Enis Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 @clion slutat med antabus... Det gör mig illa till mods och ger en sorgknäpp i själen. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 19 minuter sedan, skrev Enis: @clion slutat med antabus... Det gör mig illa till mods och ger en sorgknäpp i själen. Enis Hänga på låset måndag morgon utanför Systembolaget för att köpa öl och vara sketfull och pissa på sig redan vid lunchtid kan inte vara hälsosamt...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 Tyvärr finns det dessutom ett gäng medlemmar som tycker att det är roligt att uppmuntra honom.... Det är nästan mer tragiskt att det finns så många som verkar sakna empati. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 8, 2021 Dela Inlagd Mars 8, 2021 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Hänga på låset måndag morgon utanför Systembolaget för att köpa öl och vara sketfull och pissa på sig redan vid lunchtid kan inte vara hälsosamt...... Har det hänt på riktigt?..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 8 hours ago, Kötthandlarn said: Har det hänt på riktigt?..... Säkert, men inte nu, han har ju dunkat in en hel drös Foggerty o Springsteen efter apoteksbesöket så jag tycker det va ett jävligt lågt inlägg Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 5 minuter sedan, skrev Baa: Säkert, men inte nu, han har ju dunkat in en hel drös Foggerty o Springsteen efter apoteksbesöket så jag tycker det va ett jävligt lågt inlägg F*ck Palestine! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Oavsett om någon har pinkat i brallorna eller inte så är det lågt att göra ett inlägg om det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Mars 11, 2021 Dela Inlagd Mars 11, 2021 Drar man i brallorna så lägger man knappast ut det här. Känns mer som ett Göteborgs skämt när nöden trycker på. Min bästa kompis sket på sig på pendeltåget en gång, men då var vi i 20 års åldern så då kunde man bara skratta åt det. Skulle det hända idag så är det bara tragiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 Stödet för Miljöpartiet har ökat från 3,6 till 4,2 procent jämfört med i februari och partiet skulle därmed behålla sin riksdagsplats om det var val i dag, enligt SvD/GP/Sifo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 När äntligen allt var klart för att dra igång projektet för en tågtestbana mellan Jörn och Arvidsjaur drog sig Skanska ur https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/fritt-fram-for-europa-unik-tagtestning-mellan-jorn-och-arvidsjaur Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 4 minuter sedan, skrev Fritz: När äntligen allt var klart för att dra igång projektet för en tågtestbana mellan Jörn och Arvidsjaur drog sig Skanska ur https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/fritt-fram-for-europa-unik-tagtestning-mellan-jorn-och-arvidsjaur Skulle jag åxo göra ekonomiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 1 minut sedan, skrev berlitz: Skulle jag åxo göra ekonomiskt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 1 minut sedan, skrev Fritz: Självklart är det så....om inte staten =skattebetalarna ska stå för notan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Bröt tanden när jag åt kola godis som brors dotter sålde för sin föreningens räkning. Kommer kosta runt 1000-1250 SEK så där brann min skatteåterbäring. Lyckligtvis fick akut tid imorgon kl 09.00 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Frugan och jag fick en restskatt på 21000kr tillsammans. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 10 minuter sedan, skrev FF: Frugan och jag fick en restskatt på 21000kr tillsammans. FF Det får ni ju dela på. Min egna restskatt låg på 44.000kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 1 timme sedan, skrev FF: Frugan och jag fick en restskatt på 21000kr tillsammans. FF Det är ungefär vad jag själv fick. 😓 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 1 timme sedan, skrev rolba: Det är ungefär vad jag själv fick. 😓 Jag fick åxå tillbaka samma summa, ungefär! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 Inte bara idag som jag är ledsen,, Köpte nya sommasulor som monterades förra veckan på mina gamla fälgar ( en var dock ny då jag hade inhandlat 2st extra fälgar för ett antal år sedan pga av oaktsamhet vid parkering ) Dagen efter så var jag ute o åkte o kände att det va ngt fel. Bestämde mig för en ombalansering där de upptäckte att 2 av fälgarna inte går att balansera. Jahapp,, ut på nätet för att shoppa. tyvärr så får dessa nya beställas från Italien o då går det ju inte undan. Nåväl,, i morse så träffade jag på ett par grannar som stod bredvid en bil o snackade, jag överhörde något om trasigt däck o fick reda på att dom båda hade fått en kniv i sina däck. Jag gick med raska steg bort till min,,, jodå,, dom hade satt kniven i ett av mina nya däck också. Kan lugnt säga att man är smått ledsen men mest förbannad. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2021 Dela Inlagd April 8, 2021 3 timmar sedan, skrev audirs2: Jag fick åxå tillbaka samma summa, ungefär! Då fick du säkert mina pengar. ☹️ Kan du swicha? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 ...............det är ett sådant busväder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 (ändrad) Tanden lagat, 2 025 SEK tack Ändrades April 9, 2021 av Amigo typo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 Att Djurgården torskade mot Frölunda. Fast det var ändå en skitsäsong. Hoppas på publik till hösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 6 timmar sedan, skrev Peolito: Att Djurgården torskade mot Frölunda. Fast det var ändå en skitsäsong. Hoppas på publik till hösten. Brukar "Dyrgården" ha publik i vanliga fall?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 9, 2021 Dela Inlagd April 9, 2021 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Brukar "Dyrgården" ha publik i vanliga fall?...... Jodå, det händer. kanske inte mot Frölunda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu