audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Kommer lungt Ă„ fint till kontoret, tar en fika och skall skriva ut en del saker pĂ„ Hp Envy 5642,an! Hittar inte skrivaren, sĂ€ger datorn!!! Va perkele!!!! Den hittade ju den igĂ„r och under all dessa Ă„r, Ă€r ca 5 Ă„r gammal! JĂ€pp, avinstallerar skiten och laddar ned ny programvara frĂ„n cd skivan, inte frĂ„n nĂ€tet! Hepps, dĂ„ rullar den igĂ„ng igen som vanligt! Kan det vara sĂ„ att datorn har uppgraderat under natten och fĂ„r nĂ„tt skit i sig? Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 7 minuter sedan, skrev audirs2: Kommer lungt Ä fint till kontoret, tar en fika och skall skriva ut en del saker pÄ Hp Envy 5642,an! Hittar inte skrivaren, sÀger datorn!!! Va perkele!!!! Den hittade ju den igÄr och under all dessa Är, Àr ca 5 Är gammal! JÀpp, avinstallerar skiten och laddar ned ny programvara frÄn cd skivan, inte frÄn nÀtet! Hepps, dÄ rullar den igÄng igen som vanligt! Kan det vara sÄ att datorn har uppgraderat under natten och fÄr nÄtt skit i sig? SÀger som proffsen töm casen...... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juli 19, 2022 4 minuter sedan, skrev Elmeri: SĂ€ger som proffsen töm casen...... BĂ€ttre med pungen! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 9 minuter sedan, skrev audirs2: Kommer lungt Ä fint till kontoret, tar en fika och skall skriva ut en del saker pÄ Hp Envy 5642,an! Hittar inte skrivaren, sÀger datorn!!! Va perkele!!!! Den hittade ju den igÄr och under all dessa Är, Àr ca 5 Är gammal! JÀpp, avinstallerar skiten och laddar ned ny programvara frÄn cd skivan, inte frÄn nÀtet! Hepps, dÄ rullar den igÄng igen som vanligt! Kan det vara sÄ att datorn har uppgraderat under natten och fÄr nÄtt skit i sig? NÀr man lÀgger upp skrivare i Windows lÀggs den för det mesta pÄ en sk WSD port, dessa portar har en benÀgenhet att strula. LÀgg skrivaren pÄ en standard TCP/IP port istÀllet, det brukar funka bÀttre. Obs, detta gÀller bara om skrivaren Àr nÀtverksinstallerad.   F*ck Palestine! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juli 19, 2022 7 minuter sedan, skrev Dempa: NĂ€r man lĂ€gger upp skrivare i Windows lĂ€ggs den för det mesta pĂ„ en sk WSD port, dessa portar har en benĂ€genhet att strula. LĂ€gg skrivaren pĂ„ en standard TCP/IP port istĂ€llet, det brukar funka bĂ€ttre. Obs, detta gĂ€ller bara om skrivaren Ă€r nĂ€tverksinstallerad.   Oki, jag kör via kabel! Kan köra wifi Ă„xĂ„ men varför krĂ„ngla till det! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 "Om du inte Àr en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2022 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Juli 21, 2022 Jaha, nĂ„tt nytt fenomen som dykt upp pĂ„ U- tube! All text under videon Ă€r borta! Klickar pĂ„ min profil och instĂ€llningar, Ă„ vips sĂ„ e allt dĂ€r igen! PĂ€rkele!đ Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2022 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Vilken wifi förstĂ€rkare har du köpt? Vill ha tips pĂ„ en bra typ runt 1600.- och uppĂ„t! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 14 minuter sedan, skrev audirs2: Vilken wifi förstĂ€rkare har du köpt? Vill ha tips pĂ„ en bra typ runt 1600.- och uppĂ„t! Har nĂ„gon orm kapat ditt konto ellerđ€Ł Det Ă€r helt ok att ha en annan Ă„sikt Ă€n mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rĂ€tt! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 1 timme sedan, skrev Soengsang: Har nĂ„gon orm kapat ditt konto ellerđ€Ł Boa đ€ âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Har man ens en skrivare 2022?  Ska vara för att slĂ€nga original dokumenten dĂ„đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 20 minuter sedan, skrev Risifrutti: Har man ens en skrivare 2022?  Ska vara för att slĂ€nga original dokumenten dĂ„đ Utan skrivare Ă€r kört đ âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2022 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2022 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Har nĂ„gon orm kapat ditt konto ellerđ€Ł Du Ă€r rolig du! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2023 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Mars 31, 2023 Media Markt sĂ„lt till Norge! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Media Markt sÄlt till Norge! Jippi Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 31, 2023 TrĂ„dstartare Dela Inlagd Mars 31, 2023 39 minuter sedan, skrev Issanbonde: Jippi Och Elgiganten Ă€gs Ă„xĂ„ av Norge! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2023 TrĂ„dstartare Dela Inlagd April 2, 2023 Vad tror vi om det hĂ€r med betalt virusprogram eller gratis program? Har kört betal program frĂ„n Avast som Ă€r den billigaste av dom tre man kan vĂ€lja! Nu sa jag upp den för nĂ„gra mĂ„nader sedan och kör deras gratis version, det verkar inte va nĂ„gon skillnad alls! Bara mera varningar om "jĂ€ttevirus" attacker ibland! $$$$$? Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 25 minuter sedan, skrev audirs2: Vad tror vi om det hĂ€r med betalt virusprogram eller gratis program? Har kört betal program frĂ„n Avast som Ă€r den billigaste av dom tre man kan vĂ€lja! Nu sa jag upp den för nĂ„gra mĂ„nader sedan och kör deras gratis version, det verkar inte va nĂ„gon skillnad alls! Bara mera varningar om "jĂ€ttevirus" attacker ibland! $$$$$? Har kört med windows som ingĂ„r. Har inte haft nĂ„gra problem alls. Sedan ska man nog undvika vissa sidor đ âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Har kört med windows som ingĂ„r. Har inte haft nĂ„gra problem alls. Sedan ska man nog undvika vissa sidor đ MPR Ă€r en riktig tidstjuv. Fast den tid jag slösat hĂ€r har jag nog tjĂ€nat in pĂ„ att bojkotta fb. Kanske tom ligger pĂ„ plus! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 AppropÄ skrivaren. PÄ jobbet fungerar det bra sÄ lÀnge man undviker att skriva ut via VPN. DÄ Àr det ett lotteri.  Hemma sÄ har inte skrivaren fungerat pÄ 3 Är tror jag. TvÀrt emot alla andra har jag inte anslutit mig till det papperslösa kontoret. DÀremot Àr jag ansluten till det papperslösa hemmet. Detta efter att ha surat in pÄ att köpa en ny blÀckpatron 2 -3 ggr per Är för att den gamla har torkat ihop pga inaktivitet. NÀsta steg i det papperslösa hemmet Àr att försöka fÄ slut pÄ allt onödigt papper som kommer via brevlÄdan. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2023 TrĂ„dstartare Dela Inlagd April 2, 2023 33 minuter sedan, skrev Wangthong: AppropĂ„ skrivaren. PĂ„ jobbet fungerar det bra sĂ„ lĂ€nge man undviker att skriva ut via VPN. DĂ„ Ă€r det ett lotteri.  Hemma sĂ„ har inte skrivaren fungerat pĂ„ 3 Ă„r tror jag. TvĂ€rt emot alla andra har jag inte anslutit mig till det papperslösa kontoret. DĂ€remot Ă€r jag ansluten till det papperslösa hemmet. Detta efter att ha surat in pĂ„ att köpa en ny blĂ€ckpatron 2 -3 ggr per Ă„r för att den gamla har torkat ihop pga inaktivitet. NĂ€sta steg i det papperslösa hemmet Ă€r att försöka fĂ„ slut pĂ„ allt onödigt papper som kommer via brevlĂ„dan. Koppla brevflĂ„dan till soptunnan! Sju Ă„r i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! DĂ€ckspojke!â Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 Avast Àr skit,tog flera veckor innan jag blev av med detta otyg. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Vad tror vi om det hÀr med betalt virusprogram eller gratis program? Har kört betal program frÄn Avast som Àr den billigaste av dom tre man kan vÀlja! Nu sa jag upp den för nÄgra mÄnader sedan och kör deras gratis version, det verkar inte va nÄgon skillnad alls! Bara mera varningar om "jÀttevirus" attacker ibland! $$$$$? Har inte anvÀnt virusprogram pÄ 10 Är. Inga problem, peppar peppar. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 18 timmar sedan, skrev Wangthong: AppropÄ skrivaren. PÄ jobbet fungerar det bra sÄ lÀnge man undviker att skriva ut via VPN. DÄ Àr det ett lotteri.  Hemma sÄ har inte skrivaren fungerat pÄ 3 Är tror jag. TvÀrt emot alla andra har jag inte anslutit mig till det papperslösa kontoret. DÀremot Àr jag ansluten till det papperslösa hemmet. Detta efter att ha surat in pÄ att köpa en ny blÀckpatron 2 -3 ggr per Är för att den gamla har torkat ihop pga inaktivitet. NÀsta steg i det papperslösa hemmet Àr att försöka fÄ slut pÄ allt onödigt papper som kommer via brevlÄdan. Tips: laserskrivare torkar inte ihop.   Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 3, 2023 Dela Inlagd April 3, 2023 18 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har kört med windows som ingĂ„r. Har inte haft nĂ„gra problem alls. Sedan ska man nog undvika vissa sidor đ SĂ„ kör jag ocksĂ„ sedan minst 20 Ă„r och har inga virus av vad jag vet Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu