Enis Inlagd November 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2022 21 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Skaffa övertryck på dass så lär grannens sug på fläsk i löksås gå över. Japp skall få en fläkt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 23, 2022 Dela Inlagd November 23, 2022 Ytterligare en kompis som lungtransplanterats tidigare än jag, somnat bort. Nu är det inte många kvar av gruppen som vi brukade träffas och fika eller äta middagar. Djävla Covid-19 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Helvetes jävla skit. Nu skulle jag sätta mig å titta på "på spåret" men då är det någon jävla skitfotboll i stället. På spåret är väl i princip det ända jag följer på SVT förutom Aktuellt (eller om det är klimatnytt de numera heter). Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 37 minuter sedan, skrev Mankan: Helvetes jävla skit. Nu skulle jag sätta mig å titta på "på spåret" men då är det någon jävla skitfotboll i stället. På spåret är väl i princip det ända jag följer på SVT förutom Aktuellt (eller om det är klimatnytt de numera heter). Avsnittet sänds i morgon såg jag p.g.a fotbollen Hade samma reaktion som du. Hällde upp en grogg och satte mig till rätta i TV-fåtöljen men nähä. Inte f:n vill man titta på 22 miljonärer som jagar en läderbit..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 1 minut sedan, skrev Tallviking: Avsnittet sänds i morgon såg jag p.g.a fotbollen Hade samma reaktion som du. Hällde upp en grogg och satte mig till rätta i TV-fåtöljen men nähä. Inte f:n vill man titta på 22 miljonärer som jagar en läderbit..... Hade det däremot varit nakna militärer som rullade i lera så hade du fått ett sånt satans kalsongskott så man trodde att ryssarna invaderat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 1 timme sedan, skrev Mankan: Helvetes jävla skit. Nu skulle jag sätta mig å titta på "på spåret" men då är det någon jävla skitfotboll i stället. På spåret är väl i princip det ända jag följer på SVT förutom Aktuellt (eller om det är klimatnytt de numera heter). År inte SVT lite för mycke vänster för hern, dom ljuger bara även på spåret går inte dit du vill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev Boa52: År inte SVT lite för mycke vänster för hern, dom ljuger bara även på spåret går inte dit du vill Det som tydligt framgår av nyhetsrapporteringen är att SVT tagit ställning i klimatfrågan. De förnekar de ju inte ens själva. Och när du säger det så är nog deltagarna i på spåret rätt vänsterorienterade åsiktsmässigt men det är väl så det ser ut i media. För det är väl vissa mediaprofiler som framförallt blir inbjudna till programmet. Programmet isig tycker jag ändå är dock rätt trevligt att se. Jag får väl ha överseende med att ibland vänsteridi*ter som Kakan och Janson är med Ändrades November 25, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Att "vänner" som man hjälper när det kniper inte kan betala tillbaka förtroendelån,riktigt svagt men men Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 10 timmar sedan, skrev Mankan: Det som tydligt framgår av nyhetsrapporteringen är att SVT tagit ställning i klimatfrågan. De förnekar de ju inte ens själva. Och när du säger det så är nog deltagarna i på spåret rätt vänsterorienterade åsiktsmässigt men det är väl så det ser ut i media. För det är väl vissa mediaprofiler som framförallt blir inbjudna till programmet. Programmet isig tycker jag ändå är dock rätt trevligt att se. Jag får väl ha överseende med att ibland vänsteridi*ter som Kakan och Janson är med Så långt sträcker sig inte mitt överseende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 10 timmar sedan, skrev måne: Att "vänner" som man hjälper när det kniper inte kan betala tillbaka förtroendelån,riktigt svagt men men Att man inte kan höra av sig om man inte kan betala,hederslöst. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 5 minuter sedan, skrev måne: Att man inte kan höra av sig om man inte kan betala,hederslöst. Brukar vara en av orsakerna till att folk och fä behöver låna pengar i första skedet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Precis nyss, skrev ThailandNovise: Brukar vara en av orsakerna till att folk och fä behöver låna pengar i första skedet. Han har lånat tidigare men skött det,men tydligen fler här som blivit drabbade,trodde han var en hyvens kille(att man aldrig lär sig) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 27 minuter sedan, skrev måne: Han har lånat tidigare men skött det,men tydligen fler här som blivit drabbade,trodde han var en hyvens kille(att man aldrig lär sig) Sånt har man råkat ut för och även om det är småpengar så är det en hedersak att betala tillbaka eller höra av sig. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 26, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2022 47 minuter sedan, skrev måne: Han har lånat tidigare men skött det,men tydligen fler här som blivit drabbade,trodde han var en hyvens kille(att man aldrig lär sig) 17 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Sånt har man råkat ut för och även om det är småpengar så är det en hedersak att betala tillbaka eller höra av sig. Ni verkar var ett par hyvens killar... jag Pm:ar mitt telefonnummer så ni kan swisha 🙃 Måste ha råd att fortsatt föda @rolba 🤣 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Sånt har man råkat ut för och även om det är småpengar så är det en hedersak att betala tillbaka eller höra av sig. Han är ju en känd profil här på forumet och intrycket man fått har ju varit gott men han prioriterar tydligen annat än att betala sina skulder 🥵 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 7 minuter sedan, skrev måne: Han är ju en känd profil här på forumet och intrycket man fått har ju varit gott men han prioriterar tydligen annat än att betala sina skulder 🥵 Do känna hans postlåda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 7 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Do känna hans postlåda. Jepp Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 2 minuter sedan, skrev måne: Jepp Har en ening om vem 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Har en ening om vem 😉 Drabbad? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har en ening om vem 😉 Näe, det kan inte, och får inte, vara sant. Ändrades November 26, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev måne: Drabbad? Ja, men inga stora summor Ändrades November 26, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Näe, det kan inte, och får inte, vara sant. Ja säger bara, dessa sörlänningar🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Ja säger bara, dessa sörlänningar🤨 Hellre sörlänning än en fattiglapp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Inte för att jag skulle få för mig att låna ut några pengar men en varning till de som kan tänka dig det skulle nog uppskattas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 2 timmar sedan, skrev måne: Han är ju en känd profil här på forumet och intrycket man fått har ju varit gott men han prioriterar tydligen annat än att betala sina skulder 🥵 Jag får be så hemskt mycket om ursäkt. Men svärmor behövde fixa löständerna denna månaden. Du får tillbaka pengarna när nästa socialbidrag kommer.. Sen tycker jag att du kan ringa och prata med mig direkt istället för att skriva om mig på ett internetforum.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu