S m i l e 1 Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Vilket gym / fittnes i Pattaya, har dom snyggaste kvinnorna ? Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 21 minuter sedan, skrev apknug: Tonys gym! Tur man aldrig köpte något livstidsmedlemskap där.... Tony har väl konkat !? Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Muscle Factory Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 (ändrad) Den frågan var inte svår. The Brick har både de snyggaste tjejerna och lokalerna. Btw Muscle Factory ligger i gubb reservatet Jomtien och tjejerna där är så manhaftig. //K Ändrades Februari 16, 2022 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 (ändrad) De har ju stängt nu men annars föredrar jag Tahitian Queen eller Tim beer bar! 💃 Ändrades Februari 16, 2022 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 minut sedan, skrev Fredman: De har ju stängt nu men annars fördrar jag Tahitian Queen eller Tim beer bar! 💃 TQ är öppet. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 timme sedan, skrev Stoneys: TQ är öppet. 😀 Härligt! Utan det "gymmet" kan eftermiddagarna bli långa i fiskebyn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 4 timmar sedan, skrev Stoneys: TQ är öppet. 😀 Jaså? Närdå, för det var tvärstängt och låst idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 Om det var igår eller dagen innan låter jag vara osagt. Detta var på kvällen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 TQ brukade var bra, med personliga tränare som hade sina små träningslokaler i byggnaden! Har inte varit där på strax 9 år, men det var rätt trevligt då. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 48 minuter sedan, skrev Stoneys: Om det var igår eller dagen innan låter jag vara osagt. Detta var på kvällen. Samet får inte gå ut efter solnedgången ! Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 1 timme sedan, skrev samet: Jaså? Närdå, för det var tvärstängt och låst idag. Det var stora Bhudda dagen idag Onsdag = ingen ölförsäljning !! Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 6 timmar sedan, skrev Fredman: De har ju stängt nu men annars föredrar jag Tahitian Queen eller Tim beer bar! 💃 Finns det bl.a. Chest press, Leg curl, Ab crunch, Pulldown/pullup-maskiner där också? Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 9 timmar sedan, skrev S m i l e 1: Vilket gym / fittnes i Pattaya, har dom snyggaste kvinnorna ? Vänligen Kan vara vilket som. Dit jag går drar sig de vackraste kvinnorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 4 timmar sedan, skrev samet: Jaså? Närdå, för det var tvärstängt och låst idag. 2 timmar sedan, skrev S m i l e 1: Samet får inte gå ut efter solnedgången ! Vänligen 2 timmar sedan, skrev S m i l e 1: Det var stora Bhudda dagen idag Onsdag = ingen ölförsäljning !! Vänligen Bild. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2022 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Kentan: Den frågan var inte svår. The Brick har både de snyggaste tjejerna och lokalerna. Btw Muscle Factory ligger i gubb reservatet Jomtien och tjejerna där är så manhaftig. //K 5,7 gånger dyrare än gymmet i Sverige https://ask-eskilstuna.se/ Vänligen Ändrades Februari 16, 2022 av S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 16, 2022 Dela Inlagd Februari 16, 2022 5 timmar sedan, skrev S m i l e 1: Det var stora Bhudda dagen idag Onsdag = ingen ölförsäljning !! Vänligen Där sa du nått. För igenbommat å lås på dörren. För jag kör inte bara google Street view i Pattaya utan känner faktiskt på dörrarna IRL. Har du köpt någon hallmattan ännu så du kan sova mjukare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev samet: Där sa du nått. För igenbommat å lås på dörren. För jag kör inte bara google Street view i Pattaya utan känner faktiskt på dörrarna IRL. Har du köpt någon hallmattan ännu så du kan sova mjukare? Du ! Sammet. Same. lr Samet. Eftersom JAG är en riktig Viking från landet Finland / Suomi, så spelar det ingen roll om jag så vaknar i en stor lärkråb (lergrop) !! Hallmatta !? Slösa Baht på sånt skit, den blir ju lerig direkt när jag stampar på den. Glömde bilden på mej ! Vänligen Ändrades Februari 17, 2022 av S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 I Finland fanns inga vikingar vi var bara på besök så du är bara en gris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2022 59 minuter sedan, skrev axe: I Finland fanns inga vikingar vi var bara på besök så du är bara en gris. Hörödu ! I Finland fanns inga grisar där jag bodde i 9 år, däremot fanns det "sikoja" i den Finsk talande stadsdelen Vaasa. Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev S m i l e 1: Finns det bl.a. Chest press, Leg curl, Ab crunch, Pulldown/pullup-maskiner där också? Vänligen Väl placerade speglar, reglerbar gunga och en gynekologstol räcker väl, varför krångla till det / SatanG Ändrades Februari 17, 2022 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 19 timmar sedan, skrev S m i l e 1: Samet får inte gå ut efter solnedgången ! Vänligen Ungdomar får visst gå ut! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17, 2022 8 timmar sedan, skrev SatanG: Väl placerade speglar, reglerbar gunga och en gynekologstol räcker väl, varför krångla till det / SatanG Bild på detta ? Här en av de maskiner jag brukar använda. Ps. Jag använder nog båda ibland Ds. Vänligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 On 2022-02-16 at 14:25, skrev Fredman: Härligt! Utan det "gymmet" kan eftermiddagarna bli långa i fiskebyn. Det stället har "räddat" mig många gånger😀 Det var väl därför man följde med på golfrundorna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 17, 2022 Dela Inlagd Februari 17, 2022 On 2022-02-15 at 21:37, skrev Kenneth4618: Idag är jag glad för att det finns ett liv efter detta 🙂 Herr Chang gick nyss upp en nivå och att Maitan fortsätter skriva på FB från andra sidan är bevis nog för mig 😉 Nu väntar jag bara på att 33:an ska skriva i mattråden On 2022-02-16 at 07:31, skrev rolba: Med tanke på hur mycket oskalade potatisar som avbildats i mattråden utan reaktion senaste åren så tror jag det är kört tyvärr. Träffade Sam sip sam i Thailand ett par gånger! En av gångerna var det på ett speciellt "Event" på TQ, som inte var öppet för allmänheten (väldigt vackra damer som visade, i princip allt), Jag har ett par goda vänner i Jesters som bjöd in mej. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu