Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 4, 2023 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Skulle kunna betala för regn en dag här å ännu mera för drivsnö På dyra Phuket kom det precis en skur. Helt gratis. 😉 11 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 10, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Nau maak maak. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Oktober 10, 2023 Dela Inlagd Oktober 10, 2023 Kraftigt åskväder i jomtien inatt, blixt och knall direkt efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 (ändrad) Bara +29 men tryckande värme när jag tog min promenad till coffe shoppen. Lite beroende framkallande den här is espresso. Ändrades Oktober 20, 2023 av MickeN 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Slänger in tempen också. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Skitväder här åxå men man får väl hålla sig i skuggan fram till kvällen. Har inte kollat temperaturen men långkallingar behövs endast som solskydd i alla fall. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Enligt telefonen ser det ut så här. Blir nog en svalkande bira mot kvällskvisten. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Enligt telefonen ser det ut så här. Blir nog en svalkande bira mot kvällskvisten. Ja dom varnar för att det går under 30 Idag så kan nog få användning för långkallingarna 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Trevlig fredagsmorgon i Oktober 😖, men eftersom vi inte är i Brynäsland så gnäller vi inte över nederbörd oavsett i vilken form den kommer 😉 utan gillar läget (kanske inte den biten med att man inga vinterdäck har på). 7 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Blixten lyser upp himlen var tionde sekund. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 23, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Inte två siffrigt än men det var nära, minus 9,5 när jag åkte iväg för att lämna sambon på jobbet. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 24, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2023 Och så tog det inte lång tid att bli tvåsiffrigt, i inlandet var det t.o.m -10,5 grader. 4 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 24, 2023 Dela Inlagd Oktober 24, 2023 Skönt att vi fortfarande kommer upp på tvåsiffrigt på dagtid här i söder, tvåsiffrigt på plussidan då alltså, just nu 8,5°. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2023 Dela Inlagd Oktober 29, 2023 Lite svalare idag, risk för åska och regn senare. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 29, 2023 Dela Inlagd Oktober 29, 2023 Han öppna alla slussar idag, jävlar vilket oväder det blev. Åskknallar jag aldrig upplevt förut. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 29, 2023 Dela Inlagd Oktober 29, 2023 3 minuter sedan, skrev MickeN: Han öppna alla slussar idag, jävlar vilket oväder det blev. Åskknallar jag aldrig upplevt förut. Du slipper tvätta bilen idag i alla fall. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 29, 2023 Dela Inlagd Oktober 29, 2023 Riktigt pissväder hela dagen enligt prognoserna, inte alls mysigt att åka och hämta ett par lass med sockerbetor. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2023 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Oktober 31, 2023 Dela Inlagd Oktober 31, 2023 En tisdagsmorgon i Oktober, dom "tror" den kommer smälta under dagen 😖 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 31, 2023 Dela Inlagd Oktober 31, 2023 1 timme sedan, skrev Jed: En tisdagsmorgon i Oktober, dom "tror" den kommer smälta under dagen 😖 Bara lugn. Det ordnar sig nog i slutet av april. 2 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 4, 2023 Dela Inlagd November 4, 2023 Undrar hur vädret är i Kata ikväll? 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2023 Piteå IF har bara två matcher kvar av det damallsvenska seriespelet. Söndagens match mot Brommapojkarna är säsongens sista på hemmaplan. Nu vädjar klubben till fansen att hjälpa skotta av konstgräset på LF Arena. Söndag 2023-11-05 kl 08.30 5 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2023 Här vräker det ner igen med åska och dunder. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 7, 2023 Dela Inlagd November 7, 2023 Otroligt oväder drog över oss inatt. Billarm drog igång på soien av smällarna. Ser ut att bli mera regn idag. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd November 7, 2023 Dela Inlagd November 7, 2023 Lagomt varmt i Sankha/ Surin idag. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu