Wangthong Inlagd Oktober 5 Dela Inlagd Oktober 5 12 timmar sedan, skrev thomas001: Här en liten fest på vår nybyggda uteplats! Här är min trevliga fru! Ser trevligt ut! 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 6 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 6 19 hours ago, Wangthong said: Ser trevligt ut! Tackar! Men det är frugan som står för allt! Både bygget och festandet" 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 19 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19 Här ska det byggas ett nytt Garage och förråd på vår tomt jämte vårt hus! Här kommer stolpar! Här reses dom på plats! Så här blir placeringen! Här är garaget! Förrådet nästan färdigt! Som vanligt är det frugan som står för allt, ritad, arbetsledare, inköp av matriel, hyrd in mycket duktiga hantverkare! Hon fixar allt som vanligt!! Vilken duktig fru jag har!! Älskar henne över allt annat! 31 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 31 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 31 Nu är nästan nya förrådet klart! Har tre mycket duktiga kvinnliga murare som putsar färdigt både inomhus och utomhus! Blir bra detta! 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 18 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18 Här gjuts bottenplattan till vårt garage! Blir bra! 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 20 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 20 här blir golvet färdigt i vårt nya garage! 100 Baht/m2 är billigt för en mycket duktig plattsättare! 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 2 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 2 Här är vår nya Carpark färdig! Blev ju bra,eller hur? 33 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 16 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16 igår så var jag och beställde nytt pass på Ambassaden i Bangkok! Frugan körde mig fram och tillbaks igår! Blev en resa på 70 mil tur och retur! Bra jobbat av frugan!! Måste ju bli samma resa när passet är klart för att hämtas! Nu kostar ju nytt pass 5.400 Baht! 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu