Jump to content
IGNORERAD

Uppdrag granskning, SVT: Happy ending.


Amigo

Uppdrag granskning: Happy ending  

79 röster

  1. 1. Har Du blivit erbjuden "extra allt" i thaimassage salong, i Sverige?

    • Ja
      14
    • Nej, aldrig
      14
    • Har aldrig besökt sån ställe.
      51


Recommended Posts

4 timmar sedan, skrev Amigo:

De mår inte bra, oavsett vad vi tror.

Är ju uppenbart man inte ska tro så mycket!

Vad tror du om länder där det är av staten kontrollerat och fullt legalt, tror du de staterna gör helt fel som har det som en legal biz?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 169
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Amigo

    37

  • Boa52

    14

  • Soengsang

    12

  • Tommy

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 minuter sedan, skrev Surin P3:

En fråga... Vad jobbar du med?

Det vet du, ingenting. Att köra nån maskin mot sin vilja är helt annat än att sälja sex. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Är ju uppenbart man inte ska tro så mycket!

Vad tror du om länder där det är av staten kontrollerat och fullt legalt, tror du de staterna gör helt fel som har det som en legal biz?

Tror inte att flickorna mår bättre för det att staten tillåter det, det kan vara att de känner sig tryggare ifall det finns system som kontrollerar vilka som är kunder. Har inte mött en lycklig hora ännu, har Du? Hur vanligt är alkohol missbruk hos bartjejerna i Thailand, eller drog använding. Tror inte att de är så lyckliga att bli knullade av feta västerlänningar som knappt känner vad hygien är för nåt efter flera dagars supande.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Amigo:

Har inte mött en lycklig hora ännu, har Du?

Ska jag vara ärlig så har jag mött fler olyckliga traktorförare än horor.

8 minuter sedan, skrev Amigo:

Tror inte att de är så lyckliga att bli knullade av feta västerlänningar

Har faktiskt hört att Indier och Araber är ett större gissel för dem.

9 minuter sedan, skrev Amigo:

Tror inte att flickorna mår bättre för det att staten tillåter det

Fantastiskt att vi putteländer i Norden allt tror vi vet o gör rätt, det troendet är inte bra.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev gst:

Ja, må så vara, men thailandsresande ensamstående män har väl länge varit sedda med misstro. Så även de som kommit tillbaka till Sverige med unga thailändskor (min fru ör 17 år yngre än mig). Dessa återkommande inslag i tidningar och TV om prostitution på thaimassager gör ju knappast situationen bättre. Min fru tycker att det är tråkigare än vad jag gör för thailänskors rykte :(

 

Var inte du en ensamstående man när du åkte till Thai och träffa din fru, det var då jag. sen

att jag inte jaga runt med alla flickor är nåt jag berättat om . alla män kommer hem och

berättar hur måga dom satt på, där är problemet med att Thai tjejer blir kallade horor

Var och lyssa på Rock Boris och hm little Gerad i en pub på Patong, satt ett sälskap svenskar

som pratade om att det var hemskt att 14-15 år flickor fick vara ute på pubbar. det vet ni inte

är sant. Förklarade det för dom, de blir kollade av polis, oj sa dom dom ser så unga ut

skulle dom kollat var tjejerna vara 25 - 30 år. Sen vet ni också om ni det är enkelt att köpa

bom bom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Fantastiskt att vi putteländer i Norden allt tror vi vet o gör rätt, det troendet är inte bra.

Du får tro eller ej, inte mitt problem. Skriver jag att jag vet, blir nästa fråga vad har jag för kompetens för vetandet. Så det är mer lämpligt i detta sammanhang använda ordet "tror" som inte har nån religös betydelse. Trodde aldrig att jag behöver förklara en så enkel sak! 

Ändrades av Amigo
typo
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon skillnad att gå på ett massageställe i Sverige och få sig lite fett på sylen mot betalning. Jämfört med att gå på en bar i Thailand och få med sig lite sällskap över natten till hotellet inklusive tömning mot betalning? 

 

Förutom att det sistnämnde låter lite trevligare och roligare än det första då.. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Ska jag vara ärlig så har jag mött fler olyckliga traktorförare än horor.

Har faktiskt hört att Indier och Araber är ett större gissel för dem.

Fantastiskt att vi putteländer i Norden allt tror vi vet o gör rätt, det troendet är inte bra.

Träffa en "kusin" i BKK som sa om indier,  I now they smell but tjoff tjoff finish , m.a.o. det var snabbt överstökat 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

I det andra forat pratas det skit om Herr Chang och hans Fru...

 

Osmakligt

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev falukorven:

Är det någon skillnad att gå på ett massageställe i Sverige och få sig lite fett på sylen mot betalning. Jämfört med att gå på en bar i Thailand och få med sig lite sällskap över natten till hotellet inklusive tömning mot betalning? 

 

Förutom att det sistnämnde låter lite trevligare och roligare än det första då.. 

Är inte skillnaden att i Sverige är det förbjudit i lag, Ok samma i Thai också men

ingen bryr sej

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

I det andra forat pratas det skit om Herr Chang och hans Fru...

 

Osmakligt

 

Enis

Vem och var ???

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Enis:

I det andra forat pratas det skit om Herr Chang och hans Fru...

 

Osmakligt

 

Enis

Ska bli intressant om den så fantastiska moderatorn där gör nått åt det, eller om han tycker det är ok.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Enis:

I det andra forat pratas det skit om Herr Chang och hans Fru...

 

Osmakligt

 

Enis

Var in och tjuvläste och såg att loppcirkusledarens båda skyddslingar dök upp där. 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Ska bli intressant om den så fantastiska moderatorn där gör nått åt det, eller om han tycker det är ok.....

BTT nappade direkt på den tråden, förvånad........nej inte ett dugg då ränderna går aldrig ur

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Naam jai:

Träffa en "kusin" i BKK som sa om indier,  I now they smell but tjoff tjoff finish , m.a.o. det var snabbt överstökat 😆

Jag träffade en "kusin" som inte alls gillade indier för om hon gick till rummet så fanns där ofta tre indier till som ville delta i leken

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev rolba:

Jag träffade en "kusin" som inte alls gillade indier för om hon gick till rummet så fanns där ofta tre indier till som ville delta i leken

Den varianten har jag också hört! Och det måste vara sann eftersom bartjejer är ytterst motvilliga att följa med indier och araber.

 

Undrar hur många skulle accptera sina barn som prostituerade? @Tommy @Surin P3 ni som tycker det borde legalisera. (fast det är det i Sverige, det är köp som är olagligt) Förresten kan sexköplagen tillämpas om en svensk köper sex i Thailand, kan man bli dömd i Sverige då även om brottet sker i en annan land?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Amigo:

De mår inte bra, oavsett vad vi tror.

 

Inte? Hur är det med svart jobb? Skatt, moms, arbetsgivaravgift?

 

Det är nu det system vi har i Sverige. Var själv verksam på en branch med mycket oseriösa företag, svårt att konkurera om andra stjäl bränslet, inte betalar av sina fordon, struntar i arbetsgivaravgifter och skatter. Men det är helt annan diskution än sälja sex, frivilligt eller ofrivilligt.

Är din dam lycklig , frågas ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Elmeri:

Jag....

Det tror jag, hon behöver inte sälja sig ialla fall! Konstig fråga men inget som förvånar här på MPR. 

 

Hur är det hemma hos Dig då, är din dam nöjd, lycklig och belåten? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Amigo:

Det tror jag, hon behöver inte sälja sig ialla fall! Konstig fråga men inget som förvånar här på MPR. 

 

Hur är det hemma hos Dig då, är din dam nöjd, lycklig och belåten? 

Ja min dam sköter sitt i södra Thailand regions chef för undehållet Lotus Thailand , före detta Tesco Lotus,  e det  nått mer du vill veta...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Elmeri:

Ja min dam sköter sitt i södra Thailand regions chef för undehållet Lotus Thailand , före detta Tesco Lotus,  e det  nått mer du vill veta...?

Härligt, då önskar jag henne all lycka i fortsättningen. 

 

Det var Du som började, kom ihåg det,  om min sambo är lycklig är inget jag frågar om dagligen, utan en självständig kvinna kan säkert berätta det utan min fråga. Tråden handlar ju inte om vår realtion så hoppas att Du har nåt att tillföra i ämnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Amigo:

Härligt, då önskar jag henne all lycka i fortsättningen. 

 

Det var Du som började, kom ihåg det,  om min sambo är lycklig är inget jag frågar om dagligen, utan en självständig kvinna kan säkert berätta det utan min fråga. Tråden handlar ju inte om vår realtion så hoppas att Du har nåt att tillföra i ämnet.

De var bara en fråga, men tydligen en kännlig sådan..... om dina förehavanden i Pattaya

.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...