Guest Gurkan21 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Kom häromdagen hem från min 3:e thairesa i år...som vanligt ville tjejen gå på några gogo barer, vi drog till soi cowboy där det brukar vara lite lättsammare tycker åtminstone jag. På ett utav ställena tycker jag att tjejerna ser lite väl unga ut (hela gänget som dansar är dessutom helt avklädda) en av tjejerna sätter sig ner bredvid oss och pratar en stund.. tjejen min som också tycker dom ser lite väl unga ut frågor då hur gamla tjejerna som dansar kan vara. Svaret blir att hela högen är mellan 16 och 17 år.. Detta är ju faan helt sjukt.det är ju bara småbarn MVH Gurkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Kanske Gurkan som är lite sjuk som tar med sig flickvän till gogobaren och sen förfasar sig över att baren inte tillämpar samma höga kristna moral som han själv påstår sig besitta. Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Jag håller med Gurkan 21 om att Tjejer under 18 år inte ska anställas för att kränga drinkar och för att i bara mässingen kråma sig vid den lodrätta ledstången. Men jag inte begripa varför man väljer ”Soi Cowboy" som utflyktsmål när man ska gå ut med sin flickvän eller fru? Till det "glädjekvarteret" går man väl möjligen som singel-snubbe eller om man vill ta en blöt utekväll med grabbgänget. Om nu frugan din säger sig gilla att vistas i den Cowboy-miljön bland brölande musik, fyllbultar och horder av prostituerade, ja då bör man nog ta sig en alvarlig funderare på vad man har gett sig in på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Ja det känns lite blåögt att bli förvånad av något sådant Inte för inte som utländska män som gillar unga tjejer har dragits till Thailand i många år Unga tjejer på GoGo-barer är ju mer eller mindre Thailands varumärke Laglighet är ju knappast det som Thailand är känt för direkt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Man kan ju undra varför man ÖVERHUVODTAGET besöker en sådan Bar om man nu blir så förfärad av att se så unga tjejer som jobbar där.blir man det så ska man stanna hemma o mysa med sin tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Men, var det inte Gurkans dam som ville kolla stångdansen? Det kan Ni väl inte lasta Herr Gurka för. Sen att Herr Gurka blev grön av att den lilla godsaken inte var mogen måste väl bara vara en bisak, har man stånglover i familjen så har man, då får man räkna med kart ibland, men hav förtröstan, alla kart mognar så småningom, bara man låter dom växa färdigt. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Intressant att det klagas mest om att gurkan tar med tjejen till ett go go ställe och inte att dom som jobbar är för unga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Men, var det inte Gurkans dam som ville kolla stångdansen? Det kan Ni väl inte lasta Herr Gurka för. Sen att Herr Gurka blev grön av att den lilla godsaken inte var mogen måste väl bara vara en bisak, har man stånglover i familjen så har man, då får man räkna med kart ibland, men hav förtröstan, alla kart mognar så småningom, bara man låter dom växa färdigt. Förlåt Gurkan och andra moralister... Baa:s inlägg retar mina skrattreceptorer till gråt, och jag måste ge + för ett roligt inlägg i denna allvarliga debatt. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Hemsk, Hemskt,,,nu har jag tyckt,,,och till vilken nytta, det är ju (tyvärr) Thailand vi pratar om. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Svaret blir att hela högen är mellan 16 och 17 år.. Jag är i Bangkok nu. Tjejerna blir bara yngre, även på Soi 4! Tanten min säger " Farang like lady young, no good" Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Utan att hänga upp mig på för mycket moral-jox, så känns denna tråd som ett resultat av en man som tvunget frågar tjejerna hur gamla de är och för att visa att frun/flickvännen är nog så fin, så ställs denna fråga och med rynkad näsa säger man: Oj, de är alldeles för unga för mig. Sedan kommer också denna tråd, som säkert Gurkans tjej numera känner till, eller t.o.m. var med och startade. Tycker som flera andra att det är mycket roligare att gå med grabbarna än frugan på dessa ställen. Men de gånger man måste gå med frun, så går jag också med rynkad näsa därifrån och säger att det inte var så roligt. Skyller på vad som helst egentligen... Sedan att tjejerna är under 18 år är nog lika många ggr påhittat som sant. En tjej som är 21 kan ju lika gärna säga att hon är 17 om hon tycker det säljer bättre. Jag säger inte att det inte finns de som är under 18, bara att det förmodligen beror på åldern på den som frågar, vad svaret blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Jag är i Bangkok nu. Tjejerna blir bara yngre, även på Soi 4! Tanten min säger " Farang like lady young, no good" Mvh Kimmo Har själv blivit erbjuden xxx utav unga tjejer som troligen vill tjäna en slant detta i Ayuttahaya Ålder vet ej fråga ej pga. inget intresse men skulle kunna vara 16 som 20 enligt min gisning. Föredrar min 38:e taggare med kropp som 18 taggare Mvh:Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 åsså väntar vi på broderns kloka inlägg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 åsså väntar vi på broderns kloka inlägg Då lär Du få vänta, okloka menade Du väl. Dessutom gillar han inte slanka snyggingar utan fetrövade tyskor. