Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag ledsen för att.. :-(

Enis

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev falukorven:

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt. Men svärmor behövde fixa löständerna denna månaden. Du får tillbaka pengarna när nästa socialbidrag kommer.. Sen tycker jag att du kan ringa och prata med mig direkt istället för att skriva om mig på ett internetforum..  

Inga namn nämda så vad är problemet?

Kan ju även vara så att det inte går att nå personen.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Känd profil som ger ett gott intryck. 

Ja det är ju ett solklart utpekande av mig. men jag har inte lånat pengar. 

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Nicholas:

Känd profil som ger ett gott intryck. 

Ja det är ju ett solklart utpekande av mig. men jag har inte lånat pengar. 

Ha ha kan inte va du du har inte gjort ett gott intryck nån gång

Dela på andra sajter

Jag ber om ursäkt?

Kan ha lånat nåt i fyllan och villan...

🤔 MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Inga namn nämda så vad är problemet?

Kan ju även vara så att det inte går att nå personen.

Jag har inte haft råd att ladda mobilen.. Men du hade ju kunnat skickat ett PM.. 

Dela på andra sajter

ThailandNovise
26 minuter sedan, skrev falukorven:

Ledsen kan är fel känsla. Men har inte EU större problem att ödsla tid på än göra livet fattigare för oss snusare? 

https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/WRg772/eu-foreslar-hojning-av-priset-pa-snus

Det är medlemsstaterna som bestämmer. 

Urklipp från fakta rutan längst ner i artikeln. 

"

Förslaget är planerat att publiceras efter första veckan i december och skall sedan diskuteras och beslutas av EU:s medlemsstater.

Kommissionen skall fatta beslut om förslaget i början av december och sedan skall medlemsstaterna komma överens. Förhandling om detta direktiv kommer ske under det svenska ordförandeskapet och löper under 6 månader.

"

Ändrades av ThailandNovise
Dela på andra sajter

EU har ju jagat snuset med blåslampa redan från början samtidigt som de stöttat tobaksodlarna i de sydliga delarna i Europa med miljarder 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev falukorven:

Jag har inte haft råd att ladda mobilen.. Men du hade ju kunnat skickat ett PM.. 

Lånar inte ut till dig för då blir man rånad ända in till(korv)skinnet. Sedan har man bara några korvören kvar.

😉

Ändrades av Kenneth4618

Dela på andra sajter

On 2022-11-25 at 21:51, skrev Mankan:

Det som tydligt framgår av nyhetsrapporteringen är att SVT tagit ställning i klimatfrågan. De förnekar de ju inte ens själva. Och när du säger det så är nog deltagarna i på spåret rätt vänsterorienterade åsiktsmässigt men det är väl så det ser ut i media. För det är väl vissa mediaprofiler som framförallt blir inbjudna till programmet. Programmet isig tycker jag ändå är dock rätt trevligt att se. Jag får väl ha överseende med att ibland vänsteridi*ter som Kakan och Janson är med 

Träffade en vänsterkärring igår på Karlberg! Gunilla Boetius! Förfittare och "jårnalist"! Hennes pappa skulle ha vart hel svensk och hennes mamma var ju finlands svensk, men pappan var tydligen någon helt annan! Han hette Paavo Talvela! Henens mamma hade vänstrat lite under kriget mot ryssen 1939!

Hon hade gjort ett Dna test och fick reda på att hennes "riktiga" pappa inte var svensk! Har tydligen skrivit någon bok om detta ,,,ojj ojj!:rolleyes:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev falukorven:

Tror inte du är så dum att du har nått att göra med den gossen Huva

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev uptoyou:

Fast jag inte känner någon här på MPR så är jag grymt nyfiken på vem det är 🤐

Vill inte outa honom ÄN

Måne

Dela på andra sajter

Fick två tråkiga besked idag

En man lekte med som liten på Solhem, inte släkt men tillhörande stora tjocka familjen på lantstället har tagit livet av sig

Bedragaren som lurade av min mammans morbror 2,5 miljoner friades även i hovrätten.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

En man lekte med som liten på Solhem, inte släkt men tillhörande stora tjocka familjen på lantstället har tagit livet av sig

Bedragaren som lurade av min mammans morbror 2,5 miljoner friades även i hovrätten.

/Enis

Fy fan x 2... .-(

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Enis:

/Enis

Beklagar x 2

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Enis:

/Enis

Beklagar, livet kan vara orättvist ibland...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

/Enis

Beklagar det första.

Det andra innebär väl bara att du fått nåt att göra när frugan plockar svamp. SGT.

Dela på andra sajter

On 2022-11-28 at 22:43, skrev Enis:

/Enis

Fick ett liknande besked nu ikväll.

En kompis son, 31 år ung, tagit livet av sig.

Dela på andra sajter

On 2022-11-28 at 16:43, skrev Enis:

det perfekta brottet

Bli vän med en äldre person under längre tid

börja hjälp till med att betala räkningar så du får kontroll över kort och dosa

börja använd det så smått för egen del

sedan ökar du och tömmer konton och säljer Fonder etc

sedan sticker du när kraven från kronofogden börjar trilla in, ta med dig lite lösöre i sista rycket

helt inom lagens råmärken i både tingsrätt och hovrätt

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Inte direkt ledsen men lätt irriterad.

Hittar en bil i Bangkok som gått 4000 mil, viket är unheard of för en Toyota commuter, men bilderna på inredningen visade att den var helt original utan minsta lilla märke i taket eller så. 

Original lack etc. 

Men fanns ju inte en chans att hinna dit innan en munkdjävel nöp den. 

Men jag var god 2 då dom andra behövde finance. 

Suck. 

Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Nicholas:

Inte direkt ledsen men lätt irriterad.

Hittar en bil i Bangkok som gått 4000 mil, viket är unheard of för en Toyota commuter, men bilderna på inredningen visade att den var helt original utan minsta lilla märke i taket eller så. 

Original lack etc. 

Men fanns ju inte en chans att hinna dit innan en munkdjävel nöp den. 

Men jag var god 2 då dom andra behövde finance. 

Suck. 

Och hur finansierade munken detta?

Munkarna får ju inte befatta sig med pengar i någon form och får endast äga sju saker. Bil ingår väl inte i dessa?

Månne han tillhörde en speciell munkorden? Var kanske en raggarmunk - ej att förväxla med raggmunk.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

Original lack etc

Låter som en renoveringsprojekt, skulle avstå. Man säger ju att: låter för bra för att vara sant....

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...