Jump to content
IGNORERAD

Lurad


sakaeo

Recommended Posts

broder tuk tuk

Har själv råkat ut för en del longtimare vars gamla gubbar plötsligt dykt upp bland barerna igen.

En tjej lämnade en massa kläder kvar i min condo för att som hon sa goo loom but come back later.Jag väntade fem timmar sen tog tålamodet slut och jag gick till baren. Där satt hon med en äldre gubbe. Han såg inte så glad ut när jag lämpade av hennes kläder och hennes smink på bardisken och med hög röst förklarade att nästa gång kan hon ju berätta sanningen istället för att ljuga.

Hon försvarade sig med att hon inte visste att han hade kommit tillbaka och frågat efter henne i baren.

En annan tjej drog en vals om att hon skulle till Bangkok och hjälpa systern på ett massageinstitut.

Hon kom till mig ett par timmar per dag och pippade. Jag anade givetvis ugglor i mossen och krävde bla att få följa med till busstationen.

Minns att hon då blev skitsur och kallade mig för bevakare och barnslig.

Fick på avvägar senare höra att hon bodde med en äldre engelsk gubbe i Pattaya på något hotel.

Går man longtime med någon bartjej och hon plötsligt börjar ändra sina rutiner får man va uppmärksam.

Det klassiska är ju om hon plötsligt ska gå till rummet och vill vara ensam hela dagarna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sabura

    8

  • Farang

    5

  • BaBoo

    5

  • Khun Karla

    3

Mest aktiva i denna tråd

Märkligt vad många privatspanare det finns på MPR.

Själv har jag fullt jobb med att hålla koll på mig själv icon_baggirl.gif

Fritz...

och alla andra tydligen

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste i Pattaya Mail för många år sen om en Thaitjej som kom och gick hand i hand med en sponsor från nåt arabland på Beach Roaden och helt plötsligt stod hon öga mot öga med annan sponsor från England eller vad han kom ifrån. Det blev ett riktigt rallarslagsmål mellan gubbarna, men hur historien slutade minns jag inte

Undrar vad dom slogs om?

Vinnaren slipper köpa hus och pickup i Isaan kanske... :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

En kompis till mig fick detta mail ...som kan leda till viss eftertanke

Endel är så dumma att dom låter mannen som dom är ihop med för stunden ,sitta och se deras loggin.

Hello, dont be fucking stupid and dont send Jane from Thailand any money cos she has many man . 1 man from Amsterdam is her boyfriend. i had an unpleasant incident with him before when i was in Thailand. Just warning u before you get in too deep . dont trust any Thai lady who works in Pattaya.

Jag tror att blev är besviken.

mvh Floda

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte det minsta förvånad. Tyvärr så kan det också vara så att thaitjejen är beordrad att ha flera och att denne thaitjej sedan försörjer både "farangen" som är hallick samt "Mama San" utan att t ex "Mama San" är medveten om den speciella "farangens" olika roller. En del killar är riktiga svin...och bryr sig inte ett skit om människovärde eller känslor.

Visst..det strömmar en massa sagor hit och dit, men en del saker vet jag är sanna och det är chockerande vad man hör emellanåt.

Ändrades av Stefan66
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad dom slogs om?

Vinnaren slipper köpa hus och pickup i Isaan kanske... :whistle:

:lol:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte det minsta förvånad. Tyvärr så kan det också vara så att thaitjejen är beordrad att ha flera och att denne thaitjej sedan försörjer både "farangen" som är hallick samt "Mama San" utan att t ex "Mama San" är medveten om den speciella "farangens" olika roller. En del killar är riktiga svin...och bryr sig inte ett skit om människovärde eller känslor.

Visst..det strömmar en massa sagor hit och dit, men en del saker vet jag är sanna och det är chockerande vad man hör emellanåt.

Hur lyckas du fantisera ihop så mycket strunt?

Du har inga bevis för någonting utan sitter bara och fantiserar ihop en massa dravel (paranoid?)!

Tro inte på allt vad du hör utan fixa dig ett eget liv med riktiga erfarenheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur lyckas du fantisera ihop så mycket strunt?

Du har inga bevis för någonting utan sitter bara och fantiserar ihop en massa dravel (paranoid?)!

Tro inte på allt vad du hör utan fixa dig ett eget liv med riktiga erfarenheter!

Haha. Ja du får tro vad du vill men jag har erfarenhet så det räcker och blir över när det gäller både det ena och det andra. Har jobbat flertalet år inom psykiatrin så jag vet nog vad paranoid är och det känns främmande att du ska anklaga mig för den sjukdomen. Men har du inget bättre för dig så shoot... :D

Det jag skriver om är inga fantasier. Skaffa mig ett eget liv? Är du 30? Kanske yngre? Mmmm...*muuuaaaahh* :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl helt ok. Jobb som jobb och lite jourersättning är väl helt ok. Umgås numera inte så tight med tjejer som tillhör det lätta gardet, men detta var ingen ovanlighet på 70 och 80 talet, brudarna skämdes inte för att de hade flera olika pojkvänner som skickade pengar och att någon eventuellt skulle kunna bli deras man. De visade gärna upp foton på killarna och berättade öppet om när de skulle komma ned osv.

Från brudarnas sida handlade då först och främst om att se till sig själva och sina barns försörjning.

Jag levde under några månader i flera års tid tillsammans med dessa brudar och mer reko brudar har jag sällan träffat, här hymlades inget om något och de var alltid 100 % ärliga. Skulle någon av deras tillfälliga pojkvänner ställa den dumma frågan om de hade andra pojkvänner undvek de alltid att svara, för att slippa ljuga.

Är man så blåögd som vissa är så får de allt skylla sig själv och ta det det som lärpengar. Inte f-n kan man köpa äkta kärlek (känslor).

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Evert!

Så då menar du att tiga om något inte är en lögn? Att lögnen enbart existerar när den kommit ut ur flabben?

Så praktiskt och behändigt för samvetet.

Då gör man alltså inte människor illa så länge man tiger och inte berättar?

Bartjejer är inte ärliga i allmänhet, fast å andra sidan det är inte gubbarna heller spm sitter på andra sidan av bardisken.

Många gubbar ljuger som fan angående sin ekonomiska status.

I många fall har de sparat och gnetat i flera år för att kunna vara kungar i baren för några veckor, kärar de sen ner sig i fel lilla Noi så blir det trubbel när stålarna börjar sina och lögnen hinner ikapp dem.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Evert!

Så då menar du att tiga om något inte är en lögn? Att lögnen enbart existerar när den kommit ut ur flabben?

Så praktiskt och behändigt för samvetet.

Då gör man alltså inte människor illa så länge man tiger och inte berättar?

Bartjejer är inte ärliga i allmänhet, fast å andra sidan det är inte gubbarna heller spm sitter på andra sidan av bardisken.

Många gubbar ljuger som fan angående sin ekonomiska status.

I många fall har de sparat och gnetat i flera år för att kunna vara kungar i baren för några veckor, kärar de sen ner sig i fel lilla Noi så blir det trubbel när stålarna börjar sina och lögnen hinner ikapp dem.

BTT

Rätt talat BTT.

Ha en bra dag alla önskar Pust

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte det minsta förvånad. Tyvärr så kan det också vara så att thaitjejen är beordrad att ha flera och att denne thaitjej sedan försörjer både "farangen" som är hallick samt "Mama San" utan att t ex "Mama San" är medveten om den speciella "farangens" olika roller. En del killar är riktiga svin...och bryr sig inte ett skit om människovärde eller känslor.

Visst..det strömmar en massa sagor hit och dit, men en del saker vet jag är sanna och det är chockerande vad man hör emellanåt.

Vill att du skall fundera på en sak. Hur bär man sig åt som utlänning i ett land för att prostituera det egna folket, och det dessutom i ett land där man kan bli ihjälslagen för att ritat en mustach på kungen eller skämta om buddha?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha. Ja du får tro vad du vill men jag har erfarenhet så det räcker och blir över när det gäller både det ena och det andra. Har jobbat flertalet år inom psykiatrin så jag vet nog vad paranoid är och det känns främmande att du ska anklaga mig för den sjukdomen. Men har du inget bättre för dig så shoot... :D

Det jag skriver om är inga fantasier. Skaffa mig ett eget liv? Är du 30? Kanske yngre? Mmmm...*muuuaaaahh* :great:

