Jump to content
IGNORERAD

Tröttnar ni alldrig?


Guest Forden34

Recommended Posts

Även om jag skulle "Hänga löst" så överlever jag det, har liksom även ett annat liv utanför MPR :yes:

Just detta visar faktiskt på respektlöshet. Du bryr dig inte ett skit om personerna på det här forumet. Vara eller inte vara på forumet spelar tydligen ingen roll, och om man har den inställningen så förstår jag att man kastar ur sig saker som man inte tänkt igenom.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    25

  • Sabura

    6

  • biker

    2

  • Sangwal

    1

Mest aktiva i denna tråd

HaHa!

Biker o så mesig!

Otrevlig för att jag tycker att han kan starta ett eget forum om han vill bestämma eller otrevlig för att jag tycker han skall torka tårarna och välja ett forum som passar honom bättre??

Du har rätt, jag har fel. Du är ju en helyllekille..trevligare får man leta efter.

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Just detta visar faktiskt på respektlöshet. Du bryr dig inte ett skit om personerna på det här forumet. Vara eller inte vara på forumet spelar tydligen ingen roll, och om man har den inställningen så förstår jag att man kastar ur sig saker som man inte tänkt igenom.

Nu får han faktiskt lugna sig lite!

Jag visar RESPEKTLÖSHET för att jag överlever utan MPR, för att jag har ett annat liv utanför MPR?

Så jag BRYR mig inte ett skit om personerna på det här forumet?

För många julglöggar eller?

Sitt inte och fantisera ihop en massa om min person är du snäll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får han faktiskt lugna sig lite!

Jag visar RESPEKTLÖSHET för att jag överlever utan MPR, för att jag har ett annat liv utanför MPR?

Så jag BRYR mig inte ett skit om personerna på det här forumet?

För många julglöggar eller?

Sitt inte och fantisera ihop en massa om min person är du snäll!

Då får du nog lära dig att skriva bättre. För jag läser det du skriver...underligt nog.

Sedan är det dags att brusa ned och jag kastar mig i bingen samtidigt som jag önskar alla en härlig Juldag imorrn! Ha det gött och be friends för tusan! :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ger nog inte mycket för någon annans åsikt!

Absolut inte din och tydligen har du inte fattat varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får han faktiskt lugna sig lite!

Jag visar RESPEKTLÖSHET för att jag överlever utan MPR, för att jag har ett annat liv utanför MPR?

Så jag BRYR mig inte ett skit om personerna på det här forumet?

För många julglöggar eller?

Sitt inte och fantisera ihop en massa om min person är du snäll!

Och i nästa andetag tycker du att jag vi ska bry oss om din åsikt :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur bara orkar du?

Måste bara alltid bråka (men då har du kommit rätt ;))!

Bråkar inte utan argumenterar med dig...lär dig att skilja på sakerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det var så han lugnade sig :blink:

"Du får lära dig skriva bättre" :huh:

Hehe...what comes around goes around. Men nu är det bingen. Ha det gött Baboo och ta det inte personligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi?

Du o lössen eller?

Eller är du talesman för hela MPR nu?

Tack för den trevliga tonen :great:

Det värmer i hjärtat att det finns hopp om mänskligheten med personer som du :yes:

Argumenterar?? :lol:

Ja jag klarar alla fall av att skriva meningar med fler än ett ord.

Hoppas ditt nästa år blir bättre än detta Babar så ditt själsliv speglar ditt humör på MPR.

Forden skit i vad andra tycker och tänker och fortsätt lägga ut bilder om du känner för det.

Det finns dom som uppskattar dom men dom kanske inte skriver det i tråden.

Mvh Lappen

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Den som jag tycker gnäller mest här är inga namn med sin stöddiga attityd, jag hoppas du inte är så i din familj för man kan ju säga att familjen är ett forum åsså å vi är ju här av en anledning å det är ju att sprida erfarenheter, glädje och frågor,,,,,,, oavsett om jag är ny så har jag ju en talan eller hur?? jag är ju medlem jag å precis som du. men du kanske bestämmer över dom som kom efter dig, gå till nått annat forum du istället, finns säkert nått forum för dig å, nått gnällforum finns det säkert, jag kan skapa ett åt dig.

DU VAR NY HÄR DU ÅSSÅ, TALADE FOLK OM FÖR DIG ATT DU SKULLE DRA HÄRIFRÅN????????????????????????????????????????

Kom ut på landet för bövelen så får du se hur man uppför sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för den trevliga tonen :great:

Det värmer i hjärtat att det finns hopp om mänskligheten med personer som du :yes:

Ja jag klarar alla fall av att skriva meningar med fler än ett ord.

Hoppas ditt nästa år blir bättre än detta Babar så ditt själsliv speglar ditt humör på MPR.

Forden skit i vad andra tycker och tänker och fortsätt lägga ut bilder om du känner för det.

Det finns dom som uppskattar dom men dom kanske inte skriver det i tråden.

Mvh Lappen

Kallad Babar och jag kan endast skriva inlägg som innehåller ett ord :dance1:

Och jo jag tycker oxå att Forden skall fortsätta lägga in bilder (tror jag skrev att det var fina bilder o fin bild i hans tråd)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som jag tycker gnäller mest här är inga namn med sin stöddiga attityd, jag hoppas du inte är så i din familj för man kan ju säga att familjen är ett forum åsså å vi är ju här av en anledning å det är ju att sprida erfarenheter, glädje och frågor,,,,,,, oavsett om jag är ny så har jag ju en talan eller hur?? jag är ju medlem jag å precis som du. men du kanske bestämmer över dom som kom efter dig, gå till nått annat forum du istället, finns säkert nått forum för dig å, nått gnällforum finns det säkert, jag kan skapa ett åt dig.

DU VAR NY HÄR DU ÅSSÅ, TALADE FOLK OM FÖR DIG ATT DU SKULLE DRA HÄRIFRÅN????????????????????????????????????????

Kom ut på landet för bövelen så får du se hur man uppför sig.

Iofs så var det rätt tuffa tag när jag var ny!

Jag kommer oxå från landet!

Annars har du nog rätt i det mesta du skrev!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jo känd bråkmakare är du (på MPR)!

Även om jag skulle "Hänga löst" så överlever jag det, har liksom även ett annat liv utanför MPR yes.gif

Har du verkligen ett liv utanför MPR???? skulle inte tro det då du är med å gnäller å bråkar på alla som säger nått vettigt, i mina ögon är du en fånig liten fjantfjolla

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Iofs så var det rätt tuffa tag när jag var ny!

Jag kommer oxå från landet!

Annars har du nog rätt i det mesta du skrev!

Vadå menar du, det var rätt tuffa tag??? menar du att när du kom in så har det blivit tuffare, det kan ju vara pga dig i så fall

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag skriver inte av agressivitet som du gör BaBoo, om du bara kunde lugna ner dig lite utan att hoppa på folk vad dom gör å vad dom säger så kan allt bli bättre

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver inte av agressivitet som du gör BaBoo, om du bara kunde lugna ner dig lite utan att hoppa på folk vad dom gör å vad dom säger så kan allt bli bättre

Jag är inte aggressiv, hoppar inte på folk utan säger vad jag tycker!

Jag kan ju sitta och skriva en massa saker som jag inte tycker men vad är det för mening med det?

(Naturligtvis uppskattar jag när andra skriver vad de tycker oxå.. inte nåt dravel för att de vill vara elaka i stundens hetta utan det de verkligen tycker)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...