Nerike Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 chansar stort här Hon liknar Paethongtan Shinawatra (Thaksins dotter) Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 27, 2009 Dela Inlagd November 27, 2009 Nej och nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 28, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 28, 2009 det är svårt. inte ens frun vet... PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 En ledtråd kanske hjälper? Blått blod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Sirikitiya "Mai" Jensen ? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Sirikitiya "Mai" Jensen ? /mvh Nej men det börjar brännas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Hennes syter? Ploypailin Jensen ? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 28, 2009 Dela Inlagd November 28, 2009 Hennes syter? Ploypailin Jensen ? /mvh nej men det är en släkting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Rätt svar: Prinsessan Sirivannavari Nariratana, den thailändske kronprinsens dotter. Nu har det gått över ett dygn sedan någon gissade så det var kanske lite svårare än vad jag först trodde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 29, 2009 Dela Inlagd November 29, 2009 Vem är det här då? Vet inte själv vad han heter och har letat efter upplysningar om honom sedan mars. Är det någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd December 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2009 Eftersom inget händer lägger jag in en ny. Vem är denna pensionär? PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 De e hon .. hon .. som var gift med ...han .. han.. som spela i den .. den .. Äh fan kommer inte på /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Eftersom inget händer lägger jag in en ny. Vem är denna pensionär? Kan det vara Kevin Klein eller nån brud som gjort reklam för tex tvål,sitt eget träningsprogram? Nä nu vet jag "FANTOMEN"? MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Brigitte Bardot, en sann R D D fantast manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Brigitte Bardot, en sann R D D fantast Tror hon har en bror som heter Peter som körde hoj i Easy Rider! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 2, 2009 Dela Inlagd December 2, 2009 Tror hon har en bror som heter Peter som körde hoj i Easy Rider! Jag tror jag vet vad Du menar Texas Charlie Texasstyret?? Easy Rider i all Ära? Men jag tror att det är John Cleese? MVH Svampen " A Fonda Fan"!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 ... Jane fonda... Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Och eftersom det är rätt, så kör jag vidare då. Vem är denna figur? En kändis i internet världen vad det gäller en viss öppen källkod. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Hans Scheike - mannen som berikade svenska språket med "risad" och "upprumpad"! http://www.livslust.t.se/eckecorner/index.html Du som är smiskintresserad är Välkommen till: Smisk hos Hans Scheike “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd December 3, 2009 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2009 roliga svar ... tyckte ni det var fööööör lätt med Jane Fonda den ugglan? PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Skoj tråd! "RMS", Richard Stallman, GNU-mannen? Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Långrygg: Nope, men du börjar närma dig Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Ledtråd: Förnamnet börjar på A. Efternamnet börjar på C. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 (ändrad) Alan Cox! Fan dom ser ju likadana ut dom där fri programvara-gubbarna! Ändrades December 3, 2009 av Långrygg Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Långrygg Inlagd December 3, 2009 Dela Inlagd December 3, 2009 Jag hade ju rätt så jag kör Den här killen verkar vara i Thailand rätt ofta: Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu