rolba Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 12 timmar sedan, skrev jlh66: Där du är kan det bli ganska kallt. Rolbas gnäll är mest bara fjantigt 😂 Det är inte temperaturen i sig som är största problemet utan det är ju temperaturskillnaden som känns mest. Är det 33 grader flera veckor och sen plötsligt så blir det 26 då känns det kallt. Speciellt när man åker moppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 10 minuter sedan, skrev rolba: Det är inte temperaturen i sig som är största problemet utan det är ju temperaturskillnaden som känns mest. Är det 33 grader flera veckor och sen plötsligt så blir det 26 då känns det kallt. Speciellt när man åker moppe. Du bor i Sverige och fixar inte en tempskillnad från 33 till 26. ?😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 26, 2023 Dela Inlagd Januari 26, 2023 6 timmar sedan, skrev jlh66: Du bor i Sverige och fixar inte en tempskillnad från 33 till 26. ?😁 Jag klarar lätt från 33 till 0 men det är inget jag njuter av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 30, 2023 Dela Inlagd Januari 30, 2023 Svalare än såhär vill jag inte ha när jag dricker morgonkaffet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 30, 2023 Dela Inlagd Januari 30, 2023 Nått liknande i Pattaya, enda fördelen slippa ac eller fläkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 30, 2023 Dela Inlagd Januari 30, 2023 Dagens riktiga väder från internet och inte från en gammal termometer från Ö&B 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 Idag verkar vi slippa den besvärande solen här i det riktiga Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 31, 2023 Dela Inlagd Januari 31, 2023 En månad utan regn i det riktiga Thailand 👌😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 Börjar kännas som april väder här i Samut Prakan redan nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 7, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 7, 2023 Verkligen, börjar kännas som mars här i Piteå. Vilka skillnader, igår -15 idag +6 grader. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 9, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2023 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Kallt 😉 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Pattaya varmt men skitig luft som vida överstiger WHO's gräns nivå..mask rekommenderas utomhus+ helst inga joggingturer, men själv märker jag inte av det.,.🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: Kallt 😉 Enis 05,30 var det minus 22 grader och jag menar ute sen har solen varit framme hela dagen så fint vinterväder Vad som är bra nu det är ljust kl 06.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Eftermiddagstemperaturen igår vid sovrumsfönstret. Var upp ytterligare lite när jag nu kollade max/min Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 12, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2023 Vi har det bra: Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Varma och skönt i Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Blåser kalla vindar här i Bangkok sukhumvit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 16, 2023 Dela Inlagd Mars 16, 2023 Luften är skaplig i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 @rolba Välkommen hem 🙃 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 @rolba välkommen hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 Utan att gnälla det där är väl ingen snö och inom en vecka är det borta, Vi har ca 70 - 80 cm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 1 minut sedan, skrev Boa52: Utan att gnälla det där är väl ingen snö och inom en vecka är det borta, Vi har ca 70 - 80 cm Hur många centimeter behövs för att kalla det snö? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 27, 2023 Dela Inlagd Mars 27, 2023 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hur många centimeter behövs för att kalla det snö? Snö då mäter man väl i meter. En halvmeter är lite snö. Centimeter då är det bara lappmögel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu