Jump to content
IGNORED

Fotbolls-EM 2021 #2

Nicholas

Recommended Posts

spooncreek

Jag har lagt en tvåa på den matchen på mitt EM-tips, lite utifrån att spanjackerna har covidproblem. Nu när Sverige har mer problem med det får nog det tipset revideras.

För övrigt är det vansinnigt trist att det är först Zlatan och sedan arvtagaren Kulusevski som försvinner ur laget. Tunga avbräck.

conservator
2 timmar sedan, skrev Nicholas:

Då ska vi se.

Nya TV-appareter i alla hem nu hoppas jag.

14 juni, Måndag  21:00

Spanien -  Sverige   3-0 ?

Man går väl inte in innan en match och tror på torsk med 3-0, finns inte i mitt system eller tänkande men det beror troligtvis på vad man är van vid

2-0 till Swe

6 minutes ago, conservator said:

Man går väl inte in innan en match och tror på torsk med 3-0, finns inte i mitt system eller tänkande men det beror troligtvis på vad man är van vid

2-0 till Swe

Du menar att jag ska bortse från att Sverige ligger 12 platser efter spanien på fifas ranking ?

• Ge karma 1
1 timme sedan, skrev spooncreek:

Jag har lagt en tvåa på den matchen på mitt EM-tips, lite utifrån att spanjackerna har covidproblem. Nu när Sverige har mer problem med det får nog det tipset revideras.

För övrigt är det vansinnigt trist att det är först Zlatan och sedan arvtagaren Kulusevski som försvinner ur laget. Tunga avbräck.

Angående Zlatan så har han ju inte gjort mer än 2 träningsmatcher dom sista åren för Sverige, jag tycker det är värre med Kulusevski faktiskt

• Ge karma 1
conservator
45 minuter sedan, skrev Nicholas:

Du menar att jag ska bortse från att Sverige ligger 12 platser efter spanien på fifas ranking ?

Ja det måste man bortse ifrån innan match annars har man ju förlorat redan innan match

• Ge karma 1
  • Skål 1
  • Fint 1
  • Haha 1