Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2023


Nicholas

Recommended Posts

conservator
5 minuter sedan, skrev frogfish:

Spelar inte ditt lag i division 1?

 

Men vi passar på och är glada så länge det går. Av erfarenhet vet man aldrig när det händer igen....😜

 

Det har framkommit i tidigare inlägg att Herrn har skaffat sig ett nytt favoritlag att hålla på, ett bra val anser jag då det visar prov på att han har koll på läget om vad fotboll handlar om.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev conservator:

Det har framkommit i tidigare inlägg att Herrn har skaffat sig ett nytt favoritlag att hålla på, ett bra val anser jag då det visar prov på att han har koll på läget om vad fotboll handlar om.

Jo, en del anser att det handlar om kappvändning. Men jag har en annan åsikt, man håller på sitt lag (oavsett hur det går). Cocktailfans får måttligt med respekt här.

 

Vi är glada i Peking över båda lagens start i år. Inte dåligt för en småstad. Men vi vet att det finns de med betydligt större resurser som kommer äta upp serien senare, så vi är glada nu.

Som sagt, man vet aldrig när det blir roligt igen😎

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Baa:

För en gång skull hoppas jag på Glenneborg...

Håller alltid på lagen som Malmö möter oavsett vilket.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev stefan5300:

Håller alltid på lagen som Malmö möter oavsett vilket.

Hehe...

 

MFF ligger mig faktiskt lite varmt om hjärtat efter 2015, då vi fick lite "hjälp" i sista omgången. Att det var baksidans IFK som drabbades av "hjälpen" gjorde det inte sämre😁.

 

Sen är jag även nostalgiskt färgad av farsans berättelser om när han som lite grabb låg bakom målet på Parken och såg stormatcher mot MFF långt innan jag var född. Än idag är det ett klassiskt möte, iaf hos oss nostalgiker😃

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 timmar sedan, skrev stefan5300:

Håller alltid på lagen som Malmö möter oavsett vilket.

Din support för dessa lag funkar  ju inget vidare då Malmö vinner de flesta slagen trots din support.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
1 timme sedan, skrev frogfish:

Hehe...

 

MFF ligger mig faktiskt lite varmt om hjärtat efter 2015, då vi fick lite "hjälp" i sista omgången. Att det var baksidans IFK som drabbades av "hjälpen" gjorde det inte sämre😁.

 

Sen är jag även nostalgiskt färgad av farsans berättelser om när han som lite grabb låg bakom målet på Parken och såg stormatcher mot MFF långt innan jag var född. Än idag är det ett klassiskt möte, iaf hos oss nostalgiker😃

Fröken Rosenqvist blev utvisad efter 5 minuter i matchen 2015, enda gången jag jublat åt något han uträttat!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev frogfish:

Jo, en del anser att det handlar om kappvändning. Men jag har en annan åsikt, man håller på sitt lag (oavsett hur det går). Cocktailfans får måttligt med respekt här.

 

Vi är glada i Peking över båda lagens start i år. Inte dåligt för en småstad. Men vi vet att det finns de med betydligt större resurser som kommer äta upp serien senare, så vi är glada nu.

Som sagt, man vet aldrig när det blir roligt igen😎

När ÖSK inte finns representerade i högsta divisionen så måste jag ju hålla på något som är representerade där 😆,vi har ju Peking och Degerfors rätt så nära och något stockholmslag är ju inte aktuellt(lite Hammarby)Mff:s spel tycker jag håller en bra standard och sde spelar en underhålland fotbol så nu går vi all_in på dem,jag tror de har bäst chans att lyckas internationellt oxå(se facit)Må bästa lag vinna 🥰

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev måne:

När ÖSK inte finns representerade i högsta divisionen så måste jag ju hålla på något som är representerade där 😆,vi har ju Peking och Degerfors rätt så nära och något stockholmslag är ju inte aktuellt(lite Hammarby)Mff:s spel tycker jag håller en bra standard och sde spelar en underhålland fotbol så nu går vi all_in på dem,jag tror de har bäst chans att lyckas internationellt oxå(se facit)Må bästa lag vinna 🥰

Degen måste väl vara tabu..om jag fattat rätt?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
8 minuter sedan, skrev måne:

När ÖSK inte finns representerade i högsta divisionen så måste jag ju hålla på något som är representerade där 😆,vi har ju Peking och Degerfors rätt så nära och något stockholmslag är ju inte aktuellt(lite Hammarby)Mff:s spel tycker jag håller en bra standard och sde spelar en underhålland fotbol så nu går vi all_in på dem,jag tror de har bäst chans att lyckas internationellt oxå(se facit)Må bästa lag vinna 🥰

Supporta ÖSK med full kraft, det är risk för spel i div I nästa säsong!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
3 minuter sedan, skrev Naam jai:

Degen måste väl vara tabu..om jag fattat rätt?

 

Precis, har en kompis som är hard core Degerfors. ÖSK kallar han för Stora Satan!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

Supporta ÖSK med full kraft, det är risk för spel i div I nästa säsong!

Håller fortfarande på mitt kära ÖSK men det tär på krafterna att alltid hålla till i botten,men trägen vinner(hoppas jag)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev måne:

Håller fortfarande på mitt kära ÖSK men det tär på krafterna att alltid hålla till i botten,men trägen vinner(hoppas jag)

Aldrig blir segrar så stora, som när man är van att förlora...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev conservator:

Din support för dessa lag funkar  ju inget vidare då Malmö vinner de flesta slagen trots din support.

Förra året fungerade min support rätt så bra och i Champions League´s slutspel har det fungerat mycket bra.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev stefan5300:

Förra året fungerade min support rätt så bra och i Champions League´s slutspel har det fungerat mycket bra.

Just nu funkar den ju inte,de leder ju serien

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev måne:

Just nu funkar den ju inte,de leder ju serien

Ha problem att vinna med uddamålet över två bottenlag och ett mittenlag är ju inte så imponerande, vi får väl se hur det går när de skadebenägna gubbarna inte kan spela.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
10 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ha problem att vinna med uddamålet över två bottenlag och ett mittenlag är ju inte så imponerande, vi får väl se hur det går när de skadebenägna gubbarna inte kan spela.

 

Full pott , det är poängen som betyder något

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag kan glädja mig åt än så länge är att Dif ligger före negerlaget AIK och juggelaget Brajen.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Peolito:

Det enda jag kan glädja mig åt än så länge är att Dif ligger före negerlaget AIK och juggelaget Brajen.

Afrika IK

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Afrika IK

 

Tacka vet jag Snok. Grabbarna på plan, hälften är från stan (resten från Island...)😜

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
3 timmar sedan, skrev frogfish:

Tacka vet jag Snok. Grabbarna på plan, hälften är från stan (resten från Island...)😜

Det var tider det när 7 spelare i startelvan var från Norrköping, nu är det i princip bara Totte Nyman men det finns ju några ute i Europa som förhoppningsvis kommer hem om en inte alltför avlägsen framtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det var tider det när 7 spelare i startelvan var från Norrköping, nu är det i princip bara Totte Nyman men det finns ju några ute i Europa som förhoppningsvis kommer hem om en inte alltför avlägsen framtid.

Appappapp....

 

Har man åkt spårvagn i Peking, så är man från stan. Och det är sant, det😎

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev frogfish:

Appappapp....

 

Har man åkt spårvagn i Peking, så är man från stan. Och det är sant, det😎

Bott där ca 25 år, men aldrig åkt spårvagn 🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tabellen ljuger lite om dom 2 lagen i botten. 

 

Trots ny tränare och allt. 

 

Screenshot_20230424-083915_TextTV.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Mesta mästarna städade av Peking med 3-0 och Ali's 3-0 #Fotbollsporr

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...