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Nu råkar jag veta att grabbens flickvän är 22 år. Men hade jag träffat henne på stan och hon påstått att hon var 14 år hade jag trott på det. Kanske är det fel att starta en ny "sanning" om man inte kontrolerat tjejernas ålder genom att titta på deras leg. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Nu råkar jag veta att grabbens flickvän är 22 år. Men hade jag träffat henne på stan och hon påstått att hon var 14 år hade jag trott på det. Kanske är det fel att starta en ny "sanning" om man inte kontrolerat tjejernas ålder genom att titta på deras leg. Och du tror på leg. på tjejerna som jobbar på barerna!!! Har själv sett leg. på en tjej som "skulle vara 22" på leg. fast hon var 16 år. Som sakt i Thailand får man det man vill ha för pengar, (mutor) kommer man långt på tyvärr. Mvh:Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Om det nu är allt yngre tjejer i de barerna, kan det bero på önskemål från kunderna? Eller kan den höjda utbildningsnivån i landet göra så att det "fattas" damer över 20 som fyller på så att säga? I början av årtiondet infördes det ju nio års grundskola istället för sex års. Vad vet jag. Sen håller jag med alla, va fan ska man till gogo och göra om nu en gång ryckt bort damen från det? Om nu damen vill gå dit så är det lite sjukt tycker jag. MEn hon kanske saknar det och tycker att hon inte passar i det "normala"? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 ja det e ju nåt nytt att dom eeee så unga.men ryktena sprider väl sig att skaffa en falang så e din framtid säkrad Frugan brukar säga att tänk om dom visste hur vi får kämpa för å få i hop pengar dom tror det växer på träd. därför så ser och hör alla att skaffa en falang så e din lycka fullständig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Och du tror på leg. på tjejerna som jobbar på barerna!!! Har själv sett leg. på en tjej som "skulle vara 22" på leg. fast hon var 16 år. Som sakt i Thailand får man det man vill ha för pengar, (mutor) kommer man långt på tyvärr. Mvh:Plätt Och hur vet du det? Var det någon i din familj eller kontrolerade du hennes andra leg som du visste var äkta? I sånt fall hur visste du det? Eller menar du att eftersom det går att förfalska leg i Thailand är det säkrare att tro på vad dom säger? Är det svårare att ljuga om sin ålder än att förfalska leg eller vad menar du? Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Kom igen nu...dom är precis så gamla som Du vill att dom ska vara, punkt o slut. Och beträffande leg. så fixar "vissa hjälpsamma" så att tjejerna blir lagliga och på så sätt släpps in på hotellen. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Nu förstår jag inte varför en del uttrycker tveksamheter till att ta med frugan till go-go? Är damen intresserad av vad som pågår där, varför inte? Man behöver väl inte ha en bakgrund i branschen för att vilja se hur det går till där. Jag och fru Chang besöker go-go åtminstone någon gång varje gång vi är i Thailand. Fru Chang skulle aldrig gå dit själv, men med mig går det tydligen bra. Det är förstås bara "se men inte röra" som gäller, kan dock ändå vara intressant att sitta med en öl och observera allt. Erbjuds det dessutom en någorlunda koreograferad show så finns det alltid några detaljer man kan notera för senare bruk ;-) Ingen risk att man blir antastad av bardamerna (snyft), det är nästan kusligt hur snabbt de uppfattar att jag är upptagen med fru Chang... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Kom igen nu...dom är precis så gamla som Du vill att dom ska vara, punkt o slut. Där satt det! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Kanske Gurkan som är lite sjuk som tar med sig flickvän till gogobaren och sen förfasar sig över att baren inte tillämpar samma höga kristna moral som han själv påstår sig besitta. Hehe..som sagt så var det inte jag som ville gå dit..kristen moral skiter jag fullständigt i Men när det är småflickor vi pratar om då är det sjukt tycker jag. Och till dtbkk...prata gärna för dig själv,du har inte den blekaste om vad min tjej har för bakgrund Och vad är det för sjukt om man är kvinna och vill gå på gogo? Gurkan21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Håller med Herr Chang och gurkan..Inget fel i att ta med sig tjejen på GoGo bar om båda tycker att det bara är kul. Har både svenska och thailänska tjejkompisar som tycker om att gå på GoGo ibland tillsammans med oss grabbar och även mitt ex tyckte att det var kul att gå,så why not Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd November 22, 2009 Dela Inlagd November 22, 2009 Enda nackdelen med att gå på go-go bar med den egna damen är att de andra damerna knappast ägnar en enda blinkning ens till farangen som kommer in. Gurkan, fortsätt du att gå dit med damen, det tänker jag göra..med min dam alltså. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu