LTD Inlagd Augusti 25, 2021 Dela Inlagd Augusti 25, 2021 On 2021-04-09 at 01:48, skrev C-dude: Inte bara idag som jag är ledsen,, Köpte nya sommasulor som monterades förra veckan på mina gamla fälgar ( en var dock ny då jag hade inhandlat 2st extra fälgar för ett antal år sedan pga av oaktsamhet vid parkering ) Dagen efter så var jag ute o åkte o kände att det va ngt fel. Bestämde mig för en ombalansering där de upptäckte att 2 av fälgarna inte går att balansera. Jahapp,, ut på nätet för att shoppa. tyvärr så får dessa nya beställas från Italien o då går det ju inte undan. Nåväl,, i morse så träffade jag på ett par grannar som stod bredvid en bil o snackade, jag överhörde något om trasigt däck o fick reda på att dom båda hade fått en kniv i sina däck. Jag gick med raska steg bort till min,,, jodå,, dom hade satt kniven i ett av mina nya däck också. Kan lugnt säga att man är smått ledsen men mest förbannad. C;D Dagens Sverige i ett nötskal, så blir det när folk röstar fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 On 2021-08-13 at 21:51, skrev andrejsdenruskige: När kundvagnar börjar samlas så är det ett tecken på att det är dags att flytta. Dags att flytta igen, smått Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 29 minuter sedan, skrev Amigo: Dags att flytta igen, smått De kriminella blir allt yngre. Ungdomskriminaliteten går allt lägre ner i åldern. Tur att jag hittade gaspedalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 1 timme sedan, skrev Amigo: Dags att flytta igen, smått Har du fattat det roliga nu eller lever du forfarande i ovisshet? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 1 minut sedan, skrev Mankan: Har du fattat det roliga nu eller lever du forfarande i ovisshet? Hur menar Du? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 On 2021-08-24 at 11:09, skrev Amigo: Måste erkänna att jag inte förstår det roliga i inlägget men skit samma, inte första gången. Jag menar att du spinner vidare på ett skämt du inte förstår. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 2 minuter sedan, skrev Mankan: Jag menar att du spinner vidare på ett skämt du inte förstår. har förstått skämtet med kundvagn som är utanför butiksområdet men inte vad ha migrationsverket med saken att göra. Capise? Tvärtom borde det vara en fördel hos migrationsverket om man bosätter sig på ett område som är multikulturell. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 17 minuter sedan, skrev Amigo: har förstått skämtet med kundvagn som är utanför butiksområdet men inte vad ha migrationsverket med saken att göra. Capise? Tvärtom borde det vara en fördel hos migrationsverket om man bosätter sig på ett område som är multikulturell. Om man ska sörja för någon annan så kanske är en fördel om man inte själv lever i misär. Capise? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 6 minuter sedan, skrev Mankan: Om man ska sörja för någon annan så kanske är en fördel om man inte själv lever i misär. Capise? Vem lever i misär? Vem ska försörja annan? Vad svamlar Du om, människa? Ser inte kopplingen mellan dina inlägg, migrationsverket, min livssituation, ja i stort sett ingen koppling med nåt över huvud taget. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 1 minut sedan, skrev Amigo: Vem lever i misär? Vem ska försörja annan? Vad svamlar Du om, människa? Ser inte kopplingen mellan dina inlägg, migrationsverket, min livssituation, ja i stort sett ingen koppling med nåt över huvud taget. Jag fick för mig att du väntade besked från migrationsverket och hade vissa problem med att din lägenhet inte höll måttet men jag kanske blandar ihop dig med någon annan? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 1 minut sedan, skrev Mankan: Jag fick för mig att du väntade besked från migrationsverket och hade vissa problem med att din lägenhet inte höll måttet men jag kanske blandar ihop dig med någon annan? Orkar inte lägga energi på Dig, ha en skön söndag och ta hand om Dig och dina närmaste. puss Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 14 minuter sedan, skrev Amigo: Orkar inte lägga energi på Dig, ha en skön söndag och ta hand om Dig och dina närmaste. puss OBS jag har inte sagt att du lever i misär. Skämtet om kundvagnarna du säger att du inte förstår anspelade på just det. Självklar förstår du också det men gillade kanske inte skämtet. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 29, 2021 Dela Inlagd Augusti 29, 2021 47 minuter sedan, skrev Mankan: Jag fick för mig att du väntade besked från migrationsverket och hade vissa problem med att din lägenhet inte höll måttet men jag kanske blandar ihop dig med någon annan? Ja, det var ju han med en etta och kokskåp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 Att pappan till en av de bästa arbetskamraterna jag någonsin har haft, gick bort i morse...... Visst, jag kände honom inte och har aldrig träffat honom men jag lider så mycket av hur ledsen dottern (min gamla arbetskamrat) är just nu.... Helt otröstlig........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 15, 2021 Dela Inlagd Oktober 15, 2021 34 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Att pappan till en av de bästa arbetskamraterna jag någonsin har haft, gick bort i morse...... Visst, jag kände honom inte och har aldrig träffat honom men jag lider så mycket av hur ledsen dottern (min gamla arbetskamrat) är just nu.... Helt otröstlig........ Ibland, då och då får man reda på nått så där riktigt ledsamt fast egentligen inte är nära dig själv..till exempel du får reda på att nån du bara känner igen till namnet på har råkat ut för en olycka eller sjukdom...nu vet jag inte vad jag skulle skriva som är förnuftigt, men ibland rinner det tårar som är svåra att förklara!❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 Hooters i SD gått i graven... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 Precis nyss, skrev Benriach: Hooters i SD gått i graven... De lär nog ha gått i graven på fler ställen kommer vi bli varse. Vilken restaurang skall man nu äta på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 22, 2021 Dela Inlagd Oktober 22, 2021 2 minuter sedan, skrev M33: De lär nog ha gått i graven på fler ställen kommer vi bli varse. Vilken restaurang skall man nu äta på? Vet ej men det är fördjävligt. Det är nu covid börjar skörda offer på allvar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 15 timmar sedan, skrev Benriach: Hooters i SD gått i graven... Var är SD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 2 minuter sedan, skrev Abercrombie: Var är SD? i riksdagen Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 23, 2021 Dela Inlagd Oktober 23, 2021 Det hela sliter på psyket. Tanka på kort. Gräns på 1195 sek tror jag det är. Tanken har aldrig blivit full. Nu blir den inte ens i närheten av full. Så jävla irriterande. Dom vill uppenbarligen inte sälja bränsle på macken. Hjärndöda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 5, 2021 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2021 att tingsrätten sätter en grovt kriminell persons ord före en gammal gubbe som aldrig gjort en fluga förnär tydligen rätta takter att nästlas sig in hos äldre och lura av dem pengar, i detta fallet mer än 2 miljoner Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2021 Dela Inlagd November 5, 2021 16 minuter sedan, skrev Enis: att tingsrätten sätter en grovt kriminell persons ord före en gammal gubbe som aldrig gjort en fluga förnär tydligen rätta takter att nästlas sig in hos äldre och lura av dem pengar, i detta fallet mer än 2 miljoner Enis Man måste väl se vad den stackars kriminella har varit utsatt för genom livet och lägga det i vågskålen. Socioekonomiskt sett så är allt således riktigt optimalt dömt…….typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2021 Dela Inlagd November 6, 2021 7 timmar sedan, skrev Enis: att tingsrätten sätter en grovt kriminell persons ord före en gammal gubbe som aldrig gjort en fluga förnär tydligen rätta takter att nästlas sig in hos äldre och lura av dem pengar, i detta fallet mer än 2 miljoner Enis Misstänker att de kom fram till, han såg det inte komma. 😡 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 29, 2021 Dela Inlagd November 29, 2021 Att man inte var på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu