Nicholas Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 6548 sek sa försäkringskassan via Kivra. Dessutom Eon hör av sig och berättar att mätarna i en gammal bostadsrättsförening var växlade. Drygt 30K tänker dom betala tillbaka. Bränner i fickan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Har inte hört ett ljud än. Men är ju pensionär så det vet att man ändå lever i överflöd och förmodligen skulle bränna pengarna på något onyttigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 15 minuter sedan, skrev rolba: Har inte hört ett ljud än. Men är ju pensionär så det vet att man ändå lever i överflöd och förmodligen skulle bränna pengarna på något onyttigt. inte jag heller, men vi bor ju på andra sidan dalaälven. Det vill säga Norrland enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 2 timmar sedan, skrev Nicholas: 6548 sek sa försäkringskassan via Kivra. Dessutom Eon hör av sig och berättar att mätarna i en gammal bostadsrättsförening var växlade. Drygt 30K tänker dom betala tillbaka. Bränner i fickan. Köp aktier i SAS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: inte jag heller, men vi bor ju på andra sidan dalaälven. Det vill säga Norrland enis Jag bor även med på rätt sida dalälven SE3 alltså norr om den fått mitt stöd från Ebba 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Fick FK:s brev till Kivra om stödet för huset i Skåne i går men huset i Stockholm har jag inte hört något om ännu När pengarna betalas ut återstår att se Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Hej Fick brev från FK igår, avseende mina 2 fastigheter i område 4. Summorna framgår av breven, utbetalning ska ske inom några dagar, enligt FK. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Mina pengar kom i förrgår. Om man inte är kund hos Swedbank, måste man ha sitt kontonummer registrerat i deras databas, annars tar det längre tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 26 minuter sedan, skrev gst: Mina pengar kom i förrgår. Om man inte är kund hos Swedbank, måste man ha sitt kontonummer registrerat i deras databas, annars tar det längre tid. Om man får pension så ska man inte behöva göra något oavsett bank enligt vad jag läst mig till. Då har de alla uppgifter. Nu har jag förvisso pensionen utbetald i Swedbank så det är väl bara att sitta still i båten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 3 timmar sedan, skrev rolba: Om man får pension så ska man inte behöva göra något oavsett bank enligt vad jag läst mig till. Då har de alla uppgifter. Nu har jag förvisso pensionen utbetald i Swedbank så det är väl bara att sitta still i båten. Räcker med reggad banknummer på försäkringskassan det har jag inget med Swedbänk att göra. Fick mina pengar 23/2 Men så är man en arbetande slav oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 2 timmar sedan, skrev Dolemon: Räcker med reggad banknummer på försäkringskassan det har jag inget med Swedbänk att göra. Fick mina pengar 23/2 Men så är man en arbetande slav oxå Visst har det med swedbank att göra. Är väl inte alla som har något bankkonto hos FK. "Om du är mottagare av elstöd och vill få pengarna insatta på ditt bankkonto, oavsett bank, behöver ett konto finnas anmält i Swedbanks kontoregister. Du behöver inte vara eller bli kund hos Swedbank för få elstödet utbetalt. Du som får allmän pension från Pensionsmyndigheten behöver inte göra något, du får pengarna till ditt konto som du brukar få pensionen. Du som har ett bankkonto registrerat hos Försäkringskassan får pengarna utbetalt till det kontot. " mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 Fick besked i torsdags,ingen utbetalning ännu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 Kom besked idag. Räcker till drygt 150 öl i baren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 9385;- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 2423kr enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 6 timmar sedan, skrev rolba: Kom besked idag. Räcker till drygt 150 öl i baren. Härliga tider stundar när Rolba ringer i klockan 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 3 timmar sedan, skrev LTD: Härliga tider stundar när Rolba ringer i klockan 😋 Ja, du skulle varit med på Freedom bar igår. 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 1308 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 28, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 28, 2023 pengarna kom till kontot nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 2.300 man tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 (ändrad) 4974 för huset i Skåne trillade in på kontot nu. Huset i Stockholm har jag inte hört ett ord om ännu. varken FK-brev till Kivra eller några pengar Ändrades Februari 28, 2023 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 12 timmar sedan, skrev Peolito: 2.300 man tackar Raka vägen till bolaget imorgon då!! Många fina gin att investera i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2023 Dela Inlagd Mars 1, 2023 1680:- “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2023 Dela Inlagd Mars 1, 2023 12 timmar sedan, skrev M33: Raka vägen till bolaget imorgon då!! Många fina gin att investera i. Har beställt ett par godingar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 1, 2023 Dela Inlagd Mars 1, 2023 När beräknas del 2 av elstödet komma? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu