ThailandNovise Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 23 minuter sedan, skrev Boa52: fast ni har ju ingen aning Liksom du inte har någon aning om vad medlemmar gör. Ändå kritiserar du och anklagar medlemmar för saker du inte har någon aning om. Därav får du svar på tal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 10 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: "Ni har ingen aning" skriver stollen. Han som påstår att folk Ljuger och inte har varit på ställen dom skriver om. Snacka om att inte ha en aning om vad man påstår. Självkritik är inte Ormens starka sida. Har väl aldrig skrivit att folk ljuger om vilka ställen dom varit på, skärp dej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 13 minuter sedan, skrev Boa52: Har väl aldrig skrivit att folk ljuger om vilka ställen dom varit på, skärp dej Nu gick säkringen också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu gick säkringen också Det räcker inte med ett helt proppskåp där. Det måste vara total blackout. Han om någon borde inte tala om för andra att dom ska skärpa sig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 37 minuter sedan, skrev frogfish: Det har nog mer att göra med hur du beter dig, vet ju såklart inte hur mkt du druckit. Men det är sen länge fastslaget att du tycker att du beter dig som man ska bland folk, och det får du väl göra då. Men jag anser att du ofta beter dig j*vligt otrevligt och illa, vill du ha trevliga svar så börja vara lite trevlig själv. Men skit samma, du är som du är. Men som man ropar får man svar, även du. Du menar att om jag tycker som ni en hand full mobbare då är jag godkänd Det här med berättelse av medlemmar, Il hade fina berättelse från sin by ock tidigare besök i Thai, Ok iblandför mycke politik men hans berättelse var bra. Leifen hade också storys från hans tid iThai, Btt hade också storys från hans tid i thai men ni var ett antal gubbar som bara sabbade allt vad dom skrev, plockar ut en litet avsnitt av en mening och använder den som mobbintg. Försökte själv skriva en reseberättelse men den sabbade ni direkt. Ni är en gäng tomte nissar som sabba, Ok ni gillar inte mej men kanske andra vill läsa. God natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 9 minuter sedan, skrev uptoyou: Jag tycker det är trist att BTT blev bannad. Jag kan inte fatta att inte ormen också blir det för jag tycker att han förstör MPR helt. Men det är såklart min åsikt. BTT var/är ju mer komisk än Boa. Såg på TS att han frågade om priset på el för han skulle åka till Pattis 2025 eller så. Boa däremot blir otrevlig mot andra för att han inte begriper vad han läser. Så dom är 2 helt olika begåvningar om man nu ska blanda in begåvning med dessa två. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 8 minuter sedan, skrev apknug: Det var nog så att BTT hade ett gäng mot sig, trots att han skrev mycket och nyttiga grejor om Thailand blev han utmobbad och bannade for life. Starka krafter inblandade här. Boaorm skriver inget om Thailand och verkar inte vara riktigt lika viktig att bli av med, men det tycks ändras..,, Var färdig ute, Jag försökte skriva mina upplevelser i vår by i Thai. sök på, boa i thai, så ser du hur bra det gick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Precis nyss, skrev apknug: Var du också inblandad i att bli av med BTT? Från detta forumet alltså. Har aldrig anmält någon under min tid. Vet att jag hade vissa åsikter om hans inlägg och skrev det till honom. Men det var när jag visste att han hade fel eller ljög om något som jag kände till. Sen är det inte min sak i slutänden att avgöra vem som ska åka ut. Tycker dock att en "viss skärpning" av moderatorerna inte skulle skada ibland. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 4 minuter sedan, skrev apknug: Var du också inblandad i att bli av med BTT? Från detta forumet alltså. Han har nog bytt nick flera ggr så jag vet inte, En som MPR missa och det är länge sen han gav upp. Skriver mycket bra om hans liv iThai. Thai Tompa, har en eget forum och är kompis med Peter Hultkvist,i Ban Dung. Läs det även från början, 10 år sen han starta skriva tror jag. Udon thani gubbarna känner han ex Baa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 7 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Har aldrig anmält någon under min tid. Vet att jag hade vissa åsikter om hans inlägg och skrev det till honom. Men det var när jag visste att han hade fel eller ljög om något som jag kände till. Sen är det inte min sak i slutänden att avgöra vem som ska åka ut. Tycker dock att en "viss skärpning" av moderatorerna inte skulle skada ibland. Din skärpning har nog betytt att du hamnat i papperskorgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 4 minuter sedan, skrev Boa52: Din skärpning har nog betytt att du hamnat i papperskorgen Du har väl varit utvisad från MPR också...Eller?? Jag har ALDRIG fått en varning ens. Lite skillnad ..eller hur? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Du har väl varit utvisad från MPR också...Eller?? Jag har ALDRIG fått en varning ens. Lite skillnad ..eller hur? Jag har varit utvisad OK men du har inte haft samma nick hela tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Jag har varit utvisad OK men du har inte haft samma nick hela tiden Han har haft sitt nick sen 2009, du ditt sen 2014......tänk dig för före du skriver korkade saker. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Precis nyss, skrev Boa52: Jag har varit utvisad OK men du har inte haft samma nick hela tiden Du är ju så jädra pantad som man kan bli.Gör oss alla en tjänst och logga ut för gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Precis nyss, skrev Soengsang: Han har haft sitt nick sen 2009, du ditt sen 2014......tänk dig för före du skriver korkade saker. Ja jag läste det så jag kan bara säga jag har fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 minuter sedan, skrev berlitz: Du är ju så jädra pantad som man kan bli.Gör oss alla en tjänst och logga ut för gott. Så ni får vara samma klubb och tycka likadant va bekvämt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 33 minuter sedan, skrev apknug: Var du också inblandad i att bli av med BTT? Från detta forumet alltså. Var det någon annan än han själv var inblandad i att han vart avstängd? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 8 minuter sedan, skrev Mankan: Var det någon annan än han själv var inblandad i att han vart avstängd? Nu är du inte ärlig ni ett gäng gnällde som f-n på han kalla hen mycket otrevliga saker. du var en av dom så helt klart blev hans svar därefter. Surin hade väl inget val Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 5 minuter sedan, skrev Boa52: Nu är du inte ärlig ni ett gäng gnällde som f-n på han kalla hen mycket otrevliga saker. du var en av dom så helt klart blev hans svar därefter. Surin hade väl inget val Jag har alldrig kallat han något han inte förtjänade och de är samma med dig. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 19 minuter sedan, skrev Boa52: Så ni får vara samma klubb och tycka likadant va bekvämt Nej men att utbyta erfarenheter och ge tips.Så logga ut för gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 timmar sedan, skrev Boa52: Ja jag läste det så jag kan bara säga jag har fel Det är nog första gången du har rätt i vad du skriver! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 4 timmar sedan, skrev apknug: Det var nog så att BTT hade ett gäng mot sig, trots att han skrev mycket och nyttiga grejor om Thailand Du verkar ha lite humor ändå 😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Polisen söker försvunnen kvinna, bor i grannhuset och Hon var vilse redan i våras men hittades efter flera dygn i närskogen. (de flesta kan nog dra slutsatsen att Hon hittades levande eftersom hon är försvunnen igen) pt.se / Polisen söker försvunnen kvinna Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 (ändrad) Den unga blonda tjejen som hälsade på mig tidigare idag, hon som visade ett så stort intresse för min bostad och min person visade sig vara från Anticimex. Ändrades Oktober 4, 2022 av Batting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Oktober 28, 2022 Dela Inlagd Oktober 28, 2022 https://www.svt.se/Jerry Lee Lewis är död Den amerikanske rock'n'roll-ikonen Jerry Lee Lewis har dött vid 87 års ålder, det uppger nu artistens officiella hemsida. Legendaren var bland annat känd för låten Great balls of fire. – Han är redo att lämna, ska hans fru Judith Coghlan Lewis ha sagt strax innan han gick bort. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu