Jump to content
IGNORERAD

Brukar du ha problems med skrivaren?

audirs2

Recommended Posts

Kommer lungt Ä fint till kontoret, tar en fika och skall skriva ut en del saker pÄ Hp Envy 5642,an! Hittar inte skrivaren, sÀger datorn!!! Va perkele!!!! Den hittade ju den igÄr och under all dessa Är, Àr ca 5 Är gammal!

JÀpp, avinstallerar skiten och laddar ned ny programvara frÄn cd skivan, inte frÄn nÀtet! Hepps, dÄ rullar den igÄng igen som vanligt! Kan det vara sÄ att datorn har uppgraderat under natten och fÄr nÄtt skit i sig?

Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!⚓

Dela pÄ andra sajter

7 minuter sedan, skrev audirs2:

Kommer lungt Ä fint till kontoret, tar en fika och skall skriva ut en del saker pÄ Hp Envy 5642,an! Hittar inte skrivaren, sÀger datorn!!! Va perkele!!!! Den hittade ju den igÄr och under all dessa Är, Àr ca 5 Är gammal!

JÀpp, avinstallerar skiten och laddar ned ny programvara frÄn cd skivan, inte frÄn nÀtet! Hepps, dÄ rullar den igÄng igen som vanligt! Kan det vara sÄ att datorn har uppgraderat under natten och fÄr nÄtt skit i sig?

SÀger som proffsen töm casen......

Dela pÄ andra sajter

4 minuter sedan, skrev Elmeri:

SÀger som proffsen töm casen......

BĂ€ttre med pungen!:lipa:

Dela pÄ andra sajter

9 minuter sedan, skrev audirs2:

NÀr man lÀgger upp skrivare i Windows lÀggs den för det mesta pÄ en sk WSD port, dessa portar har en benÀgenhet att strula. LÀgg skrivaren pÄ en standard TCP/IP port istÀllet, det brukar funka bÀttre. Obs, detta gÀller bara om skrivaren Àr nÀtverksinstallerad. 

F*ck Palestine!

Dela pÄ andra sajter

7 minuter sedan, skrev Dempa:

NÀr man lÀgger upp skrivare i Windows lÀggs den för det mesta pÄ en sk WSD port, dessa portar har en benÀgenhet att strula. LÀgg skrivaren pÄ en standard TCP/IP port istÀllet, det brukar funka bÀttre. Obs, detta gÀller bara om skrivaren Àr nÀtverksinstallerad. 

Oki, jag kör via kabel! Kan köra wifi ÄxÄ men varför krÄngla till det!

Dela pÄ andra sajter

Jaha, nĂ„tt nytt fenomen som dykt upp pĂ„ U- tube! All text under videon Ă€r borta! Klickar pĂ„ min profil och instĂ€llningar, Ă„ vips sĂ„ e allt dĂ€r igen! PĂ€rkele!😆

Dela pÄ andra sajter

• 3 mĂ„nader senare...

Vilken wifi förstÀrkare har du köpt? Vill ha tips pÄ en bra typ runt 1600.- och uppÄt!

Dela pÄ andra sajter

14 minuter sedan, skrev audirs2:

Vilken wifi förstÀrkare har du köpt? Vill ha tips pÄ en bra typ runt 1600.- och uppÄt!

Har nĂ„gon orm kapat ditt konto ellerđŸ€Ł

Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt!

Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

BoaÂ đŸ€”

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela pÄ andra sajter

Har man ens en skrivare 2022?

Ska vara för att slĂ€nga original dokumenten dĂ„đŸ˜Ž

Dela pÄ andra sajter

20 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Har man ens en skrivare 2022?

Ska vara för att slĂ€nga original dokumenten dĂ„đŸ˜Ž

Utan skrivare Ă€r kört 🙂

20221022_132541.thumb.jpg.8bf95ca1027e3fc2fb174faac9cb44a2.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela pÄ andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Du Àr rolig du!

Dela pÄ andra sajter

• 5 mĂ„nader senare...

Media Markt sÄlt till Norge!

Dela pÄ andra sajter

39 minuter sedan, skrev Issanbonde:

Jippi

Och Elgiganten Àgs ÄxÄ av Norge!

Dela pÄ andra sajter

Vad tror vi om det hÀr med betalt virusprogram eller gratis program? Har kört betal program frÄn Avast som Àr den billigaste av dom tre man kan vÀlja! Nu sa jag upp den för nÄgra mÄnader sedan och kör deras gratis version, det verkar inte va nÄgon skillnad alls! Bara mera varningar om "jÀttevirus" attacker ibland! $$$$$?

Dela pÄ andra sajter

Kenneth4618
25 minuter sedan, skrev audirs2:

Vad tror vi om det hÀr med betalt virusprogram eller gratis program? Har kört betal program frÄn Avast som Àr den billigaste av dom tre man kan vÀlja! Nu sa jag upp den för nÄgra mÄnader sedan och kör deras gratis version, det verkar inte va nÄgon skillnad alls! Bara mera varningar om "jÀttevirus" attacker ibland! $$$$$?

Har kört med windows som ingÄr. Har inte haft nÄgra problem alls.

Sedan ska man nog undvika vissa sidor 😉

Dela pÄ andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

MPR Àr en riktig tidstjuv. Fast den tid jag slösat hÀr har jag nog tjÀnat in pÄ att bojkotta fb.

Kanske tom ligger pÄ plus!

Dela pÄ andra sajter

AppropÄ skrivaren. PÄ jobbet fungerar det bra sÄ lÀnge man undviker att skriva ut via VPN. DÄ Àr det ett lotteri.

Hemma sÄ har inte skrivaren fungerat pÄ 3 Är tror jag. TvÀrt emot alla andra har jag inte anslutit mig till det papperslösa kontoret. DÀremot Àr jag ansluten till det papperslösa hemmet. Detta efter att ha surat in pÄ att köpa en ny blÀckpatron 2 -3 ggr per Är för att den gamla har torkat ihop pga inaktivitet. NÀsta steg i det papperslösa hemmet Àr att försöka fÄ slut pÄ allt onödigt papper som kommer via brevlÄdan.

Dela pÄ andra sajter

33 minuter sedan, skrev Wangthong:

AppropÄ skrivaren. PÄ jobbet fungerar det bra sÄ lÀnge man undviker att skriva ut via VPN. DÄ Àr det ett lotteri.

Hemma sÄ har inte skrivaren fungerat pÄ 3 Är tror jag. TvÀrt emot alla andra har jag inte anslutit mig till det papperslösa kontoret. DÀremot Àr jag ansluten till det papperslösa hemmet. Detta efter att ha surat in pÄ att köpa en ny blÀckpatron 2 -3 ggr per Är för att den gamla har torkat ihop pga inaktivitet. NÀsta steg i det papperslösa hemmet Àr att försöka fÄ slut pÄ allt onödigt papper som kommer via brevlÄdan.

Koppla brevflÄdan till soptunnan!:lipa:

Dela pÄ andra sajter

2 timmar sedan, skrev audirs2:

Har inte anvÀnt virusprogram pÄ 10 Är.

Inga problem, peppar peppar. 

Dela pÄ andra sajter

18 timmar sedan, skrev Wangthong:

Tips: laserskrivare torkar inte ihop.

Dela pÄ andra sajter

18 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

SÄ kör jag ocksÄ sedan minst 20 Är och har inga virus av vad jag vet :D

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela pÄ andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.

Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!

Registrera dig pÄ forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...