Welder Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 Är han inte väldigt lik Kurt Russel? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 Bono! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2009 Adam Lambert enligt Google PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2009 oki då kör jag. Denna person hade möjligheten att återinföra paradiset på jorden. Istället . Den som svarar rätt på frågan får fortsätta. PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 mad asS http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 Adam Lambert enligt Google ?? Det va väl Kurt Russell? http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 25, 2009 vad lurad jag blev. Ursäkta! PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 Paul D Hewson var ju rätt!! Bono är ju bara hans artistnamn. Rätt ska vara rätt! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 Paul D Hewson var ju rätt!! Bono är ju bara hans artistnamn. Rätt ska vara rätt! Jo, precis http://www.maipenrai.se/forum/traden-t6687-pid-125973.html/page__view__findpost__p__125973 Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd November 25, 2009 Dela Inlagd November 25, 2009 ?? Det va väl Kurt Russell? Bilden som jag lade in är på Kurt Russel. Jag la in den för att jag tyckte att bilden på Paul David Hewson, Bono, var väldigt lik honom. Sorry om du eller någon annan missuppfattade det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 För att det inte ska bli oklarheter kan vi väl köra på med min fråga iaf Det blir ju spännande att se vad folk svarar. Pele PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Det är väl Saddam Hussein? Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 Det är väl Saddam Hussein? Ja visst men jag vill ha ett politisk laddat svar, läs frågan: Denna person hade möjligheten att återinföra paradiset på jorden. Istället . Den som svarar rätt på frågan får fortsätta. hehe PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 ...I stället ställde han till ett helvete för sina landsmän, grannländer och allt och alla som gick honom emot. Kan bara i min vildaste fantasi gissa vad han kostade för landet och dom länder som han gick i krig med. Huga, huga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 ...I stället ställde han till ett helvete för sina landsmän, grannländer och allt och alla som gick honom emot. Kan bara i min vildaste fantasi gissa vad han kostade för landet och dom länder som han gick i krig med. Huga, huga Nja, ganska bra men inte helt rätt PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Pele ! Denna person hade möjligheten att återinföra paradiset på jorden. Istället . Den som svarar rätt på frågan får fortsätta. Motsatsen till paradiset är väl helvetet eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 Pele ! Denna person hade möjligheten att återinföra paradiset på jorden. Istället . Den som svarar rätt på frågan får fortsätta. Motsatsen till paradiset är väl helvetet eller? ...kanske det PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Är det nån biblisk person du är ute efter eller? Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 nej då. Svaret handlar om Saddam och det är bara att fortsätta på meningen Istället . Pele PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Skulle vi kanske kunna få en liten ledtråd till vad du är ute efter Pele? Har det nåt med livet efter döden att göra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 Det är för enkelt Vad blev Saddam? PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Hängd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 Hängd? Saddam Hussein hade möjligheten att återinföra paradiset på jorden. Istället blev han hängd! Nisse Hult fortsätter PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Vem är snubben till höger i bild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd November 26, 2009 Trådstartare Dela Inlagd November 26, 2009 Saddam Hussein i himlen ? PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu