Mickey1969 Inlagd Mars 10 Dela Inlagd Mars 10 2 timmar sedan, skrev Wangthong: Syns inte riktigt hur det fungerar med fotbromsen, men det är säker fixat på något sätt. Det är väl en vanlig scooter motorcykel, då är det ju bromshandtag på styret både för bak och framhjul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 10 Dela Inlagd Mars 10 3 timmar sedan, skrev uptoyou: Fanns det något anordning för att spänna fast rullstolen eller vad det nu var som skulle stå där? Inte vad jag såg men det kanske räcker att lägga i bromsarna på rullstolen, för jag gissar också på att det är en rullstol som ska upp där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... stjp8729 Inlagd Mars 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 24 (ändrad) Så har säsongen startat Yamaha Blu Cru Championship och därmed round 1 i klassen YZF-R1 (1000cc) avklarad, en icke önskvärd P4 blev det. Får skylla ifrån mig att jag kom från Sverige på fredagen och missade träningen och jetlag För det har ju inget med min ålder att göra som 61-åring som kör mot hormonstinna 25-åringar. 😄 I vilket fall som helst har jag mycket att tacka Yamaha Thailand som har lyckats fixa dispens för min ålder, annars hade det varit slutkört förra året. ❤️ , Ändrades Mars 24 av stjp8729 23 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 27 Dela Inlagd Mars 27 Man kanske skulle byta upp sig till en HD? 6 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... biker Inlagd Mars 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 27 (ändrad) Köpte den här pärlan i höstas. Triumph Rocket 3. 2010 års modell med endast 1000 mil på mätaren, nyskick. Har en 2005 av samma modell, men den har gått 22000 mil, börjar få lite skavanker. Kan tillägga att jag plockat bort både packväskor och ryggstöd. Blir ett rätt gott stuk på maskinen. Ändrades Mars 27 av biker 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 3 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 23 timmar sedan Dela Inlagd 23 timmar sedan 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu