Jump to content
IGNORERAD

ROP hotel voucher... Glöm inte pappersvouchern...

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Hej ...

En liten varning. Om ni bokat hotell med en ROP hotellvoucher som betalning så glöm inte att ta med pappersvouchern vid incheckning.

Ett återbekräftat mail med vocher# och ROP# räcker inte för incheckning.

En kompiswhistle.gifwhistle.gifwhistle.gif till mig fick bittert erfara detta.

Allting är inte elektroniskt.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Jaha, får väl hoppas att papper anländer från Thai Airways innan jag åker. Strax innan nyår köpte jag tre nätter med poäng som annars skulle försvunnit.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Jaha, får väl hoppas att papper anländer från Thai Airways innan jag åker. Strax innan nyår köpte jag tre nätter med poäng som annars skulle försvunnit.

Herr Chang har talat.

Hej Herr Chang.

tog nog 3-4 veckor innan vi fick våra i brevlådan. Dom anländer med rek. så transporten är nog säker, men långsam.

Sen när du fått vouchern är det fritt att boka. Bästa sättet för tt boka är nog att mejla eller ringa hotellets reservation direkt.

Tveka inte att hålla kontakt med 3-4 hotell samtidigt eftersom dom svarar olika fort.

men kom ihåg att även om du fått konfirmerat mejl från hotellet med ditt vocher# och allt så måste du ta med det fysika papperet till hotellet, ngt som min kompis whistle.gif glömde i detta tidvarv av elektroniska biljetter och bekräftelser.

Min kompis låter dock meddela att han ser detta som ett tecken från skyn att tidgarelägga vårresan 2010 och är vid gott mod.

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...