goli006 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 38 minuter sedan, skrev Boa52: Det är en Canon SX 620 HS. Varför kunde jag inte jag kopla i hop den med datorn efter att jag satt in ett nytt minnes kort, Men har bytt tillbakas till det andra Provat andra kablar och andra datorer, går inte. Helt klart gör jag nåt fel inte mitt område Ursäkta men kan inte låta bli en sådan straffspark. MPR verkar inte vara ditt område heller 😁😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 minut sedan, skrev wavis: Byt kabel Har provat 3 kablar och 3 datorer inget händer, vad heter det man måste konfiskera Helt fel ord men nåt sånt, kan det ha hänt när jag stoppa i ett nytt kort att kameran blev tokig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 9 minuter sedan, skrev Boa52: Inget det händer ingenting, förut plinga det och kameran visades Efter du har kopplat in kameran, startar du den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 minut sedan, skrev apknug: Pröva att ta ut minneskortet. Och om ingen sagt det,. Byt kabel. Nya tag i moron min fru ropar från sängen, snart dags att gå på sängen🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Inget det händer ingenting, förut plinga det och kameran visades Batteriet ok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 4 minuter sedan, skrev Boa52: Har provat 3 kablar och 3 datorer inget händer, vad heter det man måste konfiskera Helt fel ord men nåt sånt, kan det ha hänt när jag stoppa i ett nytt kort att kameran blev tokig Konfiskerar gör länsman.😄 Konfigurera gör du på datorn. Ungefär ,,,att para ihop. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Precis nyss, skrev ThailandNovise: Efter du har kopplat in kameran, startar du den? Ja det gör jag ju ,det har funkat i 2 år men nu känner inte datorn av kameran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Konfiskerar gör länsman.😄 Konfigurera gör du på datorn. Ungefär ,,,att para ihop. Helt rätt av dej och vill inte se länsman här men kan det ha blivit nåt sånt fel när jag bytte minneskort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Helt rätt av dej och vill inte se länsman här men kan det ha blivit nåt sånt fel när jag bytte minneskort Jag tror inte att minneskortet är problemet. Jag har alltid kört minneskort direkt i dator så jag kan inget om överföring via kabel från kamera. Nu kör jag med kabel från telefon för jag använder kamera mindre. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Skaffa en billigare kortläsare (än kameran) https://classic.prisjakt.nu/kategori.php?l=s479689555&o=lokal_rank#prodlista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 3 minuter sedan, skrev apknug: Stoppa i snabeln! Ok provar men om det inte funkar sä blir min fru,För-b och hon har en dj vänsterkrok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Jag tror inte att minneskortet är problemet. Jag har alltid kört minneskort direkt i dator så jag kan inget om överföring via kabel från kamera. Nu kör jag med kabel från telefon för jag använder kamera mindre. Från kamera till dator via kabel fungerar vanligtvis fint precis som @Boa52 säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 5, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Precis nyss, skrev p125: Skaffa en billigare kortläsare (än kameran) https://classic.prisjakt.nu/kategori.php?l=s479689555&o=lokal_rank#prodlista Har typ en sån men varför lägger det det ned efter 2 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Konfiskerar gör länsman.😄 Konfigurera gör du på datorn. Ungefär ,,,att para ihop. Verkar som det snart skall konfigureras på sängen i Boaboningen. Ändrades Oktober 5, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 minut sedan, skrev Alarik: Från kamera till dator via kabel fungerar vanligtvis fint precis som @Boa52 säger. Det tror jag säkert det gör men jag har satt minneskortet direkt i datorn vilket jag tycker är enklast. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Helt rätt det har jag erkänt många ggr, Telefon, Datorer, Kameror Är inte min grej Kanske jag kan komma och hjälpa dig på plats. Det är på tiden att du börjar leverera lite bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Boa52: Bra ide har en sån där, vad det nu heter om kan överföra minneskort till datorn. Men varför sluta det fungera mellan kamera och dator som har fungerat i flera år 100% att det är systemfel 60 Ändrades Oktober 5, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Ibland så har jag samma problem , då hjälper det att bara dra ur USB-kabeln starta om datorn och sen koppla i USB-kabeln igen så har det funkat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Har du inte en knapp på kameran som ska vridas när du ska föra över bilderna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 5 timmar sedan, skrev Boa52: Har typ en sån men varför lägger det det ned efter 2 år Uppdaterat datorn nyligen så att den inte har din kanske lite äldre kamera i listan längre? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2022 17 timmar sedan, skrev UglyFarang: Uppdaterat datorn nyligen så att den inte har din kanske lite äldre kamera i listan längre? Kameran är inte äldre hur uppdaterar jag datorn så den hittar kameran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 15 minuter sedan, skrev Boa52: Kameran är inte äldre hur uppdaterar jag datorn så den hittar kameran Vad har du för dator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 18 minuter sedan, skrev Boa52: Kameran är inte äldre hur uppdaterar jag datorn så den hittar kameran Hittar kameran SD kortet? Om inte kan det ju vara själva kontakterna som är smutsiga, kopparpliggarna på kortet? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 6, 2022 Dela Inlagd Oktober 6, 2022 24 minuter sedan, skrev Boa52: Kameran är inte äldre hur uppdaterar jag datorn så den hittar kameran Skrik efter hjälp, bor väl några stycken inte så långt ifrån dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6, 2022 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Hittar kameran SD kortet? Om inte kan det ju vara själva kontakterna som är smutsiga, kopparpliggarna på kortet? När jag koplade in kameran sa datorn pling förut nu känner den inte av kameran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu