Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2023 Gråmulet när jag tog min promenad idag, risk för regn och åska idag igen. Igår kväll var åskan precis i området där vi bor. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 2, 2023 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2023 7 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 3 timmar sedan, skrev Amigo: Har ni inte fått en meter snö hos er som Boa har fått i Tavelsjö? 3 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Har ni inte fått en meter snö hos er som Boa har fått i Tavelsjö? För en gångs skull håller jag med Boa52. Sluta snacka skit och kom med någonting bra själv. Bilden är från Umeå igår. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 3 minuter sedan, skrev rolle68: För en gångs skull håller jag med Boa52. Sluta snacka skit och kom med någonting bra själv. Bilden är från Umeå igår. Du ska nog inte hålla med Boa för mycket för det brukar vara han som snackar skit, vi har 7 cm här ungefär och lokalborna har inga problem med detta. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev UglyFarang: Du ska nog inte hålla med Boa för mycket för det brukar vara han som snackar skit, vi har 7 cm här ungefär och lokalborna har inga problem med detta. Du har ingenting. Ändrades December 2, 2023 av rolle68 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 Precis nyss, skrev rolle68: Du har ingen aning. Just nu pekar allt på att det är du och din goda vän Boa som inte har en aning, i mina trakter så om vi har snöfall på natten så kan vi vara glada om det är borta på kvällen och de som har vettiga däck på sina bilar har inga som helst problem att ta sej dit de ska under dagen!! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 8 minuter sedan, skrev rolle68: Du har ingenting. Vad har du för däck på den bil du kör i dagsläget?? Sommardäck gissar jag!! Inte fan har du snö i Korat.... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 3 minuter sedan, skrev UglyFarang: Just nu pekar allt på att det är du och din goda vän Boa som inte har en aning, i mina trakter så om vi har snöfall på natten så kan vi vara glada om det är borta på kvällen och de som har vettiga däck på sina bilar har inga som helst problem att ta sej dit de ska under dagen!! 5 minuter sedan, skrev UglyFarang: Just nu pekar allt på att det är du och din goda vän Boa som inte har en aning, i mina trakter så om vi har snöfall på natten så kan vi vara glada om det är borta på kvällen och de som har vettiga däck på sina bilar har inga som helst problem att ta sej dit de ska under dagen!! Klart jag är kompis med Boa, men vad vet du om vädret i Umeå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 Precis nyss, skrev rolle68: Klart jag är kompis med Boa, men vad vet du om vädret i Umeå? Att där är längre vinter med mera snö än i söder!! Vad vet du om vädret hos oss längst ner i söder?? Inte ett piss är det ärliga svaret!! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 12 minuter sedan, skrev rolle68: Du har ingenting. Först skrev du att jag har ingen aning och nu har du ändrat aning till ingenting, det är du som inte har en aning tydligen!! 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 Precis nyss, skrev UglyFarang: Att där är längre vinter med mera snö än i söder!! Vad vet du om vädret hos oss längst ner i söder?? Inte ett piss är det ärliga svaret!! Sluta tro du är så jävla bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 Precis nyss, skrev UglyFarang: Först skrev du att jag har ingen aning och nu har du ändrat aning till ingenting, det är du som inte har en aning tydligen!! Du har ingen aning,tyvärr vill du bara bråka, så jag slutar nu att svara gubbstrutten. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev rolle68: Sluta tro du är så jävla bra. Det vet jag att jag är, det är du och din siamesiska tvilling Boa som är kass... 1 minut sedan, skrev rolle68: Du har ingen aning,tyvärr vill du bara bråka, så jag slutar nu att svara gubbstrutten. Det är inte jag som är gubbstrutten i denna kommunikationen..... Ändrades December 2, 2023 av UglyFarang 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 15cm snö och -5C här i södra Östergötland Och allt flyter på bra trots oraklets onda aningar om södra Sverige. 3 1 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 48 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: 15cm snö och -5C här i södra Östergötland Och allt flyter på bra trots oraklets onda aningar om södra Sverige. ok 15 cm snö hur länge stannar snön 1 vecka 2 veckor. Vi har alla Tv så vi kan se hur mycke snö det kommer i hela Sverige oc även vilka problem den ställer till på olika ställen 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 4 minuter sedan, skrev Boa52: ok 15 cm snö hur länge stannar snön 1 vecka 2 veckor. Vi har alla Tv så vi kan se hur mycke snö det kommer i hela Sverige oc även vilka problem den ställer till på olika ställen Varför svarar du inte bara utan ger ett minus, smä pojka. Jag var inte dum i det inlägget eller hur 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 1 minut sedan, skrev Boa52: ok 15 cm snö hur länge stannar snön 1 vecka 2 veckor. Vi har alla Tv så vi kan se hur mycke snö det kommer i hela Sverige oc även vilka problem den ställer till på olika ställen Du är dum på riktigt! Hur fan ska någon kunna veta hur länge snön ligger kvar på marken? Inte ens en vädergubbe på TV kan ju svara på en sån galen fråga. Du är bara sur för att du är avstängd på TS i 3 månader och nu måste du härja här istället. 3 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 On 2023-12-02 at 13:39, skrev Mr Ning Ning: 15cm snö och -5C här i södra Östergötland Och allt flyter på bra trots oraklets onda aningar om södra Sverige. Jag blev shanghaiad igår och körd in till Helsingborg och kunde då se att inga vägar med mer än 2 siffror hade snöröjts efter snöfallen tidigare i veckan och lokalborna som använder dessa vägar hade inga problem med detta. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 Här är det fortfarande varmt på nätterna, hade 3 nätter med +23 men nu håller det sig runt 26 igen. Rejäl regnskur under natten. En bild från Barn Klong Suan. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 20 timmar sedan, skrev apknug: Du vet hur viktigt det är för dem det där med Karma Ormen, hade det inte varit det så hade de inte använt sig av detsamma eller omedelbart kommenterat att de inte bryr sig . Hur mycket snö är det hos dig nu ormen? Här lägger sig fasen inte en loska på marken, dunstar omedelbart. Här är det inte så mycket snö det blåste en del när ovädret drog in 2 - 3 dm. nu blir det svalare några dar ca 10 - 15 minus grader blir tydligen mildare i slutet av veckan då kommer det mera snö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2023 Piteå 4 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 5, 2023 Dela Inlagd December 5, 2023 Inte ett svårt val för mig iallafall. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Här i Östergötland är det nu +7 och regnar så snön försvinner snabbt vilket jag gillar. Citat 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 23, 2023 Dela Inlagd December 23, 2023 Kalasfint väder idag och solen sken från en klarblå himmel och det var ett par mindre flygplan uppe och tog sej en sväng och stämmer väderprognosen för imorgon så kan barnbarnen prova att åka pulka i backen som jag grävde rent från stubbar och stenar i somras. 4 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu