Amigo Inlagd November 17, 2022 Dela Inlagd November 17, 2022 Skriv gärna var, samt om det regnar, snöar, åskar mm. Piteå, mörkt men uppehåll. 19.59 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 17, 2022 Dela Inlagd November 17, 2022 Haninge, första snöflingorna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2022 Dela Inlagd November 17, 2022 Vad mysigt! 😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 18, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 18, 2022 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 13 minuter sedan, skrev Amigo: @Boa52 Ingen sörlänning där inte. I sörlänningsrike är det fortfarande plusgrader 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 24 minuter sedan, skrev ThailandNovise: @Boa52 Ingen sörlänning där inte. I sörlänningsrike är det fortfarande plusgrader 😃 Ja vart e Boa nu, har inte sett han blurra i någon tråd på ett tag nu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev apknug: Alla som börjar på B är avstängda, vi har tur med våra användarnamn..... Skit påre. Är vi inte alls... Ändrades November 18, 2022 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 Säsongens första snöflingor föll här i Östergötland på förmiddan. Smälte bort direkt när dom landade på marken. Temp -2gr kl 07,00 idag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Rawai. Inte en snöflinga i sikte. Söndagsmorgon kl 10.30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 7 minuter sedan, skrev rolba: Rawai. Inte en snöflinga i sikte. Söndagsmorgon kl 10.30 Fast det är rätt mysigt med snön som kommer, den gör sig bra på bild... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 1 timme sedan, skrev LTD: Fast det är rätt mysigt med snön som kommer, den gör sig bra på bild... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Kommit drygt 20 cm nu här i Sthlm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Inte många cm vi fått på norra sidan av Stockholm, Jakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Kommit drygt 20 cm nu här i Sthlm Det är ju synd att det inte ligger kvar så länge,jag vill gärna ha 1-2 dm snö blir mycket ljusare och helst på morgonen när jag kör bil. Man ser mycket bättre och det behövs för nu har Lapparna kört ned Renarna och dom gillar saltet på vägarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 (ändrad) Här har vi cyklister och elscootrar på vägarna istället för renar 😉 Ändrades November 20, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 20, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2022 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Här har vi cyklister och elscootrar på vägarna istället för renar 😉 Renar uppför sig bättre än cyklister, tro mig. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 39 minuter sedan, skrev Amigo: Renar uppför sig bättre än cyklister, tro mig. Och helst sörlänningar på cykel då är en ren helt underbar att möta med bil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 3 timmar sedan, skrev MickeN: Inte många cm vi fått på norra sidan av Stockholm, Jakan. Här i de mer sydligare breddgraderna av Stockholm har det kommit desto mer. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 Läste och såg på nyheterna att sörlänningarna fick panik i går med att lägga på vinterdäck En rakarns kö till platser för omläggning. Snön kommer alla år och sörläningar har samma chans att läsa, kolla väderleks prognoser som alla andra men kaos som alla år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Här har vi cyklister och elscootrar på vägarna istället för renar 😉 Lite känsligt dock att lägga en sån i frysen om lyckats klippa en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Läste och såg på nyheterna att sörlänningarna fick panik i går med att lägga på vinterdäck En rakarns kö till platser för omläggning. Snön kommer alla år och sörläningar har samma chans att läsa, kolla väderleks prognoser som alla andra men kaos som alla år. Ingen panik här inte. Dom åkte på för 14 dagar sedan. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 1 minut sedan, skrev Mankan: Ingen panik här inte. Dom åkte på för 14 dagar sedan. Du är kanske klok men resten då, så lätt titta på väderprognos sen om man åker 1 - 2 veckor extra på vinterdäck,lite slitage. Om man inte kör i jobbet 100 mil per dag men då kollar man nog vädret. Sen skitlätt att byta däck på bilen skulle min fru klara lätt och verktyg, domkraft 300 kr, El mutterdragare ca 500 kr, en liten 12 v kompressor ca 300 kr klarar sej i 15-20 år och 2 tim jobb per byte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: 2 tim jobb per byte 2 timmar för o byta till vinterhjul, fan det hinner ju bli vår igen........ Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 20, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Sen skitlätt att byta däck på bilen skulle min fru klara lätt Den tiden när däcken var 13 tum och 155 bredda på plåtfälg är förbi, inte lätt att hantera dagens däck på 18 tum Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2022 Dela Inlagd November 20, 2022 9 minuter sedan, skrev Soengsang: 2 timmar för o byta till vinterhjul, fan det hinner ju bli vår igen........ Blir ju så om man bara har 4 fälgar och ingen däckmaskin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu