Amigo Inlagd Januari 2, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Januari 2, 2024 4 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd Januari 2, 2024 Dela Inlagd Januari 2, 2024 I Luleå 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 2, 2024 Dela Inlagd Januari 2, 2024 1 timme sedan, skrev oskarnord: I Luleå Får du nog leta rätt på långkalsongerna 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 2, 2024 Dela Inlagd Januari 2, 2024 2 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd Januari 2, 2024 Dela Inlagd Januari 2, 2024 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/30-minusgrader-och-sol-perfekt-badvader-for-asa-i-lulea 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 3, 2024 Dela Inlagd Januari 3, 2024 Gick upp nyss och åt frukost,vi ska hinna med en massa innan vi drar till ön,eller ja,hon ska ha en massa gjort. Ni vet såna viktiga saker som färga håret (#%€@), och gå på nån ansiktsbehandling. Den sistnämnda är ju bra att hon gör i Bkk,kollade hemma,billigaste var 25000. Svenska kronor. Wtf? Tydligen nån ultraljudsbehandling av nån sort. Vad det ska resultera i har jag inte en susning om,reklamen på den svenska hemsidan skrev att "huden kan återfå sin spänst" bla bla. Så humbug förmodligen men hon blir lycklig. 3 1 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 3, 2024 Dela Inlagd Januari 3, 2024 18 minuter sedan, skrev Koh Changer: Gick upp nyss och åt frukost,vi ska hinna med en massa innan vi drar till ön,eller ja,hon ska ha en massa gjort. Ni vet såna viktiga saker som färga håret (#%€@), och gå på nån ansiktsbehandling. Den sistnämnda är ju bra att hon gör i Bkk,kollade hemma,billigaste var 25000. Svenska kronor. Wtf? Tydligen nån ultraljudsbehandling av nån sort. Vad det ska resultera i har jag inte en susning om,reklamen på den svenska hemsidan skrev att "huden kan återfå sin spänst" bla bla. Så humbug förmodligen men hon blir lycklig. Var håller ni till i Bang Phli? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 3, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Januari 3, 2024 Myggfritt: 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 3, 2024 Dela Inlagd Januari 3, 2024 Frostfritt 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 3, 2024 Dela Inlagd Januari 3, 2024 8 timmar sedan, skrev MickeN: Var håller ni till i Bang Phli? På något som heter Deella,tydligen ligger kliniken nära. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nerike Inlagd Januari 3, 2024 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 3, 2024 (ändrad) Vad är Greta nu, och varför skriver inte aftonhoran extremkyla med stora bokstäver på sin första sida, när dom gör det när vi får lite värme till kalla Norden. En Person har ju redan frysit ihjäl i norr, dom skriver bara om extremhetta fast det inte är det i Norden. Alla vet att kyla är värre än värme, dom skriver små notiser om att tågen är inställda på grung av kylan och det är förståligt. Tänk om tåget skulle stanna i obygden med denna kyla hur många skulle då inte skadas/dö av kylan inga extrema notiser där inte. Men när ett tåg stannande i somras och folk höll på att dö/svimma eller allt drabbel dom skrev pga. Extrem hetta, och så läser man hela nyheten och dom höll på att dö/svimma pga. Aircond. Inte funkande men det är väl för fan bara kliva av tåget och klä av sig lite kläder. Men gör det nu med denna kyla så fattar vem som helst att det inte bara är att kliva, är inte många som har extra kläder med sig om man ska åka över dagen. Men som sagt vi bor i Norden det är kallt här vintertid, och behagligt varmt på sommartid och ibland toppar av extremkyla samt extrevärme. Men Greta hon visar sig inte med sitt sittstrejkande under vintern, utan bara när det är behagligt ute lika gäller väl även dom på aftonhoran. Extremkyla små notiser för man vill vara inne, "extremvärme" stora rubriker bland annat att Aircon. Inte funkar Ändrades Januari 3, 2024 av Nerike 10 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 4, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2024 Det blir bara värre o värre. Fast prognosen är att det blir plus grader i början av nästa vecka. Det tar en stund innan däcken blir runda. 8 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 4, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4, 2024 2 minuter sedan, skrev apknug: Har du bilen i varmgarage? Nej, ute fast i elstolpe Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 7, 2024 Dela Inlagd Januari 7, 2024 On 2024-01-04 at 06:46, skrev Amigo: Det blir bara värre o värre. Fast prognosen är att det blir plus grader i början av nästa vecka. Det tar en stund innan däcken blir runda. Jag har full förståelse för att flickan från Pite flydde. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 9, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Januari 9, 2024 On 2024-01-07 at 10:14, skrev UglyFarang: Jag har full förståelse för att flickan från Pite flydde. Förstår inte, vem har flytt? Idag är det 41 grader varmare. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2024 Dela Inlagd Januari 9, 2024 1 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2024 Dela Inlagd Januari 9, 2024 (ändrad) Felpost Ändrades Januari 9, 2024 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 9, 2024 Dela Inlagd Januari 9, 2024 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 9, 2024 Dela Inlagd Januari 9, 2024 1 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 9, 2024 Dela Inlagd Januari 9, 2024 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Amigo: Förstår inte, vem har flytt? Du har möjligen inte hört Bertil Bertilsson när han läste en limerick om flickan från Pite? Han brukade köra lite olika grejer när de var ute och spelade. Jag kommer nog inte ihåg hela men jag ska försöka så häng mej inte om jag minns lite fel. Det var en gång en flicka från Pite som jämt fick för lite. Då åkte hon till Skövde och fick vad hon behövde. Då åkte hon till Italien och blev smal igen sen åkte hon till Spanien och blev lika dan igen. Då fick man skicka na till Kina men men men hon hinner knappast bakom murarna förrän en japan är framme och lurar na..... Ungefär så gick den nog. Ändrades Januari 9, 2024 av UglyFarang 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 Något så ovanligt som en rejäl regnskur i januari. I Bang Phli utanför Bangkok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 13, 2024 Dela Inlagd Januari 13, 2024 30 minuter sedan, skrev MickeN: Något så ovanligt som en rejäl regnskur i januari. I Bang Phli utanför Bangkok. Även i Udon Thani kom en regnskur i morse, typ 4mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 16, 2024 Dela Inlagd Januari 16, 2024 Ytterligare en fördel med att övervintra i Thailand. Man slipper avslöjande spårsnö. 😎 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 17, 2024 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2024 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 17, 2024 Dela Inlagd Januari 17, 2024 Fast nu kan man se lite "ljusning" iaf 16:00 😁 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu