navion hispania Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 2 minuter sedan, skrev Amigo: Låter som en renoveringsprojekt, skulle avstå. Man säger ju att: låter för bra för att vara sant.... Vart erbjuden 640 000 baht för min Hilux 3500 mil 5 år gammal. Om det kan var nått riktmärke. Hiluxen hemma i Sverige är 5 år med men den har 33000 mil på mätaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 11 minuter sedan, skrev navion hispania: Vart erbjuden 640 000 baht för min Hilux 3500 mil 5 år gammal. Var den renoverat till nyskick? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 2, 2022 Dela Inlagd December 2, 2022 10 timmar sedan, skrev Alarik: Och hur finansierade munken detta? Munkarna får ju inte befatta sig med pengar i någon form och får endast äga sju saker. Bil ingår väl inte i dessa? Månne han tillhörde en speciell munkorden? Var kanske en raggarmunk - ej att förväxla med raggmunk. Nä han var en snyltmunk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 Världens mysigaste granntant avled hastigt på juldagen. En riktig profil som var omtyckt av så många i vårat hus. Så sorgligt. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd December 30, 2022 Dela Inlagd December 30, 2022 Fick just höra att en kompis hade dött i scooterolycka igår i Jomtien, 2. rd och Parkley. (Där Winchester låg en gång i tiden) Tydligen hade motparten smitit. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 2, 2023 Dela Inlagd Mars 2, 2023 (ändrad) Fick tråkigt bud att en bekant drunknat när han var på Filippinerna. Kom tydligen ut i dom starka strömmarna och drogs ner. Detta är bud nr 6 sedan straxt före jul. Börjar bli lite jobbigt. Ändrades Mars 2, 2023 av Mr Ning Ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Borde vara ledsen eftersom jag kanske köpte en ny dator i onödan, det var slö internet som fick mig tröttna! Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 1 timme sedan, skrev Amigo: Borde vara ledsen eftersom jag kanske köpte en ny dator i onödan, det var slö internet som fick mig tröttna! Ja om den nya är lika trött så kan jag förstå...annars fattar jag inte 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 15 minuter sedan, skrev Naam jai: Ja om den nya är lika trött så kan jag förstå...annars fattar jag inte 🤔 När jag fixat kabeln/internet som var fel kopplat funkar den gamla datorens internet upp till 200 Mbps, jämfört med tidigare som var ca 10 Mbps. Foto efter fix Foto innan fix, så jag kanske hade klarat mig ett tag till med Acer, för en av starkaste anledningarna var just slö internet Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 42 minuter sedan, skrev Amigo: När jag fixat kabeln/internet som var fel kopplat funkar den gamla datorens internet upp till 200 Mbps, jämfört med tidigare som var ca 10 Mbps. Foto efter fix Foto innan fix, så jag kanske hade klarat mig ett tag till med Acer, för en av starkaste anledningarna var just slö internet Finns kanske ångervecka? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 4 minuter sedan, skrev Naam jai: Finns kanske ångervecka? 🤔 Har nog gått ut, gör inget uppgradering var på g ändå så nu har man gjort det också. Orderdatum 2022-11-23 / Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 25, 2023 Dela Inlagd Maj 25, 2023 Idag är jag ledsen för att.. b😞åde FIN och SWE är ute från ishockey-WM. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 SWE o FIN kan kvitta, jag är mest ledsen över att min kanonplacering av 500 spänn på Schweitzerlamdt sprack.. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 24, 2023 Dela Inlagd Juli 24, 2023 Jag fick ett telefonsamtal i morse om att pappa ligger på sjukhus och fick åka in akut i natt med ambulans ...... Pappa genomgår en ganska så hård cancerbehandling..... P.g.a. den kan han knappt äta ngt och energin tryter..... Så i natt när han skulle gå och lägga sig skulle han på toaletten först men när han skulle resa sig upp, så bar inte benen honom längre och han rasade omkull på golvet 🤬 ..... Lyckligtvis hade han telefonen med sig men tyvärr inte glasögonen, så han klarade av att larma 112 men han kunde inte se mitt eller brorsans telefonnummer och ringa oss för att leverera nycklar.... Detta ledde till att ambulanspersonalen fick tillkalla låssmed för att borra upp låset innan de kunde ta hand om pappa ...... Var uppe på sjukhuset, så fort jag fick reda på att han var där och det såg väl bättre ut med honom nu när vårdpersonalen tvingar i honom näring....... Säga vad man vill om svensk sjukvård men det är inte på personalen som problemen ligger, utan på dålig planering och underfinansiering från regionen...... Trots pappas läge, så kunde han inte nog berömma all vårdpersonal, allt ifrån ambulansen till mottagningen på akuten samt behandlingen på vårdavdelningen ❤️....... Jag såg det själv idag hur fina de är..... 2 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 23, 2023 Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Fick idag av en tillfällighet veta att min första kärlek dog i december, 59 år gammal i leukemi! 😥 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 On 2023-10-23 at 14:34, skrev ellim63: Fick idag av en tillfällighet veta att min första kärlek dog i december, 59 år gammal i leukemi! 😥 Jag lever ännu 1 4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 9, 2023 Ledsen idag och redan igår. Systern till min vapendragare i racingen ringde igår kväll och berättade att polarn vek in kepsen natten till tisdagen. 66 år ung. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd November 9, 2023 Dela Inlagd November 9, 2023 Regn och åter regn här i Örebro inte så man jublar precis Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 9, 2024 Dela Inlagd Februari 9, 2024 1 minut sedan, skrev uptoyou: Märta Stenevi avgår som språkrör https://www.svt.se/nyheter/inrikes/marta-stenevi-avgar-som-partiledare Men kanske ingen fara än, Daniel Helldén är ju där, och fortsätter han i samma stil så är MP ett minne blott 😄 Ur askan i elden. Har sett honom under några år i Stockholmsregionen in action så dra inte en lättnadens suck för att Märta är borta..... 4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 9, 2024 Dela Inlagd Februari 9, 2024 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Märta Stenevi avgår som språkrör https://www.svt.se/nyheter/inrikes/marta-stenevi-avgar-som-partiledare Men kanske ingen fara än, Daniel Helldén är ju där, och fortsätter han i samma stil så är MP ett minne blott 😄 Hon var väl rädd för att det skulle bli drogtester 😄 2 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 9, 2024 Dela Inlagd Februari 9, 2024 58 minuter sedan, skrev uptoyou: Någon av dessa är förmodligen efterträdare? https://www.svt.se/nyheter/inrikes/de-kan-eftertrada-marta-stenevi Tvivlar på att Alice vill släppa syltburken vid EU 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 9, 2024 Dela Inlagd Februari 9, 2024 Mest ledsen faktiskt för att Jamal El-Haj blir utesluten ut socialdemokraterna. 1 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 24, 2024 Dela Inlagd Februari 24, 2024 Måste sätta lås på kylskåpet om man ska hinna få något. 2 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 24, 2024 Dela Inlagd Februari 24, 2024 5 timmar sedan, skrev rolba: Måste sätta lås på kylskåpet om man ska hinna få något. tuben ser ut att ha blivit vettigt hanterad, är du säker på att en thai har varit framme? 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 25, 2024 Dela Inlagd Februari 25, 2024 2 timmar sedan, skrev Nicholas: tuben ser ut att ha blivit vettigt hanterad, är du säker på att en thai har varit framme? Det är jag som sett till att det går att få ut lite till 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu