Jump to content
IGNORERAD

Hello there, diesel lovers


Nicholas

Recommended Posts

47 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Har du varit i södra Sverige någon vinter och kollat?

Eller varit här överhuvudtaget?

Mellan thailandsresorna får han inte gå utanför tomtgränsen

  • Ge karma 2
  • Haha 2

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Mankan:

Jag tror inte du kan skriva ett inlägg utan att vara dum.

Jag skrev ju det inte för att va dum eller hur

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Jag skrev ju det inte för att va dum eller hur

Det var väl ganska tydligt att det var dumt skrivet och att du just skrev det för att vara dum. Eller hur?

  • Haha 3

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev UglyFarang:

 

Har du varit i södra Sverige någon vinter och kollat?

Eller varit här överhuvudtaget?

Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem

tror du kan köra bäst i snö då

  • Minus 3
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 minut sedan, skrev Boa52:

Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem

tror du kan köra bäst i snö då

@audirs2

  • Ge karma 3
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem

tror du kan köra bäst i snö då

image.png.d62b75f4e9035d6d1aec08eee7d53933.png

  • Ge karma 5
  • Haha 4

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Mankan:

image.png.d62b75f4e9035d6d1aec08eee7d53933.png

Tror du verkligen att ormen utrustats med något att tänka med 😄

I såfall har det nog blivit bortopererat för många decennier sedan...

Ändrades av uptoyou
  • Ge karma 2
  • Minus 1
  • Haha 1

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Mankan:

image.png.d62b75f4e9035d6d1aec08eee7d53933.png

Där har du helt rätt men att kunna köra på snövägar är ni sörlänningar värdelös för ni

har ingan täning på det. Det måste man väl ändå förstå Eller

  • Minus 3
  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Där har du helt rätt men att kunna köra på snövägar är ni sörlänningar värdelös för ni

har ingan täning på det. Det måste man väl ändå förstå Eller

Hur skulle ni ha träning på snökörning när ni har snö några dagar per år, förklara det

  • Minus 2
  • Haha 2
Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
1 minut sedan, skrev Boa52:

Hur skulle ni ha träning på snökörning när ni har snö några dagar per år, förklara det

Hä int lönt å förklar för en som int kan förstå.

  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Boa52:

Har ni vinter mer än tre dagar i söder, vi har vinter med minst 1 m snö i 4 mån vem

tror du kan köra bäst i snö då

 

Vi har väl haft "vinter" i en dryg vecka nu och snö i fem dagar.

Vad har du för en bil som tar sej fram i en meter snö?

En Unimog?

Ändrades av UglyFarang
  • Haha 3

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Boa52:

Hur skulle ni ha träning på snökörning när ni har snö några dagar per år, förklara det

Som vanligt yrar du. Du skulle inte klara dig en halv dag i Stockholmstrafiken 

Screenshot_20231201_203147_Google.jpg.f29687f9f265b6ff5ca169df9f35f86a.jpg

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Boa52:

Där har du helt rätt men att kunna köra på snövägar är ni sörlänningar värdelös för ni

har ingan täning på det. Det måste man väl ändå förstå Eller

Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med.

  • Ge karma 9

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

E6:an från bron till Hbg norra har många optimister i personbilar morgon och kväll...

 

Vad var det i mitt inlägg som du blev sur över??

De senaste dagarna har vi här i Skåne haft flera lastbilar liggande över E6, E4, E65, E22 med flera oftast utländska ekipage med däck som sett sina bästa dagar.

??? Jag blev inte sur 😃😃

  • Minus 1
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mankan:

Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med.

 

3 timmar sedan, skrev Mankan:

Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med.

 

3 timmar sedan, skrev Mankan:

Nu råkar jag ju vara uppvuxen i Norrland så jag har fått en del träning. Sedan behöver man inte vara en bra förare bara för man är uppvuxen i Norrland. De har jag sett många exempel på. I Stockholmstrafiken räcker det dock med att en promille av förarna som misslyckas med sin körning för att det ska bli stopp i trafiken. Att du inte kan framföra ett fordon på ett vettigt sätt drabbar inte så många så länge du håller dig uppe i din håla. Du skulle nog ställa till en hel del problem i Stockholmstrafiken med din brist på träning att köra i en storstad där det faktiskt finns andra förare att samsas med.

Vist är det så jag kör inte så mycket i sörläningarnas myrsamhälle men jag var resande i 20 år från hudik till Kalix 6000 mil per år

  • Ge karma 1
  • Minus 3
  • Haha 3
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Vist är det så jag kör inte så mycket i sörläningarnas myrsamhälle

Och ändå vet du allt om det 🤔

  • Haha 5

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-12-02 at 12:02, skrev Boa52:

 

 

Vist är det så jag kör inte så mycket i sörläningarnas myrsamhälle men jag var resande i 20 år från hudik till Kalix 6000 mil per år

 

Vad exakt är "sörläningarnas myrsamhälle"?

  • Ge karma 1
  • Haha 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Trådtiteln är ju en dold hyllning till Leif "Smoke Rings" Andersson "Hello there, music lovers" 

 

  • Haha 4
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-12-03 at 21:10, skrev UglyFarang:

 

Vad exakt är "sörläningarnas myrsamhälle"?

Ja vart är den kloke Boa?😉

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong
On 2022-12-16 at 09:32, skrev rolba:

Volvon har jag ju i Sverige. 

Du har ju en del julgransvana. Jag skulle gärna vilja få återberättat hästsparks upplevelsen. Glöm ej bort det, är säkert fler som vill höra vilken upplevelse du blir utsatt för. 

Det kanske blir en framtida inkomstkälla att åka runt på dragstertävlingarna och sälja hästsparkar bränslet.

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Wangthong
19 timmar sedan, skrev Nicholas:

Trådtiteln är ju en dold hyllning till Leif "Smoke Rings" Andersson "Hello there, music lovers" 

 

Mannen med rösten!

 

Ändrades av Wangthong
  • Ge karma 1
Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2024-02-12 at 13:58, skrev audirs2:

Ja vart är den kloke Boa?😉

 

Han verkar ha börjat en paus efter att han torkat upp efter luciafirandet..

  • Ge karma 1
  • Haha 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...