LTD Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 On 2021-10-22 at 23:13, skrev M33: De lär nog ha gått i graven på fler ställen kommer vi bli varse. Vilken restaurang skall man nu äta på? Där brudarna jobbar nu typ, du gick väl inte till Hooters för maten? När du hittar på vart dom tog vägen så hojta så dyker vi upp 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Jag träffade på en gammal kärlek från ungdomsåren. Hon var en av de mest åtrådda i hela staden, och jag skulle aldrig vågat närma mig henne. Hon var så vacker och visade intresse för mig. Det var hon som närmade sig mig annars hade det aldrig blivit något. Jag såg henne som, "out of my league". Hon hade gjort mig till en mycket lycklig grabb där i en svunnen tid, och nu stod hon där mitt framför mig igen. 40 år senare stod hon där och såg inte ut att ha åldrats så där fasligt mycket. Samma klassiskt vackra drag, samma lite sneda framtand och fluffiga hår. "Du, det är ju du!", sade hon överraskat. "Det är ju hundra år sedan..." "Inte riktigt", rättade jag och försökte se och minnas. Tänk att jag skulle få se denna underbara varelse en gång till, det var en sann gåva, men varför stod hon lutad mot en krycka? "Vad har du gjort, har du skadat dig?", frågade jag oroligt. Hon tog lite mödosamt ett haltande steg fram mot mig och berättade att hon drabbats av MS. Jag erinrade mig Louise Hoffsten och hennes långa kamp mot sjukdommen. "Men den kanske kan bromsas upp?", försökte jag. "Nej inte denna aggressiva MS som jag har!", sade hon då.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd December 7, 2021 Dela Inlagd December 7, 2021 Jag har levt med travsporten i hela mitt liv, och både fyrbenta och tvåbenta favoriter har kommit och gått genom åren. Bo William Takter var annorlunda för han såg jag upp till ända till den dagen han la pisken på hyllan. Idag lämnade han oss, 84 år gammal. Tack för allt. Vila I Frid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Januari 10, 2022 Fuck Cancer tre knölar, påvisad cancer i ena så magnetröntgen idag för frugan samt omtag av alla prover enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 26 minuter sedan, skrev Enis: Fuck Cancer tre knölar, påvisad cancer i ena så magnetröntgen idag för frugan samt omtag av alla prover enis Fy fan vad hemskt att höra. Hoppas det är en form som reagerar på behandling. Men vill i all välmening få fram en sak, då både min far, mor och min mors nya man gick bort i cancer. Nämligen väntetiderna i vården. Hade jag vetat det jag vet idag, så hade jag sett till att få mor in på privatsjukhusvård. Från test till resultat kunde dröja veckor, på grund av överbelastning som det heter, från resultat till start på behandling likaså. Acceptera inte det. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Januari 10, 2022 Dela Inlagd Januari 10, 2022 41 minuter sedan, skrev Enis: Fuck Cancer tre knölar, påvisad cancer i ena så magnetröntgen idag för frugan samt omtag av alla prover enis Aj fan det var tråkigt att höra Enis... Men det där fixar hon såklart! Vi håller tummarna för er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 Min stora förebild har somnat in i natt, i korona. Hon hade blivit hjärt och lungtransplanterat för ca 33 år sedan i England (en av de sista som gjordes utomlands för Sveriges räkning), njure för ca 15 år sedan. Tre doser vaccin, corona två gånger tidigare så tredje ronden blev för mycket. Hon var full av livsglädje, kämpade mot alla motgångar, tränade regelbundet mm Hon blev ungefär i samma ålder som jag. En människa som jag verkligen såg upp till och respekterar högt. EN föredömlig person. Inte ofta jag blir berörd av nåns död på detta sätt. Vila i frid. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2022 Dela Inlagd Januari 14, 2022 (ändrad) Idag är en mörk dag för mig & min Livskamrat hennes bror har sommnat in ❤️ Våra tankar Går till Familjen 🙏 Vila i Frid Broder 🕯️ Ändrades Januari 14, 2022 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Idag har Peter Bak på The Kitchen somnat in efter en stroke Må han vila i frid 🙏 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Idag har Peter Bak på The Kitchen somnat in efter en stroke Må han vila i frid 🙏 Glömde länken https://www.the-kitchen-bang-saray.com/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Ledsen för er... Drar mitt . i annan tråd Peter Take care Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Glömde länken https://www.the-kitchen-bang-saray.com/ Stämmer detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 5 timmar sedan, skrev ellim63: Stämmer detta? Ja, tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Fick besked att en mycket god vän som kämpat mot cancer i 9 månader gett upp. Vet att de även fick covid i huset för ett par veckor sedan. Vila i frid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 21, 2022 Så satan fort det gick redan tre veckor efter första behandlingen ser ju frugan ut som Skalle-Per enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 Taylor Hawkins, trummis i Foo Fighters har gått bort alldeles för tidigt...... Jämngammal med mig och 50 år är alldeles för tidigt....... Jag är väl inget superfan av Foo Fighters men jäklar, de har gjort en hel del bra röjjarrock....... Det är väl mest David Grohl och Taylor Hawkins som har gjort bandet till vad de är idag...... Taylor var enligt min åsikt en av de absolut bästa rocktrummisarna i världen...... Var han tekniskt bäst? Nä, men det är inte alltid det som gäller inom alla musikgenrer utan det är energin, drivet och glädjen till sin musik som gör det magiskt och Taylor var en sådan kille...... Alltid 100% på livespelningar och oerhört sympatisk (har fått chansen att växla några ord med honom)....... Kommer inte skriva: "Vila i frid", "RIP" eller annat, för vid bara 50 års ålder borde ingen behöva "vila i frid"...... Jag säger bara tack för det du gav mig inom musiken och jag är bedrövad över att hans fru och barn har förlorat en make och livspartner samt en far....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Mars 26, 2022 Dela Inlagd Mars 26, 2022 En kompis somnade in inatt bara 55 år gammal. Hon lämnar 2 döttrar 18 och 13 år. Jävla cancer. 1 Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 1, 2022 Dela Inlagd Maj 1, 2022 I dag sista dagen med tillgång till sopnedkast i tyvärr. I morgon går sopsugen i graven har styrelsen beslutat. Usch vad tråkigt.😥 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 4, 2022 Dela Inlagd Maj 4, 2022 En god vän ligger i koma på ICU i Samitivej Srinakarin hospital. Han hade chekat in till flyget till Helsingfors och efter passkontroll hade han drabbats av en massivt hjärtattac eller stroke. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Maj 9, 2022 Fick reda på att en arbetskollega somnat in igår #fuckcanser Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 (ändrad) Postade på fel ställe. Ändrades Maj 9, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2022 Dela Inlagd Maj 11, 2022 Fick reda på att min coronagrillkompis tillika thailandsresenär somnat in Vila i frid Olle Faan, vi hade ju redan en grillning inplanerad om två veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 Hade allt bokat till MotoGP i Finland, nu är det inställt i år, bara att vänta tills nästa år. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 6 minuter sedan, skrev FF: Hade allt bokat till MotoGP i Finland, nu är det inställt i år, bara att vänta tills nästa år. FF Jo jag hörde detta ja... För jävla tråkigt! Men! Sitt inte där och var deppig! Nu får du ju istället en anledning till att åka med ett gäng stollar härifrån till Buriram-rejset istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 4 timmar sedan, skrev Fantomen: Jo jag hörde detta ja... För jävla tråkigt! Men! Sitt inte där och var deppig! Nu får du ju istället en anledning till att åka med ett gäng stollar härifrån till Buriram-rejset istället! Har du något tips var man köper biljetter till Buriram, så skulle jag bli glad. Letade på nätet, men dom var svindyra. ett billigare alternativ skulle vara bra. Flygbiljetter är inte helt gratis för 4 personer. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu