born41 4,526 Posted January 6 Share Posted January 6 Glas. Glas i sin utvecklade form finns överallt, mobiler fönster och inte minst i hembränningsapparaten! Born41 2 1 Quote Link to post
Soengsang 123,331 Posted January 6 Share Posted January 6 www som den fluga det var....... 1 Quote Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to post
Tallviking 121,106 Posted January 6 Share Posted January 6 26 minuter sedan, skrev Soengsang: www som den fluga det var....... Dessutom sa ju aldrig Ines att det var en fluga egentligen. En av de vanligaste felciteringarna.... 2 2 Quote Being nice is overrated - Garfield Link to post
Tallviking 121,106 Posted January 6 Share Posted January 6 Penicillin 3 Quote Being nice is overrated - Garfield Link to post
apknug 6,654 Posted January 6 Share Posted January 6 19 minuter sedan, skrev Tallviking: Dessutom sa ju aldrig Ines att det var en fluga egentligen. En av de vanligaste felciteringarna.... Fast kärringen menade det. Analvibratorn lägger jag till! Utan referens till viking som jag citerade. 4 Quote Link to post
Soengsang 123,331 Posted January 6 Share Posted January 6 (edited) 27 minuter sedan, skrev Tallviking: Dessutom sa ju aldrig Ines att det var en fluga egentligen. En av de vanligaste felciteringarna.... Därom tvistar många..... Hon sa i alla fall: -"Att sitta och surfa på nätet tar en himla massa tid. Vad är det bra för?" -"Alla pratar om internet men kanske är det övergående och sedan blir inriktningen mer specificerad." Edited January 6 by Soengsang 3 Quote Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to post
born41 4,526 Posted January 6 Share Posted January 6 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Penicillin "Penic i lin" menar du väl? 2 Quote Link to post
Tallviking 121,106 Posted January 6 Share Posted January 6 44 minuter sedan, skrev born41: "Penic i lin" menar du väl? Hur menar du ? 1 Quote Being nice is overrated - Garfield Link to post
born41 4,526 Posted January 6 Share Posted January 6 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Hur menar du ? Ett försök att skoja med avstavningar, och få en ny betydelse. 1 2 Quote Link to post
Khonis 24,801 Posted January 6 Share Posted January 6 Hon har väl fel hon också såklart. 3 1 3 Quote Link to post
Surin P3 48,204 Posted January 7 Share Posted January 7 Lögnen... Quote “Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are.” Rekommenderas: Arbeta utan eget företag i Sverige - Bli egenanställd Link to post
Alarik 9,804 Posted January 7 Author Share Posted January 7 56 minuter sedan, skrev Peolito: Biden alltså rövtvätten Läste att bidet är ett gammalt franskt ord för ponny och att det troligtvis kommer ifrån att man grenslar en bidé precis som man grenslar en ponny 2 2 Quote Link to post
Peolito 79,197 Posted January 7 Share Posted January 7 Precis nyss, skrev Alarik: Läste att bidet är ett gammalt franskt ord för ponny och att det troligtvis kommer ifrån att man grenslar en bidé precis som man grenslar en ponny Har aldrig grenslat en ponny 2 Quote Link to post
Alarik 9,804 Posted January 9 Author Share Posted January 9 Osthyveln och äggskäraren - två enkla men smarta uppfinningar. 2 Quote Link to post
audirs2 57,303 Posted January 9 Share Posted January 9 Flygplan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,till Thailand! 1 Quote Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då? Link to post
UglyFarang 5,880 Posted January 11 Share Posted January 11 Definitivt golvvärme! 1 Quote Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to post
Drivern 44,594 Posted January 11 Share Posted January 11 KaMeVa de vridbara propellerbladen på fartyg. 3 Quote Link to post
Tallviking 121,106 Posted January 11 Share Posted January 11 Kvinnan...... Quote Being nice is overrated - Garfield Link to post
Nicholas 27,075 Posted January 11 Share Posted January 11 5 hours ago, Drivern said: KaMeVa de vridbara propellerbladen på fartyg. När dom funkar så är det ju bra. Annars blir det grundstöttning. 1 1 Quote Link to post
Drivern 44,594 Posted January 11 Share Posted January 11 23 minuter sedan, skrev Nicholas: När dom funkar så är det ju bra. Annars blir det grundstöttning. De funkar inte alltså ? Quote Link to post
Tommy 39,504 Posted January 12 Share Posted January 12 12 timmar sedan, skrev Drivern: De funkar inte alltså ? De fungerar utmärkt! I 100-tusentals fartyg över hela Världen, Rolls Royce köper inga skitbolag. Var Nicke fick luft ifrån, vet jag inte, antagligen allmän bitterhet... MVH 2 1 Quote "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to post
Recommended Posts