Jump to content
IGNORERAD

Vaccinerad? Dela med dig


Koh Changer

Recommended Posts

Oregistrerad
18 minutes ago, Risifrutti said:

Råttor kan inte prata, människor har blivit felbehandlande det är uppenbart. Dom har en röst, det har inte råttorna.

 

Kom med bättre argument.  D-vitamin funkar inte tyvärr. Indien och Thailand är ganska hårt drabbade just  nu. Vart tog deras sol vägen?

 

Prova en dag på risfältet med hatt. Garanterat att du hade fått i dig mer D-vitaminer än Morgan på Ullared hade fått.

Alla vet att råttor inte kan tala. Folk har självklart blivit felbehandlade i massor.

D-vitaminer fungerar inget snack. Har du själv någonsin sett folk i Thailand jobba på fälten?

Har du sett hur många lager med kläder dom har på sig plus att dom skyddar huvudet.

Jag har själv jobbat en del på fälten men då har det inte varit på risfält. 

I princip alla krämer i Thailand så står det whitening Cream på dom.

Dom allra flesta därborta skyr solen som pesten. 

Men jag förstår att jag blir påhoppad av folk som har tagit sprutorna utan ha en aning om

vad dom innehåller. Men jag ville bara säga vad min vän som har jobbat med en massa år

som servicetekniker har sett. Det har jag gjort nu och släpper det här för den här gången.

Glöm inte att ni måste fortsätta att ta fler sprutor senare också. Vi har redan enligt dom

en massa mutationer. Men jag har inte hört om någon mutation från Kina.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 805
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Alarik

    72

  • Tallviking

    41

  • spooncreek

    33

  • Risifrutti

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

15 minuter sedan, skrev Mr atm:

Alla vet att råttor inte kan tala. Folk har självklart blivit felbehandlade i massor.

D-vitaminer fungerar inget snack. Har du själv någonsin sett folk i Thailand jobba på fälten?

Har du sett hur många lager med kläder dom har på sig plus att dom skyddar huvudet.

Jag har själv jobbat en del på fälten men då har det inte varit på risfält. 

I princip alla krämer i Thailand så står det whitening Cream på dom.

Dom allra flesta därborta skyr solen som pesten. 

Men jag förstår att jag blir påhoppad av folk som har tagit sprutorna utan ha en aning om

vad dom innehåller. Men jag ville bara säga vad min vän som har jobbat med en massa år

som servicetekniker har sett. Det har jag gjort nu och släpper det här för den här gången.

Glöm inte att ni måste fortsätta att ta fler sprutor senare också. Vi har redan enligt dom

en massa mutationer. Men jag har inte hört om någon mutation från Kina.

 

Se mitt fetade så släpper vi det här..Och nej, det var inte bara Kambodjaner..

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Mr atm:

Alla vet att råttor inte kan tala. Folk har självklart blivit felbehandlade i massor.

D-vitaminer fungerar inget snack. Har du själv någonsin sett folk i Thailand jobba på fälten?

Har du sett hur många lager med kläder dom har på sig plus att dom skyddar huvudet.

Jag har själv jobbat en del på fälten men då har det inte varit på risfält. 

I princip alla krämer i Thailand så står det whitening Cream på dom.

Dom allra flesta därborta skyr solen som pesten. 

Men jag förstår att jag blir påhoppad av folk som har tagit sprutorna utan ha en aning om

vad dom innehåller. Men jag ville bara säga vad min vän som har jobbat med en massa år

som servicetekniker har sett. Det har jag gjort nu och släpper det här för den här gången.

Glöm inte att ni måste fortsätta att ta fler sprutor senare också. Vi har redan enligt dom

en massa mutationer. Men jag har inte hört om någon mutation från Kina.

 

Tråden är för dem som bestämt sig för bli vaccinerade. Och som vill dela med sig

av sina erfarenheter. 

Du har uppenbarligen inte fattat detta. En jävla massa skitsnack du skriver i en tråd där du

överhuvudtaget inte har en enda anledning att yttra dig.

Du har ju havererat totalt i dina fantasier.

Jag gissar att du var den första som som bokade tid för att få ditt vaccin. 

Förmodligen genom att ange att du tillhör riskgrupp, så du kunde snika förbi

bättre behövande i kön.

Imponerande hur någon kan koncentrera totalt nonsens till den grad av perfektion som 

du lyckas med. Har du funderat på en egen tråd? Du är på helt fel ställe.

mvh

biker

Ändrades av biker
Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Fantomen:

Vi har idag fått två sms från Pattaya Memorial där vi sedan tidigare bokat oss för Moderna-vaccinering.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta faktiskt.


