Jump to content
IGNORERAD

Vaccinerad? Dela med dig


Koh Changer

Recommended Posts

  • Svar 805
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Alarik

    72

  • Tallviking

    41

  • spooncreek

    33

  • Risifrutti

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2021-07-10 at 16:41, skrev Fantomen:

Intressant! Kom du fram till den konklusionen själv?

Förmodligen från de hät sidan.https://projektsanning.com/2021/07/10/pfizer-och-moderna-vacciner-potentiellt-kopplade-till-inflammation-i-hjartmuskeln-och-inflammation-i-hjartsacken/

 

321 personer kan eventuellt ha fått rubbningar i hjärtrytmen efter vaccinering mw Pfizer eller modernas vaccin. På 197 miljoner doser.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev MaiChai:

Förmodligen från de hät sidan.https://projektsanning.com/2021/07/10/pfizer-och-moderna-vacciner-potentiellt-kopplade-till-inflammation-i-hjartmuskeln-och-inflammation-i-hjartsacken/

 

321 personer kan eventuellt ha fått rubbningar i hjärtrytmen efter vaccinering mw Pfizer eller modernas vaccin. På 197 miljoner doser.

Räknas inte de som fått "eventuell biverkan"?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev MaiChai:

Förmodligen från de hät sidan.https://projektsanning.com/2021/07/10/pfizer-och-moderna-vacciner-potentiellt-kopplade-till-inflammation-i-hjartmuskeln-och-inflammation-i-hjartsacken/

 

321 personer kan eventuellt ha fått rubbningar i hjärtrytmen efter vaccinering mw Pfizer eller modernas vaccin. På 197 miljoner doser.

Nej, jag fick uppgifterna från annat håll.

Men mai pen rai.

Dock inte svårt att få de uppgifterna från flera håll på nätet.

Men trikånissen valde istället surt att ifrågasätta mitt inlägg med "Kom du fram till den konklusionen själv?"

 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
8 timmar sedan, skrev Amigo:

Jag fick andra dosen Pfizer 12. maj och först var det inga problem, lite trött o hängig men annars livet löpte som vanligt. 18-19 juni fick jag ont i vä sida i bröstet som strålade till ryggen som stick. Natten mot söndag 20. juni hade jag så ont att jag var tvungen att beställa cirra (ambulans) o åka till akuten. Lungpropp och hjärtstopp uteslöts genom tester o prover, bla EKG o blodprover. Ultraljud visade att jag hade fått vätska i hjärtsäcken och den var infekterat (perikardit) Jag var inlagt i 8 dagar för prover o observation och ingen orsak hittades. Det var inte särskild mycket vätska, normalt har man ca 2 mm och jag hade 8-10 mm vid ultraljudet. Men det tryckte så pass mycket att jag hade svårt att andas o ligga på sidan.

 

Nu läste jag i textTV i fredags att 2 st av en miljon får perikardit efter andra dosen av Pfizer, frågade doctorn på avd om vaccin o infektionen hade samband men hon tyckte att det hade gått så pass lång tid från vaccineringen att det var det inte orsaken. Det var ju ca 6 veckor mellan andra dosen o när jag blev sjuk. Men man kan ju aldrig veta vilka biverkningar man får, ska nog göra en anmälan hos socialstyrelsen för att göra de uppmärksamma på kopplingen.

Hoppas du inte får men av detta. Jag håller alla tummar att du blir helt frisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Amigo:

ska nog göra en anmälan hos socialstyrelsen för att göra de uppmärksamma på kopplingen.

Det tycker jag du skall göra

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Wanchai:

Räknas inte de som fått "eventuell biverkan"?

Det är ju på inga sätt klarlagt att dessa 321 personerna fått problem med hjärtrytmen på grund av vaccinet, därför skrev jag eventuellt.

 

Man kan få problem med hjärtrytmen utan att vara vaccinerad - märkligt nog...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

I mon får undertecknad nr 2! Astra Opel!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, audirs2 said:

I mon får undertecknad nr 2! Astra Opel!

Blev nyss erbjuden Astra, tackade ja då jag bor i ett mörkt mörkrött område i en förort till Bangkok.

Inte vad jag planerat men får väl ta en för laget.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Du är bra SatanG så jag hoppas allt går bra. Jag vill absolut ingen illa. Alla som är upplysta och tar egna beslut är bra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
15 minuter sedan, skrev John Khonken:

Du är bra SatanG så jag hoppas allt går bra. Jag vill absolut ingen illa. Alla som är upplysta och tar egna beslut är bra. 

När har du tänkt bli upplyst så du kan ta bra beslut? Vill absolut inget illa, men det börjar bli bråttom nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev SatanG:

Blev nyss erbjuden Astra, tackade ja då jag bor i ett mörkt mörkrött område i en förort till Bangkok.

Inte vad jag planerat men får väl ta en för laget.

 

/ SatanG

Läste precis att Thailand stänger ned mera nu!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, audirs2 said:

Läste precis att Thailand stänger ned mera nu!

Ja det mesta som inte har med mat, mediciner, banker och telefonbutiker verkar stängts ner. Har inte varit ute idag så inte sett själv. Vad jag hör är att dagtid var det inga check-points som stoppade bilar men kanske de kör hårdare på kvällen/natten då det är utegångsförbud mellan 2100-0400

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, John Khonken said:

Du är bra SatanG så jag hoppas allt går bra. Jag vill absolut ingen illa. Alla som är upplysta och tar egna beslut är bra. 

 

Detsamma, vet att du inte vill någon illa och kör på vad du än väljer att göra.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-11 at 23:09, skrev Wanchai:

Räknas inte de som fått "eventuell biverkan"?

Det borde dom ju göra eftersom dom som eventuellt dött av covid räknas.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev audirs2:

Läste precis att Thailand stänger ned mera nu!

Bangkok med omnejd. Chonburi har konstigt nog klarat sig än så länge. Kan möjligen guvernören ha insett att det håller på att barka åt h-e här.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tjejbekant i Sverige fick Moderna för 2 dagar sen. Har fått hög feber, yrsel, muskelkramper, diaré och kräkningar. Inte kul.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
13 minutes ago, Esspe said:

Tjejbekant i Sverige fick Moderna för 2 dagar sen. Har fått hög feber, yrsel, muskelkramper, diaré och kräkningar. Inte kul.

IMG-20210711-WA0002.jpg.ea1afec756a266a82450cdcc276d5547.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
On 2021-07-12 at 15:04, skrev HuaHindinnge:

När har du tänkt bli upplyst så du kan ta bra beslut? Vill absolut inget illa, men det börjar bli bråttom nu.

Har jag fått en ny stalker. Välkommen

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Grannfrun tog sitt första stick.

Först så klagade hon på armsmärta.

Nu några dagar senare.

Halva överarmen nästan svart och 

hon är riktigt orolig. Skulle åka in o visa upp den.

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minutes ago, Mr atm said:

Grannfrun tog sitt första stick.

Först så klagade hon på armsmärta.

Nu några dagar senare.

Halva överarmen nästan svart och 

hon är riktigt orolig. Skulle åka in o visa upp den.

 

Om den blir svart så kan det vara blodförgiftning och då skall man in bums, eller så ringer du 1177 på direkten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 minutes ago, 65Selander said:

Om den blir svart så kan det vara blodförgiftning och då skall man in bums, eller så ringer du 1177 på direkten.

Ok tack!

Jag ska skriva och se vad det har blivit av det när jag ser henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nummer två nu.

Får se om det blir baden-baden stol ikväll .... eller toaletten.

 

25FEF6A6-FB57-48E0-939D-BA129254EF11.thumb.jpeg.deb3e7e82c3c30b0640a2ce82c09f2a4.jpeg
 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

Nummer två nu.

Får se om det blir baden-baden stol ikväll .... eller toaletten.

 

25FEF6A6-FB57-48E0-939D-BA129254EF11.thumb.jpeg.deb3e7e82c3c30b0640a2ce82c09f2a4.jpeg
 

 

 

 

 

Håller tummarna för att du vaknar i mon, alla gör tyvärr inte det. 

Nu en falang här och tjejen har sett många Thai på fb som mött samma öde. 

 

Screenshot_20210723_172033.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...