Mr Ning Ning Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 RIP Jerry Lee. Last man standing som han själv sa. Den sista av dom stora Rock gubbarna. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 Pedofilen Jerry Lee är ingen människa att se upp till. Gifte sig 1957 (då 22 år) med sin kusins 13-åriga dotter. //mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 Vad han än var så var han en jävel på att hamra elfenben... En skröna, sann eller ej är den om vem som skulle stänga en konsert, han eller Chucken, han förlorade den utmaningen.och efter att han avslutat sin del av föreställningen hällde han bensin i pianot som avslutning på great balls off fire varefter han vänder sig mot Chucken och säger.. the stage is yours, nigger...som sagt, ingen aning om sant eller ej men lite häftigt var det... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 9 timmar sedan, skrev mrco: Pedofilen Jerry Lee är ingen människa att se upp till. Gifte sig 1957 (då 22 år) med sin kusins 13-åriga dotter. //mrco Hans musik då? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 32 minuter sedan, skrev Amigo: Hans musik då? Jag går varken igång på hans musik eller mina 13 åriga kusiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag går varken igång på hans musik Och då skulle du inte unna det för miljoner andra, att gilla hans musik? Dina bröder och systrar har slutat få barn för minst 20 år sedan, så det vore en medicinskt under om du hade 13 åriga kusiner. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 41 minuter sedan, skrev Amigo: Hans musik då? Med ett sådant beteende så blir den sekundär. Det samma gäller Michel Jackson. Köper hellre inte ryska varor nu för tiden. Är säkert som en fis i rymden men det får mig att må bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 8 minuter sedan, skrev Amigo: Och då skulle du inte unna det för miljoner andra, att gilla hans musik? Dina bröder och systrar har slutat få barn för minst 20 år sedan, så det vore en medicinskt under om du hade 13 åriga kusiner. Vad vet du om mina syskon? Mina syskon fick nog sina första barn för 20 år sedan. Det är inte alla på MPR som är på sin ålders höst. Sedan får du tycka om vilken musik du vill och även dina kusiner. Sedan ska du ha klart för dig att mina syskons barn inte blir mina kusiner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 3 minuter sedan, skrev Fredman: Med ett sådant beteende så blir den sekundär. Det samma gäller Michel Jackson. Köper hellre inte ryska varor nu för tiden. Är säkert som en fis i rymden men det får mig att må bra. Jag respekterar ditt val, nu var ju hans giftermål faktiskt innan jag ens var född Inte köper jag ryska varor heller, det gjorde jag inte innan invasionen av Ukraina heller. (språkpolisen, dubbel negation) Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 (ändrad) 35 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Vad vet du om mina syskon? Mina syskon fick nog sina första barn för 20 år sedan. Det är inte alla på MPR som är på sin ålders höst. Sedan får du tycka om vilken musik du vill och även dina kusiner. Sedan ska du ha klart för dig att mina syskons barn inte blir mina kusiner. Var har jag skrivit att jag gillar mina kusiner (på annat sätt än vanlig folk tycker om sina släktingar) Seriöst: känner inte ens mina kusiner, träffade första vid 50 års åldern i Pattaya första gången. Vet att det finns tre till i norra Finland men har jag klarat mig 60 år utan att ha med dem att göra, klarar jag nog ytterligare 60 år. Erkänner att det var fel tänkt av mig, klart att dina barn är kusiner med dina systrars/bröders barn. Men det vore ju ännu märkligare i så fall om du hade 13. åriga kusiner, dina föräldrars systrar och bröder.... Köp en lösare mössa! Ändrades Oktober 29, 2022 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2022 Dela Inlagd Oktober 29, 2022 1 minut sedan, skrev Amigo: Var har jag skrivit att jag gillar mina kusiner (på annat sätt än vanlig folk tycker om sina släktingar) Seriöst: känner inte ens mina kusiner, träffade första vid års åldern i Pattaya första gången. Vet att det finns tre till i norra Finland men har jag klarat mig 60 år utan att ha med dem att göra, klarar jag nog ytterligare 60 år. Erkänner att det var fel tänkt av mig, klart att dina barn är kusiner med dina systrars/bröders barn. Men det vore ju ännu märkligare i så fall om du hade 13. åriga kusiner, dina föräldrars systrar och bröder.... Köp en lösare mössa! Jag har inte skrivit att du gillar dina kusiner. jag har inte heller skrivit att du gillar Jerry Lee Lewis. Jag har däremot skrivit att jag inte tycker att Jerry Lee Lewis är något vidare bra och jag har knappast förbjudit någon att tycka att han är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 30, 2022 Dela Inlagd Oktober 30, 2022 Arg för att vi har sånt här jvla pack i Sverige https://www.svt.se/nyheter/inrikes/expertens-dom-lakarna-borde-kunna-forlora-licensen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 13 timmar sedan, skrev LTD: Arg för att vi har sånt här jvla pack i Sverige https://www.svt.se/nyheter/inrikes/expertens-dom-lakarna-borde-kunna-forlora-licensen En läkare förlorar aldrig licensen i Sverige. Typ aldrig. Dom är gudar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 3 minuter sedan, skrev Nicholas: En läkare förlorar aldrig licensen i Sverige. Typ aldrig. Dom är gudar. Går man på vårdcentralen får man numer begära tolk för att förstå vad läkarna säger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 Precis nyss, skrev uptoyou: Inte i Tavelsjö Men å andra sidan har schamanen ingen licens och kommunicerar enbart via renskinnstrumman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2022 1 timme sedan, skrev Nicholas: En läkare förlorar aldrig licensen i Sverige. Typ aldrig. Dom är gudar. https://lakartidningen.se/aktuellt/nyheter/2022/02/rekordmanga-lakare-forlorade-sin-legitimation-forra-aret/ Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 18 minuter sedan, skrev Enis: https://lakartidningen.se/aktuellt/nyheter/2022/02/rekordmanga-lakare-forlorade-sin-legitimation-forra-aret/ Enis Extremt låga siffror. Kan misskötta sig väldigt mycket innan licensen försvinner, och superlånga utredningstider då läkaren kan fortsätta och förstöra människors liv, eller langa droger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 6 timmar sedan, skrev Peolito: Går man på vårdcentralen får man numer begära tolk för att förstå vad läkarna säger. Var på en hjärtklinik för att göra ultraljud på hjärtat för några månader sedan. Fick fylla i ett formulär på nätet där det bland annat stod "Behöver du tolk?", "Inte om Läkaren talar svenska eller engelska" svarade jag... Han var från Iran men talade utmärkt svenska. Hjärtat var det inga problem med, däremot lite högt blodtryck. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 9 timmar sedan, skrev Peolito: Går man på vårdcentralen får man numer begära tolk för att förstå vad läkarna säger. Det har varit så länge. Kanske har jag redan skrivit detta, men för 10år+ sedan blev jag drabbad av detta. Jag fick en svetsloppa i ena örat,och det ledde till en inflammation och elände efter några dagar. Jag uppsökte läkare, där fick jag veta att jag har inte loppa i örat, jag har öroninflammation. Jag fick gå tillbaka efter 2dagar med en jävulsk värk. Och kan man tänka sig, jag hade inte löss i örat, men en svetsloppa hade bränt hål i trumhinnan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 8, 2022 Dela Inlagd November 8, 2022 Ledsamt att få upp detta skit när jag vill kolla bland mina bilder. Jag har inte gjort någonting med datorn. Detta bara startade idag. Internet anslutning helt ok. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 8, 2022 Dela Inlagd November 8, 2022 8 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Ledsamt att få upp detta skit när jag vill kolla bland mina bilder. Jag har inte gjort någonting med datorn. Detta bara startade idag. Internet anslutning helt ok. Testa detta för att se om något är fel på disken. Leta reda på Kommandotolken (Command promt) Höger klicka och välj "kör som administratör" Skriv sedan chkdsk 😄 /f och sedan enter för att se om disken rapporterar något fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 8, 2022 Dela Inlagd November 8, 2022 56 minuter sedan, skrev 65Selander: Testa detta för att se om något är fel på disken. Leta reda på Kommandotolken (Command promt) Höger klicka och välj "kör som administratör" Skriv sedan chkdsk 😄 /f och sedan enter för att se om disken rapporterar något fel. Tack, men det där är låångt utanför min kunskap. Det verkar som om jag är utloggad från ett outlook konto som Elgiganten skapade när jag köpte datorn. Har inget lösenord till det så jag får åka till dom så får dom fixa detta. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2022 Att det luktar stekt fläsk med löksås på toaletten.... ventilation baksug i från grannen För då blir man ju så djävla sugen på det Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 8, 2022 Dela Inlagd November 8, 2022 9 minuter sedan, skrev Enis: Att det luktar stekt fläsk med löksås på toaletten.... ventilation baksug i från grannen För då blir man ju så djävla sugen på det Enis Bättre det än att det luktar 2:an 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 8, 2022 Dela Inlagd November 8, 2022 21 minuter sedan, skrev Enis: Att det luktar stekt fläsk med löksås på toaletten.... ventilation baksug i från grannen För då blir man ju så djävla sugen på det Enis Skaffa övertryck på dass så lär grannens sug på fläsk i löksås gå över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu