andrejsdenruskige Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 36 minuter sedan, skrev FF: Har du något tips var man köper biljetter till Buriram, så skulle jag bli glad. Letade på nätet, men dom var svindyra. ett billigare alternativ skulle vara bra. Flygbiljetter är inte helt gratis för 4 personer. FF Veckans tips är att alla betalar var för sig eller så åker du ensam. Fantomen guidar dig genom brudarna i depån och visar var man köper öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Maj 26, 2022 Dela Inlagd Maj 26, 2022 38 minuter sedan, skrev FF: Har du något tips var man köper biljetter till Buriram, så skulle jag bli glad. Letade på nätet, men dom var svindyra. ett billigare alternativ skulle vara bra. Flygbiljetter är inte helt gratis för 4 personer. FF Biljetterna är inte släppta ännu. Det brukar finnas massa onlinemånglare som man kan förboka dyrt hos så det kanske är något sådant du kikat på? 4000 baht kostar/kostade biljetterna på Sidestand A vid start/depårakan men de brukar ta slut lika fort som de släpps. Svårt som fan att få tag på de där. Samma pris på Rossi- och Marquez stand. De brukar inte ta slut så fort. 2000 baht har vi betalat för våra biljetter på långrakan (Sidestand A och där vi suttit båda gånger. (Andra året fick jag till och med 25% rabatt med mitt PTT tankkort.) Därifrån ser man ungefär 80%-90% av banan och det är dessutom nära till ölstånden! Förbannat bra. De biljetterna brukar det finnas gott om rätt långt efter att de släppts. Tidigare år har jag köpt biljetterna här: https://www.allticket.com/ De har ingen info ännu om rejset men det kommer nog. Jag har satt upp mig på mailinglistor här https://tickets.motogp.com/en/22001-Thailand/ https://gpticketshop.com/en/motogp/motogp-Thailand/tickets.html Fyra personer? Det här är ett grabbevent ffs! Bågar, brudar och bärs! Lämna familjen hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 att man skall behöva läsa sådant här Under lördagseftermiddagen fick polisen i Sala flera tips från allmänheten om att en litet barn lämnats ensam i en bil. En polispatrull åkte till platsen och konstaterade att en vårdnadshavare hade låtit barnet vara kvar i bilen för att själv gå och träna på ett gym i närheten. Barnet var under ett år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Igår blev jag förbannad. Polaren har legat i koma nu i fem veckor, har nu för en vecka sedan flyttats till en "take care nursery home" i Pattaya. Anhöriga i Finland har betalat in en deposit på 100 000 THB för att säkerställa vården. Hörde att patientens fru var på väg att flytta honom till annan vårdställe för att komma åt inbetald deposit. Fick tag på henne o sa att om hon flyttar honom blir det hennes livs värsta misstag. Nån måtta får det vara när polaren närmar sitt slut, Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juni 5, 2022 Dela Inlagd Juni 5, 2022 Ytterligare en vän och före detta arbetskamrat meddelat att hon har lungcancer med en massa spridda metastaser. Hon ligger nu på St. Görans och förväntas ha ca: 1 månad kvar att leva. Jag kommer aldrig vänja mig vid dessa besked som börjar dugga allt tätare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 20, 2022 Dela Inlagd Juni 20, 2022 Professorn i meteorologi Michael Tjernströms oro för extremhettan: Klimatflyktingar kommer vallfärda till Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 Idag blev jag riktigt illa till mods och 😞 Storyn börjar med att jag för några veckor sedan snurra runt på Google map och kikade lite på huset där exets mamma, gubben och brorsan med familj bor. Då fick jag syn på att ngn hade öppnat en bilverkstad bredvid deras hus. Jag hade totalt glömt bort detta, men Idag frågade jag vem det var som hade öppnat bilverkstaden,, jo det var ju brorsan men det var inget bra just nu,, Brorsan är tydligen helt torsk på Yabaa Det gör ju ont då jag träffade denna pajsare första gången när han var drygt 10år och fick se honom växa upp o bilda sin egen familj,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 1 timme sedan, skrev C-dude: Idag blev jag riktigt illa till mods och 😞 Storyn börjar med att jag för några veckor sedan snurra runt på Google map och kikade lite på huset där exets mamma, gubben och brorsan med familj bor. Då fick jag syn på att ngn hade öppnat en bilverkstad bredvid deras hus. Jag hade totalt glömt bort detta, men Idag frågade jag vem det var som hade öppnat bilverkstaden,, jo det var ju brorsan men det var inget bra just nu,, Brorsan är tydligen helt torsk på Yabaa Det gör ju ont då jag träffade denna pajsare första gången när han var drygt 10år och fick se honom växa upp o bilda sin egen familj,, C;D Konstigt inlägg Är det du eller brorsan som har problem. Har han öppnat en bilverkstad.OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 12 minuter sedan, skrev Boa52: Konstigt inlägg Är det du eller brorsan som har problem. Har han öppnat en bilverkstad.OK Idag blev jag riktigt illa till mods och Storyn börjar med att jag för några veckor sedan snurra runt på Google map och kikade lite på huset där exets mamma, gubben och brorsan med familj bor. Då fick jag syn på att ngn hade öppnat en bilverkstad bredvid deras hus. Jag hade totalt glömt bort detta, men Idag frågade jag vem det var som hade öppnat bilverkstaden,, jo det var ju brorsan men det var inget bra just nu,, Brorsan är tydligen helt torsk på Yabaa Det gör ju ont då jag träffade denna pajsare första gången när han var drygt 10år och fick se honom växa upp o bilda sin egen familj,, C;D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 15 minuter sedan, skrev Boa52: Konstigt inlägg Är det du eller brorsan som har problem. Har han öppnat en bilverkstad.OK Lär dig förstå vad du läser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 1 timme sedan, skrev ThailandNovise: Lär dig förstå vad du läser. Håll inte andan under tiden… 1 timme sedan, skrev 65Selander: Idag blev jag riktigt illa till mods och Storyn börjar med att jag för några veckor sedan snurra runt på Google map och kikade lite på huset där exets mamma, gubben och brorsan med familj bor. Då fick jag syn på att ngn hade öppnat en bilverkstad bredvid deras hus. Jag hade totalt glömt bort detta, men Idag frågade jag vem det var som hade öppnat bilverkstaden,, jo det var ju brorsan men det var inget bra just nu,, Brorsan är tydligen helt torsk på Yabaa Det gör ju ont då jag träffade denna pajsare första gången när han var drygt 10år och fick se honom växa upp o bilda sin egen familj,, C;D Snällt, men snurrar nog till det än mer för boa😂 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 7, 2022 Dela Inlagd Juli 7, 2022 Precis nyss, skrev hamnoi: Håll inte andan under tiden… Haha,ja hjärnan behöver syretillförseln hela tiden 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Juli 8, 2022 För att de inte är Halloween för då hade man kunna skrämma ungarna med onda ögat och bjudit på ögongodis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 8, 2022 Dela Inlagd Juli 8, 2022 Att min f.d. arbetskamrat nu slutligen lämnat St.Görans och jordelivet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 12, 2022 Dela Inlagd Juli 12, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 10, 2022 Dela Inlagd Augusti 10, 2022 igelkottar och andra smådjur råkar ut för djurplågare 😪 Enligt Jan Lund, som till vardags arbetar som viltvårdare i Karlskoga, har problemet blivit mer omfattande i år än tidigare. Allt fler fall där barn och unga har plågat igelkottar, harungar, fåglar och andra smådjur har inrapporterats I en intervju med TV4 säger Jan Lund att han redan tvingats avliva över 30 djur i år och att det har varit som värst under juni och juli månader. Han berättar att barn har använt igelkottar som fotbollar, slagit dem med pinnar och sparkat på dem. Det är sällan att djuren är döda när de hittas utan många gånger är de så allvarligt skadade att de måste avlivas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 13 timmar sedan, skrev Alarik: igelkottar och andra smådjur råkar ut för djurplågare 😪 Enligt Jan Lund, som till vardags arbetar som viltvårdare i Karlskoga, har problemet blivit mer omfattande i år än tidigare. Allt fler fall där barn och unga har plågat igelkottar, harungar, fåglar och andra smådjur har inrapporterats I en intervju med TV4 säger Jan Lund att han redan tvingats avliva över 30 djur i år och att det har varit som värst under juni och juli månader. Han berättar att barn har använt igelkottar som fotbollar, slagit dem med pinnar och sparkat på dem. Det är sällan att djuren är döda när de hittas utan många gånger är de så allvarligt skadade att de måste avlivas. Det är lite konstigt att ingen kan säga vilka ungdomar det handlar om. Innan någon törs göra det kommer inte problemet heller kunna lösas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 11, 2022 Dela Inlagd Augusti 11, 2022 12 minuter sedan, skrev lasseiudon: Det är lite konstigt att ingen kan säga vilka ungdomar det handlar om. Innan någon törs göra det kommer inte problemet heller kunna lösas. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 On 2022-07-12 at 08:41, skrev Fredman: Nu finns det säkert en hel del som tycker att det var helt rätt att polisen skjuter ihjäl Pundare, och då kanske en del tycker att det finns anledning att visa på en annan åsikt. Men när en nioårig flicka blir halvt ihjälslagen så finns det väl bara en åsikt, och speciellt tyst om den åsikten har det väl ändå inte varit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 1 timme sedan, skrev Batting: Nu finns det säkert en hel del som tycker att det var helt rätt att polisen skjuter ihjäl Pundare, och då kanske en del tycker att det finns anledning att visa på en annan åsikt. Men när en nioårig flicka blir halvt ihjälslagen så finns det väl bara en åsikt, och speciellt tyst om den åsikten har det väl ändå inte varit? Har du sett några WYGLM demonstrationer på sistone? C;D WYGLM= White Young Girl Lives Matter Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 4 minuter sedan, skrev C-dude: Har du sett några WYGLM demonstrationer på sistone? C;D WYGLM= White Young Girl Lives Matter Nope, jag vet inte ens vad det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 33 minuter sedan, skrev Batting: Nope, jag vet inte ens vad det är. Kan du förklara då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 3 minuter sedan, skrev Batting: Kan du förklara då? Ska försöka. Kom du ihåg den kvinnliga polisen som gick ned på knä omringad av uppretade mörkfärgade pojkar? https://www.expressen.se/nyheter/knabojande-polisen-slipper-straff-var-mycket-utsatt/ Det var demonstrationen efter det att polisen sköt pundaren i Usa. Någon liknande demonstration för denna unga flicka har jag inte sett. så mao så fick pundaren mer skriverier och uppmärksamhet än flickan,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 1 minut sedan, skrev C-dude: Ska försöka. Kom du ihåg den kvinnliga polisen som gick ned på knä omringad av uppretade mörkfärgade pojkar? https://www.expressen.se/nyheter/knabojande-polisen-slipper-straff-var-mycket-utsatt/ Det var demonstrationen efter det att polisen sköt pundaren i Usa. Någon liknande demonstration för denna unga flicka har jag inte sett. så mao så fick pundaren mer skriverier och uppmärksamhet än flickan,, C;D Jo men du kan inte inse att detta skulle kunna bero på att det finns en åsiktskonflikt när det gäller Pundaren, men inte när det gäller den lilla flickan? När det gäller det senare så är det du och dina kompisar som försöker piska upp en hemsk stämning. Känns det bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 12, 2022 Dela Inlagd Augusti 12, 2022 2 minuter sedan, skrev Batting: Jo men du kan inte inse att detta skulle kunna bero på att det finns en åsiktskonflikt när det gäller Pundaren, men inte när det gäller den lilla flickan? När det gäller det senare så är det du och dina kompisar som försöker piska upp en hemsk stämning. Känns det bra? Åsiktskonflikt?? Piska upp stämningen? Ge dig. Det enda jag inte förstår är varför man går ut stenhårt i sverige med en olaglig demonstration ( corona lagen ) för något skit som hände i Usa, men när något jävla skit händer här hemma då springer alla runt o gömmer sig o vågar faan inte knysta för rädslan att inte vara fullt PK. Du behöver inte svara på detta då jag inte vill att det ska spåra ut ännu mer. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu