Jump to content
IGNORERAD

Husbygge ut på landsbygden.

thomas001

Recommended Posts

On 2025-01-05 at 02:41, skrev thomas001:

Frugan plockar ner lite Papaya! Ska göras lite Som Tam!

pap1.jpg.909c8bf1d15cbeeb471779ae4dffbe48.jpg

Fantastisk fru du har. Hon verkar inte banga för något.

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

Taskiga blodkärl har en stark ärftlig komponent. Jag, pappa, mamma och syster har alla haft problem fast brorsan tycks ha klarat sig. Syrran dog alldeles för ung i en hjärtattack men både pappa och mamma blev 90+.

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
4 timmar sedan, skrev thomas001:

Idag får vi våra AC  justerade och rengjorda!

Inne på mitt kontor bl.a

ar1.jpg.d658e662c26a350bbf3db8ef549eca1e.jpg

Här jobbas det!

ar3.jpg.77a413060286cc6a69b1b06f673c94ac.jpg

Ute!

ar4.jpg.f7a83aafc86f03310dbcf74a64b68b0f.jpg

Blir bra detta! Kostnad 300 Baht/st!!

De ser ut att vara bra rustade och tar bra pris. Frugan skulle ha en ny firma för hon var inte nöjd med dom vi hade förra gången. De tog 400 baht och hade inga riktiga grejor så de skitade ner en del även fast de städade efter sig. Jag litade inte på att de gjorde riktigt rent heller. Vi gick och snörvlade efter de rengjort så jag provade en stund utan AC i sovrummet och det blev bättre. För säkerhets skull gjorde vi om rengöringen i sovrummet. Det kändes bättre sen, men jag kan inte vara säker på att det var den nya rengöringen det berodde på.

Förut så fick vi gratis på de AC vi köpt hos företaget. De andra skulle företaget ha 400 baht för. De gjorde ett riktigt proffsigt jobb. De skulle ha 300 baht svart för de AC vi inte köpt av företaget. 2st gratis och 2st 300 baht. Riktigt billigt och bra. Nu har vi en gång kvar på gratis till 2st sedan blir det 400 baht för alla. 

Jag betalar hellre 400 baht för ett proffsigt jobb än ett slafs jobb. Så det blir det proffsiga alternativet när vi kommer ner nästa gång till hösten. 

• Ge karma 7
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...