Jump to content
IGNORERAD

Thailändska spelmaffian i Sverige


Repe

Recommended Posts

Så det verkar som att du inte tror att det är särskilt vanligt med dessa kvinnor vilka påstår sig hälsa på nån kusin i Tyskland fast de egentligen är i Danmark för att jobba? Förstår jag dig rätt då?

Klart att det finns thaitjejer som åker till Danmark och gnoar,men jag har träffat bäde svenskor,norskor,finskor,ryskor afrikanskor,vietnamesiskor och KARLAR som är där i "affärer" Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 15 år senare...

Det är många inblandade i det äldsta yrket...  Här afrikaner i Stockholm
Dock verkar thai upplägget vara rent utnyttjande. Skapa skuld genom spel (som mamasan vinner på) och till prostitution för att betala (vilket mamasan vinner på)
När kommer snuten kika på detta eller är det enklare att jaga svenska väluppfostrade torskar?

Ändrades av p125
  • Ge karma 3
  • Bullseye 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev p125:

Dock verkar thai upplägget vara rent utnyttjande. Skapa skuld genom spel (som mamasan vinner på) och till prostitution för att betala (vilket mamasan vinner på)
När kommer snuten kika på detta eller är det enklare att jaga svenska väluppfostrade torskar?

 

Googlade lite och på forum och nyhetsmedia och hittade då information åtminstone 20 år tillbaka i tiden... så lär väl dröja minst 20 år till då innan Svensk rättsväsende gör nått.

 

Enis

  • Ge karma 3

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2026-06-24 at 10:56, skrev Enis:

 

Googlade lite och på forum och nyhetsmedia och hittade då information åtminstone 20 år tillbaka i tiden... så lär väl dröja minst 20 år till då innan Svensk rättsväsende gör nått.

 

Enis

Om det gör nå't blir det torskjakt utan att göra nåt åt problemet.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev måne:

Hur blir det då Enis med din forskning i Gävle?

 

 

Får väl lägga till några flera frågor i frågeformuläret med kryssrutor för ja eller nej

 

Chak wao

BTB

Full service

Pok deng

Dummy

 

något mera jag skall fråga om @måne?

 

😄

  • Haha 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Enis:

 

 

Får väl lägga till några flera frågor i frågeformuläret med kryssrutor för ja eller nej

 

Chak wao

BTB

Full service

Pok deng

Dummy

 

något mera jag skall fråga om @måne?

 

😄

Sinsod,broken motobike,how much

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...