Jump to content
IGNORERAD

Rövdusch i Sverige


lasseiudon

Recommended Posts

Nu är man tvungen att installera rövdusch även i Sverige. Enligt Aftonbladet kommer toapapper att bli betydligt dyrare. Hoppas dom som bunkrade toapapper inför Covid har sparat!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Amigo

    12

  • apknug

    7

  • rolba

    6

  • uptoyou

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev LTD:

Stor skillnad på rövdusch å rövdusch,  steglösheten å känslan i avtryckarknappen är A och O

Vilken rekommenderar du som man kopplar direkt på blandaren? Jag provat 3 stycken 200 - 300 kronors varianter, tycker inte det är någon större skillnad.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev biran:

Nu är man tvungen att installera rövdusch även i Sverige. Enligt Aftonbladet kommer toapapper att bli betydligt dyrare. Hoppas dom som bunkrade toapapper inför Covid har sparat!

Billigt än så länge, 32 rullar på ÖoB 116 SEK igår. måste ta en sväng till pga höjning.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev uptoyou:

Vilken rekommenderar du som man kopplar direkt på blandaren? Jag provat 3 stycken 200 - 300 kronors varianter, tycker inte det är någon större skillnad.

Dusch handtaget som är viktigast, jag testar ut i butik vilken som är ok, det ska vara rätt sorts stråle och steglös ökning av trycket med go känsla i knappen, inte på/av med full sula.

Mina kostar ca 100 baht, köp med dig hem vid nästa resa.

Här e en bra rövdusch 😆

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...