Jump to content
IGNORERAD

Idag är jag ledsen för att.. :-(

Enis

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev C-dude:

Har du sett några WYGLM demonstrationer på sistone?

C;D

WYGLM=
White Young Girl Lives Matter

Socialdemokrater offrar svenska flickor på sitt offeraltare, om och om igen. 

Det kommer fortsätta. 

Ett lågt pris för rösterna tydligen. 

Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev C-dude:

Ska försöka.

Kom du ihåg den kvinnliga polisen som gick ned på knä omringad av uppretade mörkfärgade pojkar?

https://www.expressen.se/nyheter/knabojande-polisen-slipper-straff-var-mycket-utsatt/

Det var demonstrationen efter det att polisen sköt pundaren i Usa.

Någon liknande demonstration för denna unga flicka har jag inte sett.

så mao så fick pundaren mer skriverier och uppmärksamhet än flickan,,

C;D

Ja g applåderar alla so ställer sig på knä för den lilla flickan

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
1 timme sedan, skrev Tallviking:

Det är sorgligt, men att hon satt som Drottning i mer än 70 år och respekterades av sina undersåtar är imponerande!

Den förste premiärministern hon verkade med, var Winston Churchill, 1952 strax efter andra Världskriget!

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Det är sorgligt, men att hon satt som Drottning i mer än 70 år och respekterades av sina undersåtar är imponerande!

Den förste premiärministern hon verkade med, var Winston Churchill, 1952 strax efter andra Världskriget!

MVH

Seg kärring, måste man säga!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
23 timmar sedan, skrev audirs2:

Seg kärring, måste man säga!

Hennes morsa var ännu segare och stod ut i hela 102 år.......🙏

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Otroligt att en sån som Märta Stenevi får vara med i en debatt om Sverige,hon är ju ansvaig(MP) för nermonteringen av landet,en riktig ryskärring de luxe😩

Måne

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Det är.den baksida man får ta,.och stå upp för, med demokrati.

Det finns ett hopp för att MP åker ur riksdagen fortfarande dock! Opinionsundersökningar verkar överskatta MP.

Problemet är ju att Sverige inte är demokratiskt. En liten klick som har Svenskarnas förtroende.

Dvs. MP. Bestämmer till stor del vår energipolitik. Medans SD. Som nu är nära att vara Sveriges näst största parti har inget att säga till om. Jag tycker inte att det är demokrati. =Styrande politiker idi*tförklarar över 20% av befolkningen.. Orimligt.

Mvh.Frazze

Ändrades av ftn705
Dela på andra sajter

ThailandNovise
6 timmar sedan, skrev ftn705:

Problemet är ju att Sverige inte är demokratiskt. En liten klick som har Svenskarnas förtroende.

Dvs. MP. Bestämmer till stor del vår energipolitik. Medans SD. Som nu är nära att vara Sveriges näst största parti har inget att säga till om. Jag tycker inte att det är demokrati. =Styrande politiker idi*tförklarar över 20% av befolkningen.. Orimligt.

Mvh.Frazze

Vilken sida som än har vunnit genom åren så har oftast den andra sidan inte haft något att säga till om även om de har haft mer än 40 procent. 

När Reinfeldt vann så hade S ingenting att säga till om och noll inflytande. S fick ändå drygt 30 procent av rösterna. 

Ändrades av ThailandNovise
Dela på andra sajter

För att jag hade ett långt telefonsamtal med pappa....

Missförstå mig rätt, jag älskar att snacka med pappa men innehållet i samtalet gjorde mig ledsen....

Det visar sig att han har en tumör i tjocktarmen efter flera undersökningar och man blir ju lite orolig...

Skall man behöva gå igenom samma sak med honom, som man gjorde med mamma? 😢

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Missförstå mig rätt, jag älskar att snacka med pappa men innehållet i samtalet gjorde mig ledsen....

Det visar sig att han har en tumör i tjocktarmen efter flera undersökningar och man blir ju lite orolig...

Lider med dig, var stark min vän och stötta din far

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Tack min vän.....🙏

Vi sa att vi tar det som det kommer utan att rusa iväg med farhågor men det är ju inte så lätt att inte göra det efter man lagt på luren och är ensam med sina tankar....

Du är fin min vän.....❤️

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Var där köttis

Det bästa med hela händelsen (om man nu får säga så) är att sjukvården kollade en helt annan sak på honom och upptäckte detta av en slump i magnetröntgen men det de kollade var positivt (eller negativt på sjukhusspråk).........

Pappa har inte haft några symtom av tumören i tjocktarmen tidigare, och är det på det sättet, så ser utsikterna bättre ut......🙏

Tack för erat stöd!     🙏 ❤️

Dela på andra sajter

Är ledsen att nån blir sårat om man använder ett visst färg i inlägget, ännu mer ledsen blir jag när samma person blir sårat för att man ber om ursäkt!

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

Att man har så en sådan djävla hörselnedsättning på båda öronen så man har svårt att uppfatta svensk dialog och sång (Lättare med engelska av någon konstig anledning)

Va F@n sjunger människan tänkte jag först när jag exempelvis hörde denna låt första gången

Steka korv..... bona golv....

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Amigo:

Är ledsen att nån blir sårat om man använder ett visst färg i inlägget, ännu mer ledsen blir jag när samma person blir sårat för att man ber om ursäkt!

Är du i den här tråden och spelar dum också.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

On 2022-09-11 at 17:31, skrev Kötthandlarn:

On 2022-09-11 at 17:48, skrev Kenneth4618:

On 2022-09-11 at 17:57, skrev Kötthandlarn:

Tack min vän.....🙏

Vi sa att vi tar det som det kommer utan att rusa iväg med farhågor men det är ju inte så lätt att inte göra det efter man lagt på luren och är ensam med sina tankar....

Du är fin min vän.....❤️

On 2022-09-11 at 18:25, skrev John Khonken:

Var där köttis

On 2022-09-11 at 21:08, skrev Kötthandlarn:

Det bästa med hela händelsen (om man nu får säga så) är att sjukvården kollade en helt annan sak på honom och upptäckte detta av en slump i magnetröntgen men det de kollade var positivt (eller negativt på sjukhusspråk).........

Pappa har inte haft några symtom av tumören i tjocktarmen tidigare, och är det på det sättet, så ser utsikterna bättre ut......🙏

Tack för erat stöd!     🙏 ❤️

Inte så jäkla roligt just nu.....

Elakartad tumör som spridit sig till levern på pappa efter dagens besked från sjukvården.....:ledsen:

På torsdag får han reda på hur de skall gå vidare med ev. behandling.......

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Enis:

Att man har så en sådan djävla hörselnedsättning på båda öronen så man har svårt att uppfatta svensk dialog och sång (Lättare med engelska av någon konstig anledning)

Va F@n sjunger människan tänkte jag först när jag exempelvis hörde denna låt första gången

Finns saker där som fan inte går att höra. 

Elton John har fått en utmanare. 

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Enis:

Kunde fan inte heller höra vad hon sjunger...

Hittade denna YT:

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Amigo:

Det är liiite märkligt.
Om jag blev sårad för att någon förknippade mig med en viss färg så skulle jag byta färg, om du förstår vad jag menar.

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Enis:

Du börjar bli gammal. Molly är fan (kung)😃

En köpt låt som hon behärskar jäkligt bra. Målgruppen är -30 år från oss haha...

Dela på andra sajter

Det lönlösa att anmäla inlägg, förfrågningar och annat som inte har något annat syfte än att bedraga, spamma och få folk att klicka på opassande länkar på plattformarna instagram och facebook

De gör inte ett skit... bla bla strider ej mot våra regler eller det är så stort tryck på anmälningar så vi väljer att inte göra något..

Däremot så verkar de en miljard avställda av PK-maffia som rensar och blockar inlägg som man inte fattar ett skit av varför.

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Inte ledsen men lite förbannad över att IKEA nu ska höja priset till 7 kronor för korven

MEN börja sälja en vegansk korv för 5 kronor istället. Kamprad vänder sig säkert  i sin grav 😉

Nä den kommer jag inte att prova.

Tur att det finns alternativ 😃😃

FB_IMG_1663179032109.thumb.jpg.aa3e09a77e18fd838c90be50042f5990.jpg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...