🤔 🤔 🤔

 

image.png.905be5db533ecd9a9d4b1e1887e5462c.png

 

 

Ja då blir det en "Clirre special" på detta inlägget.
Idag kom frugan äntligen fram på telefon.

Enligt kvinnan som hon pratade med så har sjukhusen fått bassning av "the government" att det där är no-no!

De får inte ta förbokningar och förbetalningar på vaccineringar då de inte har något vaccin ännu.
Först när de har vaccinet och kan böra skjuta in det i folk så tillåts de gå ut med den här typen av information.

Så var det med det.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

I morgon ska jag få min andra dos AZ och drygt en vecka senare ska jag på magnetröntgen. Hur ska detta sluta, blir det bara en vit fläck på plåtarna, överlever jag sommaren ?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

I morgon ska jag få min andra dos AZ och drygt en vecka senare ska jag på magnetröntgen. Hur ska detta sluta, blir det bara en vit fläck på plåtarna, överlever jag sommaren ?

Be om att få ut bilderna på skiva eller sticka. 

Säg att du vill ha ett andra utlåtande på ett expertforum nära dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev rolba:

Be om att få ut bilderna på skiva eller sticka. 

Säg att du vill ha ett andra utlåtande på ett expertforum nära dig. 

Tack för tipset men jag har provat att se på magnetkamerabilder nedladdade på CD på min dator men det gick inte alls, bidde inte ens vita fläckar att titta på. ;)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-06-19 at 10:46, skrev Mr atm:

Dessutom kan kamerafilmerna ligga kvar i maskinen innan dom gått ut till journalerna etc.

Det måste vara din polares semesterbilder då eftersom en magnetkamera inte använder film för att visa resultatet av undersökningen...

 

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-06-19 at 13:54, skrev SatanG:

Har mött en del olika servicetekniker ombord på fartyg, det normala har varit att man redan innan de kommer berättar varför man behöver dom och vad man uppfattar som problem/fel så att de kan ta med sig rätt reservdelar.

I detta fallet verkar det vara sjukhustekniker och servicetekniker, självklart diskuteras det och röntgenbilder är väl inte sekretessuppgifter om patientens namn inte kommer fram?

 

/ SatanG

Nu hade ju den här serviceteknikern tillgång till patienternas journaler eftersom han visste att bilden han såg tillhörde en som var Covidvaccinerad...

 

Jag har gjort ett antal magnetkamera undersökningar denna vår och på ingen av dessa har mina vaccineringar framträtt. Inga vaccineringar syns på en mri undersökning oavset vad mr atm´s polare hävdar

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, MaiChai said:

Nu hade ju den här serviceteknikern tillgång till patienternas journaler eftersom han visste att bilden han såg tillhörde en som var Covidvaccinerad...

 

Jag har gjort ett antal magnetkamera undersökningar denna vår och på ingen av dessa har mina vaccineringar framträtt. Inga vaccineringar syns på en mri undersökning oavset vad mr atm´s polare hävdar

Jag tror inte heller vaccineringar syns men min poäng var att röntgenbilder på anonyma patienter borde väl kunna användas för att förklara för en servicetekniker vad de anser behöver åtgärdas. Det är väl inte olagligt?

 

/ SatanG

 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev SatanG:

Jag tror inte heller vaccineringar syns men min poäng var att röntgenbilder på anonyma patienter borde väl kunna användas för att förklara för en servicetekniker vad de anser behöver åtgärdas. Det är väl inte olagligt?

 

/ SatanG

 

Naturligtvis funkar det ju med anonyma "bilder" men det finns inga röntgenplåtar eller "bilder" som man kan ta upp och studera mot ett ljusord. Det är digitalt och syns bara igenom en dator.  Men mr. atm´s polare vid stenbordet har tydligen andra bilder....

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
8 hours ago, MaiChai said:

Nu hade ju den här serviceteknikern tillgång till patienternas journaler eftersom han visste att bilden han såg tillhörde en som var Covidvaccinerad...

 

Jag har gjort ett antal magnetkamera undersökningar denna vår och på ingen av dessa har mina vaccineringar framträtt. Inga vaccineringar syns på en mri undersökning oavset vad mr atm´s polare hävdar

Jag har skrivit att han KAN få access till dom. Kunden kan be han han tittar på bilderna etc.

Jag har aldrig skrivit att han visste vem som var covidvaccinerad.

Jag har heller aldrig påstått att varje person skulle visat den symptomen.

