Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 21, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2024 I Tisdags så åkte jag och frugan till Bankok för att hämta upp en av mina bästa polare med fru på Suvan airport på Onsdag morgon. Dom har kommit till Thailand enbart för att hälsa på mig och Phen! Inte för att ha semester i Thailand. Stopp på vägen hem till oss. Besöker vårt tempel. Kollar in vårat mycket fina vattenfall, känt över hele Thailand. Mycket uppskattat besök av oss!! Igår så tog dom en taxi till Bangkok för transport till Sverige! 34 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 27, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2024 Igår så fyllde min vackra och underbara fru 52 år!! Jag älskar dig så mycket! Mer än 20 års giftermål! Älskar dig mer och mer! 37 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd Oktober 28, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2024 Igår så somnade en av mina bästa kompisar in! Schäfern Sangsom blev 12 år. Hoppas han har det bra i Hundhimmeln! Saknar honom redan! Han var omtyckt av alla! Snäll mot barn och alla! 27 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 5, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 5, 2024 Igår så var det dax efter mer än 3 år att investera i ett nytt Batteri! Gamla batteriet tas bort! Nya på plats! Bilverkstaden betalade 500 Baht för det gamla batterit! Totalkostnad 2.700 Baht! Helt ok! 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 9, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2024 (ändrad) Här håller frugan på med att utsmycka ett tempel! Här jobbas det på! Färdigt! Fy fan vad stolt jag är över min frus arbete med allt vad hon gör!! Ändrades November 9, 2024 av thomas001 39 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 13, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 13, 2024 Här har frugan smyckat ut två bilar! På dessa bilar ska sedan dessa två killar köras runt och visas upp innan dom får göra sina s.k Buddha-race! Blev bra och trevligt! 34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 21, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 21, 2024 Här förbereds det för att odla nästa års skörd av socker-rör! Hoppas ju på en bra skörd nästa år!! 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 24, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 24, 2024 (ändrad) Här fortsätter arbetet med att förbereda inför att plantera socker-rör! Vitaminer ska tvingas ner i jorden! Nästan färdigt för plantering! Blir nog bra detta!! Ändrades November 24, 2024 av thomas001 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 26, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 26, 2024 Här ska det planteras socker-rör 20 rai! Här påbörjas planteringen! 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 7, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 7, 2024 Igår var det dags för lite service på kärran! filter och oljebyte. Använder en helsyntetisk olja, Shell Helix ultra. bland den finaste oljan som går att köpa här i Thailand! Byte även av två st. Dieselfilter under bilen. Samt byta av filter för Aircon inne i bilen. Här hälls det i nya oljan! Blev ju bra! 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 8, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8, 2024 I söndags morse vaknade jag efter att ha fått min fjärde stroke! Nu har även hela högra sidan drabbats av stora balansproblem och fått mycket svårt att gå! Tur man har en mycket hjälpsam fru! utan henne hade det varit ett mycket svårare helvete! Fy fan för sjukdomen STROKE! 2 8 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 8, 2024 Dela Inlagd December 8, 2024 10 minuter sedan, skrev thomas001: I söndags morse vaknade jag efter att ha fått min fjärde stroke! Nu har även hela högra sidan drabbats av stora balansproblem och fått mycket svårt att gå! Tur man har en mycket hjälpsam fru! utan henne hade det varit ett mycket svårare helvete! Fy fan för sjukdomen STROKE! Ledsen att höra det Thomas. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 2 timmar sedan, skrev thomas001: I söndags morse vaknade jag efter att ha fått min fjärde stroke! Nu har även hela högra sidan drabbats av stora balansproblem och fått mycket svårt att gå! Tur man har en mycket hjälpsam fru! utan henne hade det varit ett mycket svårare helvete! Fy fan för sjukdomen STROKE! Krya på dig. 4 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 2 timmar sedan, skrev thomas001: I söndags morse vaknade jag efter att ha fått min fjärde stroke! Nu har även hela högra sidan drabbats av stora balansproblem och fått mycket svårt att gå! Tur man har en mycket hjälpsam fru! utan henne hade det varit ett mycket svårare helvete! Fy fan för sjukdomen STROKE! Tråkigt att höra. Sköt om dig. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 4 timmar sedan, skrev thomas001: I söndags morse vaknade jag efter att ha fått min fjärde stroke! Nu har även hela högra sidan drabbats av stora balansproblem och fått mycket svårt att gå! Tur man har en mycket hjälpsam fru! utan henne hade det varit ett mycket svårare helvete! Fy fan för sjukdomen STROKE! Aj, för fasen! Kämpa på. Du verkar ju som tur är, inte vara den som lägger dej för motgångar. Morsan var en tjurskalle och lyckades träna sig till bättre rörlighet efter stroke. Jag tror du är av samma virke. Lycka till med kämpandet. Bra att höra att du har ett riktigt bra stöd av frun. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 9, 2024 Dela Inlagd December 9, 2024 Jäkla otur. Krya på dig 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 18, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 18, 2024 Här ser ni vad Hongtong har slagits med igår! 1-0 Till Hongtong! 30 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 19, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 19, 2024 Här ska det göras en väg nedför på våran tomt! Först kommer sanden! Sen kommer traktorn,en mycket duktig chafför! Färdigt! Blev bra detta!! 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 26, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2024 Gårdagens julaftonsfirande! 35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 26, 2024 Dela Inlagd December 26, 2024 God jul Thomas. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 28, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2024 igår så breddades våra vägar på våran tomt! Ett gäng thailändska betongarbetare i farten! Här jobbas det på! Blev jävligt bra när allt var klart! 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd December 31, 2024 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 31, 2024 Förberedelser inför Nyårsfirande! 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd December 31, 2024 Dela Inlagd December 31, 2024 Gott nytt och hoppas du är på bättringsvägen. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 31, 2024 Dela Inlagd December 31, 2024 Gott nytt Thomas. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 31, 2024 Dela Inlagd December 31, 2024 Gott Nytt År! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu