn ser ut som deras "märke" eller vad det kallas!

Finns de ens kvar i Sverige?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Finns de ens kvar i Sverige?

Oj, är dom inte kvar? Vad kan ha hänt då för att dom skulle flytta eller har dom lagt ner helt?!

Mc Torsten vet säkert.

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Din bild under ditt namn ser ut som deras "märke" eller vad det kallas!

Jösses .. 2 kolvar & en döskalle .. jag är själv en döskalle & har massor av kolvar i verkstan!  :P

Quote

Finns de ens kvar i Sverige?

Ja "grottmanen" iaf. den som uppdaterar deras hemsida , hemsan uppdaterades 01.05.2008!  :crazy:

http://www.outlawsmc...en.com/home.htm

Quote

Oj, är dom inte kvar? Vad kan ha hänt då för att dom skulle flytta eller har dom lagt ner helt?!

Mc Torsten vet säkert.

Har du tänkt att öppna "eget" Mr.LM??  :P

start.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Två kolvar och en döskalle... det är ju så det ser ut... om du har det i garaget eller huvudet har inget med vad en person har som avatar!

Varför skulle jag öppna "eget"?

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Två kolvar och en döskalle... det är ju så det ser ut... om du har det i garaget eller huvudet har inget med var en person har som avatar!

Tyckte det var du som kommenterade Avataren & inte jag ..

Quote

Oj, är dom inte kvar? Vad kan ha hänt då för att dom skulle flytta eller har dom lagt ner helt?!

Mc Torsten vet säkert.

Quote

Varför skulle jag öppna "eget"?

Du verkar ju väldigt intresserad som vi kan se här ovan!  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Läs dina egna inlägg... det är humor som gäller tydligen!

Intresserad?...så det var jag som lade in jättebilden?

Det var du lilla gubben!

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag började få upp intresset för det märkliga och samtidigt fascinerande språket Thai insåg jag att de inte har något bra ord för nej, "Chai" betyder ja och Mai Chai betyder i princip "Inte ja"

Linus på avataren kom till för att han är en hysterisk hjälte från min barndom...här är ett klipp

från när min avatar besökte en turistort i Thailand första gången, tror jag? Patong eller Pattaya?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Läs dina egna inlägg... det är humor som gäller tydligen!

Intresserad?...så det var jag som lade in jättebilden?

Det var du lilla gubben!

1: Yepp , humor är det som gäller .. blir bra trist & tråkigt annars , kolla med T.Flink får du se!

2: Vad har "jätte bilden" med det hela att gör .. var ju bara som en jämförelse med kolvarna & döderkopfhen i Avataren du kommenterade!

3: Man Tackar .. jag väger numera 97kilo!  :P

Quote

"Chai" betyder ja och Mai Chai betyder i princip "Inte ja"

Vet en thai brutta som alltid säger "Not Yes" när hon ska säga Nej/No & det går bara inte att få det ur henne! hahaha   :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Vet en thai brutta som alltid säger "Not Yes" när hon ska säga Nej/No & det går bara inte att få det ur henne! hahaha 

Världsklass :thumbsup:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vet en thai brutta som alltid säger "Not Yes" när hon ska säga Nej/No & det går bara inte att få det ur henne! hahaha   

Världsklass :thumbsup:

:D

En riktig rökare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...