Men det är bra om du som inte jobbar dagligen med detta VET hur allting ligger till.

Sedan så är en kamerafilm en mängd bilder.

Jag skrev tidigare också om att jag tog hem bilderna på min mamma som jag laddade upp från en skiva till en dator.

Läser du bara delar av vad jag skriver eller har du en släng av Alzheimers?

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
4 hours ago, SatanG said:

Jag tror inte heller vaccineringar syns men min poäng var att röntgenbilder på anonyma patienter borde väl kunna användas för att förklara för en servicetekniker vad de anser behöver åtgärdas. Det är väl inte olagligt?

 

/ SatanG

 

Självklart!

Nu ska jag ge lite vatten i kvarnen 😉

Däremot så när min kompis jobbade i England så var det stenhård koll på dom som jobbade där med det.

Där kollades dom upp av MI5 och MI6 och efter 3 månader senare så fick han besked att han var godkänd. Tydligen så kollar dom upp personens svaga punkter. Om han har spelskulder tex. 

Bla. skvallerblaskorna kunde tydligen vara intresserade av vad kändisar skulle kunna tänkas ha för sjukdomar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mr atm:

Jag har skrivit att han KAN få access till dom. Kunden kan be han han tittar på bilderna etc.

Jag har aldrig skrivit att han visste vem som var covidvaccinerad.

Jag har heller aldrig påstått att varje person skulle visat den symptomen.

Men det är bra om du som inte jobbar dagligen med detta VET hur allting ligger till.

Sedan så är en kamerafilm en mängd bilder.

Jag skrev tidigare också om att jag tog hem bilderna på min mamma som jag laddade upp från en skiva till en dator.

Läser du bara delar av vad jag skriver eller har du en släng av Alzheimers?

Kunden i det här fallet bör vara sjukhuset eller hur, varför skulle de be en servicetekniker från Minolta eller Siemens titta och bedömma patienters magnetröntgenresultat?

 

Nu har du inte sett något men tidigare i tråden så var du ganska säker på att den "vita bollen" var en biverkning av vaccineringen...

 

Min vaccinering finns för övrigt inte alls i min journal på 1177, men tydligen så ser din polare detta i journaler han inte har tillgång till.

 

Du tog hem bilderna på din mamma, det skulle jag vilja påstå är ett grovt brott mot sekretessen mellan patient och sjukhus. Det är inget man ska dela med sig av till kreti och pleti - även om du är sonen.

 

Jag har de senaste månaderna genomgått 3 olika MRI undersökningar och inte på en enda av dem finns det några bilder at ta hem, däremot finns bilderna på läkarens datorskärm och det mailas inte hem till mig eller någon tekniker. 

 

Säker på att det inte var en fotoautomat hon var i?

 

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
44 minutes ago, MaiChai said:

Kunden i det här fallet bör vara sjukhuset eller hur, varför skulle de be en servicetekniker från Minolta eller Siemens titta och bedömma patienters magnetröntgenresultat?

 

Nu har du inte sett något men tidigare i tråden så var du ganska säker på att den "vita bollen" var en biverkning av vaccineringen...

 

Min vaccinering finns för övrigt inte alls i min journal på 1177, men tydligen så ser din polare detta i journaler han inte har tillgång till.

 

Du tog hem bilderna på din mamma, det skulle jag vilja påstå är ett grovt brott mot sekretessen mellan patient och sjukhus. Det är inget man ska dela med sig av till kreti och pleti - även om du är sonen.

 

Jag har de senaste månaderna genomgått 3 olika MRI undersökningar och inte på en enda av dem finns det några bilder at ta hem, däremot finns bilderna på läkarens datorskärm och det mailas inte hem till mig eller någon tekniker. 

 

Säker på att det inte var en fotoautomat hon var i?

 

 

Jag orkar inte svara dig mer när du inte har koll på vad jag har skrivit. Du tror en massa och vänder på saker som jag har skrivit

P.S Det är ok att be dom skicka hem bilder. Inte ens konstigt.

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-06-17 at 19:54, skrev Mr atm:

Kompisen servar magnetröntgen-maskiner.

Nu har det börjat att dyka upp en vit boll på folks magnetbilder av ena axeln.

Undrar vad det kan var 🤔 hmmm...

Har hört att det finns filmer där metaller har fastnat på axeln hos vissa.

 

 

On 2021-06-19 at 10:46, skrev Mr atm:

Nej dom har inte full tillgång till patientjournalerna. Men dom kan få access till dom. Dessutom kan kunden be dom titta på bilderna. Dessutom kan kamerafilmerna ligga kvar i maskinen innan dom gått ut till journalerna etc.

Jag har själv bett morsan att be sjukhuset att skicka över bilderna på henne och laddat över från skivan till min dator.

Eftersom jag har 2 vänner som jobbar med detta så har jag fått lära mig en del.

Den ena kompisen jobbar på Siemens huvudkontor i Erlangen. Han har varit med och utvecklat dessa i över 30 år och är nu nästan högsta bossen där.

Där betalar man människor för att vara "försökskaniner" i deras maskiner.

Han har sett en massa bilder genom åren från att han började som servicetekniker i olika länder i världen tills nu.

Han säger bla. att ungefär hälften av radiologerna är duktiga. Det var därför jag tog över morsans bilder för att få fler experter att titta på dom.

Jo mina vänner servar även sådana som kallar folk för foliehattar.

 

On 2021-06-19 at 11:09, skrev Mr atm:

Det har meddelats till huvudkontoret om dessa. Det lät på honom som om det var på grund av vaccinet. Mer vet jag inte just nu och har inte frågat heller.

 

7 timmar sedan, skrev Mr atm:

Jag har skrivit att han KAN få access till dom. Kunden kan be han han tittar på bilderna etc.

Jag har aldrig skrivit att han visste vem som var covidvaccinerad.

Jag har heller aldrig påstått att varje person skulle visat den symptomen.

Men det är bra om du som inte jobbar dagligen med detta VET hur allting ligger till.

Sedan så är en kamerafilm en mängd bilder.

Jag skrev tidigare också om att jag tog hem bilderna på min mamma som jag laddade upp från en skiva till en dator.

Läser du bara delar av vad jag skriver eller har du en släng av Alzheimers?

 

4 timmar sedan, skrev Mr atm:

Jag orkar inte svara dig mer när du inte har koll på vad jag har skrivit. Du tror en massa och vänder på saker som jag har skrivit

P.S Det är ok att be dom skicka hem bilder. Inte ens konstigt.

Men då kan du kanske berätta var din kompis servar magnetkamerorna någonstans - för oss som vill undvika medicinsk utrustning servad av en uppebarligen icke kompetent person. Som en liten service till oss utan foliehatt.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad det gäller vaccineringar, finns det någon påverkan av något slag på ovaccinerade människor nära en?

Lite konstig fråga kanske men såg en blänkare någonstans som jag inte hittar.

Låter helt orimligt, eller?

 

/ SatanG

 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
37 minutes ago, SatanG said:

Vad det gäller vaccineringar, finns det någon påverkan av något slag på ovaccinerade människor nära en?

Lite konstig fråga kanske men såg en blänkare någonstans som jag inte hittar.

Låter helt orimligt, eller?

 

/ SatanG

 

Jag har hört en del påverkan från vaccinerade människor till ovaccinerade 

som har varit i närheten. Håller med att det låter orimligt. Men om du är nyfiken så kan du skriva privat så kan jag ge exempel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog dos 2 av Pfizer i morse.

 

Känner inget. 

Inte ens stel i axeln. 

 

Dom hade rationaliserat en del i hanteringen jämfört med dos 1.

Bättre flöde. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 shot av AZ.....alive and still kicking :dance:

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

2a az för 1 1/2 timme sen. Lever än, och liksom vid första sprutan känner jag (åtminstone än så länge) inga biverkningar alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Biverkningar kan ta tid, ibland många månader innan de upptäcks. Glöm inte svininfluensavaccinet. Det tog lång tid innan det uppdagades med de som sov hela dagarna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag inte tagit vaccinet än men jag kommer nog ta Sinopharm på fredag. Tror inte det skyddar särskilt mycket men är inte särskilt rädd för Covid ändå. Jag behöver ta mig tillbaka till Kina och då underlättar det med ett kinesiskt vaccin. Finns det något lite chips som hjälper mig med min Mandarin så ser jag det som ett plus. En screenshot från dagens projektmöte i hammarens och skärans land; midsommar eller inte, degen måste in. 

 

1970267012_Screenshot(53).thumb.png.2b0f5e1e1c89e86350f6f4a36cd8ad13.png

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-06-22 at 19:18, skrev Wanchai:

Biverkningar kan ta tid, ibland många månader innan de upptäcks. Glöm inte svininfluensavaccinet. Det tog lång tid innan det uppdagades med de som sov hela dagarna...

Tog sista för 4 dagar sedan. Sover hela dagarna både nu och innan.

 

Varför skulle jag inte? - har ju semester i 9 veckor😀

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...