Tjabba, du må vara psykolog on du vill, det är inte jag. Däremot är jag en snubbe med över ett års erfarenhet av bar samt barbrudar i Thailand, och då menar jag inte som gäst. Därför vill jag påstå att ditt inlägg är fullständigt skitsnack. Det finns inga faranger eller mamasan som är hallickar där, det funkar inte på samma sätt i Thailand. Mamasan ger en tjej sparken som inte sköter sig, en tjej som inte sköter sig är dålig för hennes affärer. Hon vet dessutom om att driver man på för hårt så sticker tjejen. I dom fall där det finns hallickar så är det tjejens egna familj som driver på henne för att hon skall skicka pengar. Detta samt i dom fallen tjejen har thaikille och ger han stålar till brännvin o cigg är det närmaste man kan komma hallick i Thailand.

För att bli hallick på riktigt så måste man antingen vara väldigt högt uppsatt polis eller hög politiker med poliskontakter. Polisen i Thailand vet vad som försigår, och endast då kan man klara det. Om detta finns vill jag låta vara osagt. Vet att det finns några barer ägda av snutar med lite för unga tjejer. Inte direkt peddo på tjejerna men ner till runt 16 år. Bara en sån sak är väldigt korkat utan kontakter.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjabba, du må vara psykolog on du vill, det är inte jag. Däremot är jag en snubbe med över ett års erfarenhet av bar samt barbrudar i Thailand, och då menar jag inte som gäst. Därför vill jag påstå att ditt inlägg är fullständigt skitsnack. Det finns inga faranger eller mamasan som är hallickar där, det funkar inte på samma sätt i Thailand. Mamasan ger en tjej sparken som inte sköter sig, en tjej som inte sköter sig är dålig för hennes affärer. Hon vet dessutom om att driver man på för hårt så sticker tjejen. I dom fall där det finns hallickar så är det tjejens egna familj som driver på henne för att hon skall skicka pengar. Detta samt i dom fallen tjejen har thaikille och ger han stålar till brännvin o cigg är det närmaste man kan komma hallick i Thailand.

För att bli hallick på riktigt så måste man antingen vara väldigt högt uppsatt polis eller hög politiker med poliskontakter. Polisen i Thailand vet vad som försigår, och endast då kan man klara det. Om detta finns vill jag låta vara osagt. Vet att det finns några barer ägda av snutar med lite för unga tjejer. Inte direkt peddo på tjejerna men ner till runt 16 år. Bara en sån sak är väldigt korkat utan kontakter.

Du får tro vad du vill Farang. Jag har inget alls emot att du har andra åsikter om saken. Du sitter dock inte på hela sanningen, inte jag heller. Jag skrev aldrig att det var vanligt utan skrev att det kan vara så. Skitsnack eller inte...upp till vem som helst att tro på eller inte. Jag känner dock en tjej som varit med om det, mer behöver jag inte säga.

Jag är varken psykolog eller psykiatriker och har heller aldrig påstått det så lägg ner onödiga kommentarer för provokation. Leder bara till tjafs och det tjänar ingen på..förutom de som står på sidan och läser som tycker det är kul men som aktar sig för att själva hamna i skottvinkeln.

Ha en trevlig dag och tack för att du delade med dig av dina erfarenheter. Det är givetvis mer kutym det som du beskriver, men det fråntar ju inte risken med att det faktiskt kan hända saker utanför ramarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så sant, ingen sitter på hela sanningen. Sorry jag missuppfattade din kommentar om psykiatrin. :)

Har genom åren läst massor av inlägg där det snackas om hallickar och annat. Dessa ofta skrivna av personer som gör likamedtecken med hur prostitiuonen (F-n får aldrig rätt på det ordet)ser ut i Europa med trafficking oh öststatsmaffia och hur den ser ut i Thailand.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv blivit lurad, jag var lite för mycket naiv i början av mina resor, men visst är det underbart att var tillsamans med en Thaikvinna

jap.gif Khun Lasse jap.gif

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv blivit lurad, jag var lite för mycket naiv i början av mina resor, men visst är det underbart att var tillsamans med en Thaikvinna

jap.gif Khun Lasse jap.gif

Finns inget bättre än att vara tillsammans med en bra tjej från Thailand. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...