Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 3, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2025 (ändrad) Blev akutjobb idag. Avloppsrensning. Säkert en följd av att vi snålar på vattnet. Klart på tre minuter. Ändrades November 3, 2025 av rolba 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonta2025 Inlagd November 3, 2025 Dela Inlagd November 3, 2025 4 minuter sedan, skrev rolba: Blev akutjobb idag. Avloppsrensning. Säkert en följd av att vi snålar på vattnet. Klart på tre minuter. Dä va inte lite skit dä 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2025 Dela Inlagd November 3, 2025 30 minuter sedan, skrev Jonta2025: Dä va inte lite skit dä Inte så stor mängd egentligen. Gallret är ca 70 mm. Behövs inte mycke mushår för att fylla den brunnen. 😇 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2025 Dela Inlagd December 8, 2025 Slavdrivaren tvingade mig till jobb trots att det är måndag. Tvärfullt med folk på banken så det kommer att ta en bra stund det här. 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 Dags igen. Suck. Ser dock ut som bara ca 10 kunder före frugan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 33 minuter sedan, skrev rolba: Dags igen. Suck. Ser dock ut som bara ca 10 kunder före frugan. Frugan? Är det inte du som sköter bankandet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 34 minuter sedan, skrev rolba: Dags igen. Suck. Ser dock ut som bara ca 10 kunder före frugan. Finns atm med deposit funktion. För mycket deg? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 5 timmar sedan, skrev Tomas H: Frugan? Är det inte du som sköter bankandet? Jag har inget arbetstillstånd 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas H Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 Precis nyss, skrev rolba: Jag har inget arbetstillstånd Ja då är det tusan inte synd om dig som "måste åka och banka" när du inte ens gör det. Verkar vara en stor bluff det hela........ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 5 timmar sedan, skrev Nicholas: Finns atm med deposit funktion. För mycket deg? Förmodligen för mycket och så ska hon ha växel åxå. Den här bunten fick jag i veckopeng, trodde jag men nejdå, lägg detta i kassaskåpet sa hon och tog lika mycket till shoppen. 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2025 Dela Inlagd December 15, 2025 3 minuter sedan, skrev Tomas H: Ja då är det tusan inte synd om dig som "måste åka och banka" när du inte ens gör det. Verkar vara en stor bluff det hela........ Frugan bankar, jag sköter transporten av henne och tusenlapparna. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 17, 2025 Dela Inlagd December 17, 2025 On 2025-12-15 at 10:51, skrev rolba: Frugan bankar, jag sköter transporten av henne och tusenlapparna. Låter jämnlikt🤣 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2025 Dela Inlagd December 17, 2025 42 minuter sedan, skrev måne: Låter jämnlikt🤣 Hon tjänar pengar, jag gör av med pengarna. Nån jäkla ordning ska det väl vara? 😜 7 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 5 Dela Inlagd Januari 5 Ojoj, här blir man länge. Ovanligt många som bankar idag. Kan ju vara nån som ska fylla på åxå. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 5 Dela Inlagd Januari 5 9 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2 Dela Inlagd Februari 2 Visst är det lördag idag, stora godis dagen. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2 Dela Inlagd Februari 2 Klarade mig inte från jobb idag heller. Fick dock lite lön för mödan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu