Jump to content
IGNORERAD

E-visa

rolba
 Dela

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Chomphoo:

Så då behövde du inte ta en LÖJLIG Selfie där du håller i passet och 2 foton?

Det låter ju som ett Aprilskämt av värsta sorten. Skrattade så jag kissa på mig när jag läste om det första gången.

Nä, en löjlig selfie där jag visar upp passet tog jag jag aldrig(i så fall hade jag varit i behov av tre händer 😉). Den bilden fick istället en bibliotekarie på ortens bibliotek hjälpa till med.

Ändrades av edvardpop
  • Ge karma 1
  • Wai 1

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
On 2021-11-28 at 13:39, skrev edvardpop:

Nä, en löjlig selfie där jag visar upp passet tog jag jag aldrig(i så fall hade jag varit i behov av tre händer 😉). Den bilden fick istället en bibliotekarie på ortens bibliotek hjälpa till med.

Hade du fått visumet eller hur var det?

E-visa sidan hoppade igång ikväll efter underhållsuppehåll så jag passade på att bifoga en jäkla massa dokument så dom har att göra ett tag. Så nu är det bara att sitta och invänta resultatet 😉

• Ge karma 1
  • Wai 1
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Chomphoo:

Hade du fått visumet eller hur var det?

E-visa sidan hoppade igång ikväll efter underhållsuppehåll så jag passade på att bifoga en jäkla massa dokument så dom har att göra ett tag. Så nu är det bara att sitta och invänta resultatet 😉

Det gick på bara några dagar. Thaipasset ännu snabbare. Var lite orolig eftersom jag var sent ute.

• Ge karma 3
  • Wai 1
  • Tummen upp 1

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Dela på andra sajter

On 2021-12-12 at 19:12, skrev edvardpop:

Det gick på bara några dagar. Thaipasset ännu snabbare. Var lite orolig eftersom jag var sent ute.

Våndas som fasen inför thaipasset. Har gjort om nästan alla dokument till JPG idag. Men så kom 3dje vaccineringen i brevlådan idag. Så jag väntar tills den är intagen och håret fallit av. Läser i en facebook grupp ang TP att mååånga har stooora problem. 

• Wai 1
  • Tummen upp 1
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...