Sako Inlagd Maj 8, 2025 Dela Inlagd Maj 8, 2025 On 2025-04-02 at 06:22, skrev thomas001: Nu var air/con fixad! Stora problem! Detta har bytts ut! Ett jävla jobb ser det ut som! Ser jobbigt ut! Nu funkar aircon! Svinkallt i kärran! Här ser ni kostnaden för allt! Been there done that! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Maj 8, 2025 Dela Inlagd Maj 8, 2025 Atagligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Maj 12, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 12, 2025 Längst bak på min och fruns hemmafarm skall det göras en liten tomt till frugans dotter och pojkvän! 25% av en rai och 2 meter hög! Dottern bor i holland och allt visas med bilder och snack via internet mellan dottern och frun! Sen ska det byggas en sommarstuga åt dem. Blir inte än på ett år. Allt finansieras av dottern och hennes kille! Ett av första lassen! På plats! Här går framåt! Fortsättning! Här är det nästan färdigt,grävmaskinen kom för att fixa det sista! Blir nog bra till slut,hoppas dottern och hennes pojkvän blir nöjda!! 35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 12, 2025 Dela Inlagd Maj 12, 2025 5 timmar sedan, skrev thomas001: Längst bak på min och fruns hemmafarm skall det göras en liten tomt till frugans dotter och pojkvän! 25% av en rai och 2 meter hög! Dottern bor i holland och allt visas med bilder och snack via internet mellan dottern och frun! Sen ska det byggas en sommarstuga åt dem. Blir inte än på ett år. Allt finansieras av dottern och hennes kille! Ett av första lassen! På plats! Här går framåt! Fortsättning! Här är det nästan färdigt,grävmaskinen kom för att fixa det sista! Blir nog bra till slut,hoppas dottern och hennes pojkvän blir nöjda!! Blir en ordentlig fyllning! Bra att börja nu så att regnen får göra att det blir en bra sättning av fyllningen. Ska bli intressant att följa framöver. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Maj 12, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2025 2 hours ago, Wangthong said: Blir en ordentlig fyllning! Bra att börja nu så att regnen får göra att det blir en bra sättning av fyllningen. Ska bli intressant att följa framöver. Det är ju därför husbygget får vänta minst ett år! 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 12, 2025 Dela Inlagd Maj 12, 2025 1 timme sedan, skrev thomas001: Det är ju därför husbygget får vänta minst ett år! Förstod att det var anledningen. Jag byggde ett gästhus i vinter och vi gör likadant. Än fast vi inte fyllde så mycket som ni gör så hade det satt sig märkbart på vissa ställen. Vi har en riktigt dålig jord som vi fyllde med. Bra eftersom just ingenting vill växa på den jorden. Lera kanske man ska säga. Jag skulle leta reda på några som skulle jämna till fyllningen, men den var så hård så att vi fick ta dit en grävmaskin. Tror det var en tretonnare som jämnade till fyllningen där vi skulle ha plattan. Han hade problem att få ner skopan så att han kunde ta rationella tag. Fick ofta ta flera omtag för att komma ner så han kunde samla ihop jord för att fylla upp de lägre partierna. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Maj 17, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Maj 17, 2025 Här har Hongtong varit i fight igen! Andra gången nu med lika dant djur! 2-0 till Hongtong! 21 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 18, 2025 Dela Inlagd Maj 18, 2025 On 2025-05-17 at 03:58, skrev thomas001: Här har Hongtong varit i fight igen! Andra gången nu med lika dant djur! 2-0 till Hongtong! Blir det nya skor nu? C;D 1 1 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Juni 10, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 10, 2025 Här ser ni hur socker-rören växer på en av våra farmer! Ser ut som det ska bli en bra skörd om ett halvår! 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Juni 20, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 20, 2025 Frugan har köpt denna kärra för att kunna köra runt grejer runt vår trädgård! 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Juni 21, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 21, 2025 (ändrad) Vaknade med lite lågt blodsocker idag! Så frugan gjorde en frukost som hjälpte mitt blodsocker att bli ok! Här kommer maten! Mums! Underbar fru som tar hand om mig efter 4st Stroke och Diabetes! Ändrades Juni 21, 2025 av thomas001 35 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Juli 23, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 23, 2025 Igår så hade jag och denna underbara kvinna varit gifta i 21 långa år! Älskar henne mer och mer!! 35 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Juli 26, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 26, 2025 Här har frugan 1 rai och odlar Jasmine-ris till familjens och släkts husbehov. Odlingen ligger på baksidan av av vår tomt! Ser bra ut! 32 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Augusti 16, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 16, 2025 Här håller frugan och några vänninor till henne och fixa ett hem till grodor på vår tomt! Nästan färdigt! 30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Augusti 24, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 24, 2025 Så här blev grodhemmet när det är färdigt: nu bara vänta på nya hyresgäster! Här släpps nya gäster in! Verkar som dom trivs! 200st nya gäster blev det idag! 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 24, 2025 Dela Inlagd Augusti 24, 2025 3 minuter sedan, skrev thomas001: Så här blev grodhemmet när det är färdigt: nu bara vänta på nya hyresgäster! Här släpps nya gäster in! Verkar som dom trivs! 200st nya gäster blev det idag! Är det matgrodor? Det är eftertrakrat i våra krokar. Ungdomarna gör sig några baht när de går runt och säljer nattens fångst🐸 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 24, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 24, 2025 20 minutes ago, frogfish said: Är det matgrodor? Det är eftertrakrat i våra krokar. Ungdomarna gör sig några baht när de går runt och säljer nattens fångst🐸 Ja! Thaiarna älskar att äta dessa men inte för mig! 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 24, 2025 Dela Inlagd Augusti 24, 2025 2 timmar sedan, skrev thomas001: Ja! Thaiarna älskar att äta dessa men inte för mig! Är de riktigt tillagade är de godare än kyckling. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 13, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 13, 2025 Så här växer våra sockerrörs-farmer just nu! Ser bra ut! Här ser ni längden på rören, kolla skillnaden på en person och rören! 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 13, 2025 Dela Inlagd September 13, 2025 6 minuter sedan, skrev thomas001: Så här växer våra sockerrörs-farmer just nu! Ser bra ut! Här ser ni längden på rören, kolla skillnaden på en person och rören! Som svenne banan så har jag aldrig tänkt hur höga de är. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd September 27, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 27, 2025 Här har frugan fått ett jobb av komunen att utsmycka för en förevisning av diverse ting! Stolt jag blir över min fru! 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 5, 2025 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 5, 2025 Här en liten fest på vår nybyggda uteplats! Här är min trevliga fru! 34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 5, 2025 Dela Inlagd Oktober 5, 2025 (ändrad) Fyllhundarna har sovmorgon. 10 minuters körning är vi där Chao Praya floden mynnar ut. Ändrades Oktober 5, 2025 av MickeN 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 5, 2025 Dela Inlagd Oktober 5, 2025 Sorry blev fel tråd. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 5, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2025 7 hours ago, MickeN said: Sorry blev fel tråd. Its ok! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu