Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2023


Nicholas

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Peolito:

I AIK stämmer det. De styrs av HA och liknande grupper. Den föreningen har problem och då är fotbollen inte det största.

Nu är det ju inte bara AIK som har detta problem. Djurgården har ju DFG, riktigt fina grabbar.....

 

 

 

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Dempa:

Nu är det ju inte bara AIK som har detta problem. Djurgården har ju DFG, riktigt fina grabbar.....

 

 

 

Hahaha..... Men dom då.....

 

Världens "bästa" argument (om man är 2 och ett halvt år...)😁

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev frogfish:

Hahaha..... Men dom då.....

 

Världens "bästa" argument (om man är 2 och ett halvt år...)😁

Eller 50 plus 😏

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Peolito:

Alla klubbar i storstäderna har sina gökar. Jag tänkte mer på kopplingen mellan Hells Angels och AIK via John Segui .https://www.expressen.se/sport/fotboll/trodde-att-jag-skulle-do-att-det-var-slut/

Men AIK är överrepresenterade, klubben styrs till stor del av det packet de har.

Synd för de seriösa och riktiga supportrarna, vilket de också har många av.

 

Helt jävla sunkigt och hjärndött av deras spelare att inte våga ta avstånd från skiten de har på läktaren.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

65Selander

En viktig kugge är borta men hälsan före allting annat.
Liten fördel i denna otur är att man kan spela in en ny redan nu eftersom dansken hade nog slutat i Malmö nästa säsong, pengar finns ju.

image.png.39aa3951b9c0589ac462beb1821d06ca.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
27 minuter sedan, skrev 65Selander:

En viktig kugge är borta men hälsan före allting annat.
Liten fördel i denna otur är att man kan spela in en ny redan nu eftersom dansken hade nog slutat i Malmö nästa säsong, pengar finns ju.

image.png.39aa3951b9c0589ac462beb1821d06ca.png

Hur fan kan du ens tänka såhär? Riktigt vidrigt gjort. MFF kaptenen får en pacemaker inopererad och du som ska vara supporter tycker att det är en fördel att man kan börja spela in en ny spelare redan nu? Fyfan säger jag, skäms på dig och sätt aldrig mer på dig en MFF tröja

Link to comment
Dela på andra sajter

65Selander
24 minuter sedan, skrev jlh66:

Hur fan kan du ens tänka såhär? Riktigt vidrigt gjort. MFF kaptenen får en pacemaker inopererad och du som ska vara supporter tycker att det är en fördel att man kan börja spela in en ny spelare redan nu? Fyfan säger jag, skäms på dig och sätt aldrig mer på dig en MFF tröja

Jaså...

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Men AIK är överrepresenterade, klubben styrs till stor del av det packet de har.

Synd för de seriösa och riktiga supportrarna, vilket de också har många av.

 

Helt jävla sunkigt och hjärndött av deras spelare att inte våga ta avstånd från skiten de har på läktaren.

Ja, det är ingen tvekan om att AIK är värst i detta avseende, och med god marginal. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Nicholas:

Ja, det är ingen tvekan om att AIK är värst i detta avseende, och med god marginal. 

 

 

Absolut värst då de har en lagkapten som står o säger ”har viss förståelse”

Endera är han helt jävla hjärndöd eller är han livrädd för sina ”supportrar” och törs inte säga nått, visar bara att något är jäkligt galet.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Soengsang:

Absolut värst då de har en lagkapten som står o säger ”har viss förståelse”

Endera är han helt jävla hjärndöd eller är han livrädd för sina ”supportrar” och törs inte säga nått, visar bara att något är jäkligt galet.

Ja, men det är en saga som hållt på i minst 20år. 

 

Tror det finns dokumentär om det, iallafall skrevs det mycket om det för några år sedan. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Nicholas:

Ja, men det är en saga som hållt på i minst 20år. 

 

Tror det finns dokumentär om det, iallafall skrevs det mycket om det för några år sedan. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=RrkuMimIiXo

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Självklart ska vi ha VAR. 

Fotbollen är full av bakåtsträvare som vill ha slumpen som avgörande faktor. 

 

Dags att kliva in i 2023 och ut ur ankdammen som en av Europas sämsta ligor som pillar sig i naveln. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ishockeyn har accepterat det, varför ska inte fotbollen göra det.

 

Bara ett gäng trötta gamla gubbar som inte hänger med i utvecklingen.

 

Tragiskt, då det fungerar bra i övriga Europa..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
stefan5300
7 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tror jag håller på Elfsborg i kväll🙂20230709_220626.thumb.jpg.5a6a6866578cda3ab0a496e45b10da3a.jpg20230709_214226.thumb.jpg.e2d4cbdb720b7eaed8f889a24e0d83dd.jpg

Det gick ju bra, dock lite synd om Elias Olsson som fick ersätta en av Allsvenskans bästa mittbackar Lars Saetra som var avstängd, stackars skånegrabb Elias låg bakom 3 av Elfsborgs mål, 1 bolltapp på mittplan och 2 självmål.

 

Nanasi gjorde mål igen men han fick ju lära sig att spela fotboll i Kalmar FF.

 

 

Det är bara att grattulera Elfsborg som spelar sveriges bästa och roligaste fotboll, jäklar vilken fart de har.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, stefan5300 said:

Det gick ju bra, dock lite synd om Elias Olsson som fick ersätta en av Allsvenskans bästa mittbackar Lars Saetra som var avstängd, stackars skånegrabb Elias låg bakom 3 av Elfsborgs mål, 1 bolltapp på mittplan och 2 självmål.

 

Nanasi gjorde mål igen men han fick ju lära sig att spela fotboll i Kalmar FF.

 

 

Det är bara att grattulera Elfsborg som spelar sveriges bästa och roligaste fotboll, jäklar vilken fart de har.

 

Helt rätt lag som leder nu! Värmer ett äkta Boråshjärta!!

Link to comment
Dela på andra sajter

We are shadows
Oh, we're shadows
Just shadows in the alley. 

 

Screenshot_20230710-215611_TextTV.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...