Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Jag la en kommentar om Siam-Nilssons inlägg på bloggen som var en trist one-liner, det skall jag erkänna.

Dock så fick HC mig på andra tankar och jag har sen dess försökt göra så gott jag kan.

Men att du har en tråkig attityd mot mig och vill att andra ska förtjäna din respekt känns lite tråkigt och ursäkta uttrycket "förortsaktigt".

Jag trodde i min enfald att alla människor förtjänar respekt, även om man tycker olika. Jag respekterar Siam-Nilsson precis lika mycket nu som jag gjorde innan han skrev på bloggen.

Det är bra att du vill bättra dig för det är nått som vi alla borde sträva efter.

Samma sak med mig för jag erkänner också att jag har haft en dålig attityd mot vissa medlemmar.

Men att jag kräver respekt av andra är nått du fått om bakfoten.

För det första heter det Flugsvamp!

Och för det andra heter det dig "till"lekis!

Men jag förstår att du har svårt att stava prova att gå om 2an!

Visst virrade till det lite men En ursäkt va ju tydligen på sin plats "ska inte upprepas!

Men gå å lägg dej nu om du ska till skolan imorgon!!!

MVH Svampen :wai:

Jag vet att jag stavade fel och det kan hända vem som helst.

Men du visade verkligen din rätta sida när du försöker trycka ner mig som person på grund av mitt språkbruk.

Tänker inte sjunka ner på samma låga nivå som dig och kommentera ditt språkbruk för alla har olika förutsättningar att jobba efter.

Tydligen så missade du mina smilisar för det var ett skämt och inget annat men vill du feltolka det så gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är bra att du vill bättra dig för det är nått som vi alla borde sträva efter.

Samma sak med mig för jag erkänner också att jag har haft en dålig attityd mot vissa medlemmar.

Men att jag kräver respekt av andra är nått du fått om bakfoten.

Låter mycket bra, ingen är perfekt.

Fast jag har aldrig skrivit att du kräver respekt, däremot så har du skrivit att man skall förtjäna din respekt, om du gjort en tankevurpa eller läst fel spelar inte så stor roll, ville bara korrigera så du inte tror att jag skrivit att "du kräver" respekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bra att du vill bättra dig för det är nått som vi alla borde sträva efter.

Samma sak med mig för jag erkänner också att jag har haft en dålig attityd mot vissa medlemmar.

Men att jag kräver respekt av andra är nått du fått om bakfoten.

Jag vet att jag stavade fel och det kan hända vem som helst.

Men du visade verkligen din rätta sida när du försöker trycka ner mig som person på grund av mitt språkbruk.

Tänker inte sjunka ner på samma låga nivå som dig och kommentera ditt språkbruk för alla har olika förutsättningar att jobba efter.

Tydligen så missade du mina smilisar för det var ett skämt och inget annat men vill du feltolka det så gör det.

Jag missade inte smileys men Lappen se inta allt i Vitt eller Svart ! :whistle:

Jag fösökte vara lite ironisk tillbaka men ej "då sjönk jag" herregud sätt

lite färg på din tillvaro ta ut svängarna släpp lös den Rockande Lappen i dej!

Så om jag sårat din själ var det inte det jag ville uppnå! :wai:

Hoppas min förklaring är tillfreds med dej? :wai:

PS: Rocka loss Lappen :great:

MVH Svampen "Den rockande championen" :wai:

'

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är just du den perfekte Farangen!!!

1.Har ett fett bankonto? Ja

2.Älskar att hålla handen? Ja

3.Är överviktig? Ja om du frågar mig men nej enligt frugan

4.Behöver hemhjälp? Nej

5.Dricker öl dygnet runt? Nej

6.Är enfaldig härskare i förhållandet? Nej

7.Hatar Thailand men älskar brudarna? Nej

8.Har aldrig haft en Svenne tjej? Nej

Har du JA på ettan så får du nej på trean!

Hatar Thailand nej, älskar brudarna nej !

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du JA på ettan så får du nej på trean!

Hatar Thailand nej, älskar brudarna nej !

Enligt dig kanske men inte jag :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

1.Har ett fett bankonto? Allt är relativt, men jag svarar ja.

2.Älskar att hålla handen? Nej, men det kan vara mysigt.

3.Är överviktig? Nej, Mitt BMI är mitt i prick.

4.Behöver hemhjälp? Nej, men det har funnits en hemhjälp här vid olika tillfällen.

5.Dricker öl dygnet runt? Nej, sist jag drack var i November och då ett glas vin.

6.Är enfaldig härskare i förhållandet? Verkligen inte!

7.Hatar Thailand men älskar brudarna? Dum fråga!!

8.Har aldrig haft en Svenne tjej? Javisst!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad får er till att som vuxna män svara på dessa fåniga frågor? bekräfttelse för något???

Vuxna män det va ju du min vän som la in dessa åsikter "remember" conserven ELLER.

Med en blogg från Östermalm?????

Kort minne eller total minnesförlust?

Gå tillbaka å se va du lagt in!

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad får er till att som vuxna män svara på dessa fåniga frågor? bekräfttelse för något???

Du svarade själv vad vill du ha bekräftelse på??????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter mycket bra, ingen är perfekt.

Fast jag har aldrig skrivit att du kräver respekt, däremot så har du skrivit att man skall förtjäna din respekt, om du gjort en tankevurpa eller läst fel spelar inte så stor roll, ville bara korrigera så du inte tror att jag skrivit att "du kräver" respekt.

Hmm... tycker denna fråga om respekt har blivit lite konstig. Orkar inte plöja igenom hela denna tråd efter lämpligt citat, men om jag minns rätt så skrev någon typ "om du skriver på det sättet får du inte min respekt" (möjligen ej riktat mot Lappen). Då svarar Lappen ungefär "vad får dig att tro att jag vill ha din respekt?". Ett rimligt svar, och betyder just bara det.

Jag kan hålla med Lappen om att folk som uppenbarligen sätter stort värde på den respekt de ger eller eventuellt inte ger ter sig ganska löjliga. "Ajabaja, så kan du inte skriva, för då får du ingen respekt av mig!" Implicit finns ju här den något inbilska föreställningen att respekt från denna person är något mycket värdefullt och borde eftersträvas till varje pris av alla. Ja, kära nån då...

Ber om ursäkt om jag tolkat upprinnelsen till respektdiskussionen fel!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... tycker denna fråga om respekt har blivit lite konstig. Orkar inte plöja igenom hela denna tråd efter lämpligt citat, men om jag minns rätt så skrev någon typ "om du skriver på det sättet får du inte min respekt" (möjligen ej riktat mot Lappen). Då svarar Lappen ungefär "vad får dig att tro att jag vill ha din respekt?". Ett rimligt svar, och betyder just bara det.

Jag kan hålla med Lappen om att folk som uppenbarligen sätter stort värde på den respekt de ger eller eventuellt inte ger ter sig ganska löjliga. "Ajabaja, så kan du inte skriva, för då får du ingen respekt av mig!" Implicit finns ju här den något inbilska föreställningen att respekt från denna person är något mycket värdefullt och borde eftersträvas till varje pris av alla. Ja, kära nån då...

Ber om ursäkt om jag tolkat upprinnelsen till respektdiskussionen fel!

Herr Chang har talat.

Tips, läs ordentligt och ta en kurs i hur man tränar upp minnet så slipper du posta en massa text i onödan.

Nu har jag ett flyg att passa, återkommer en annan dag. ev. kommentarer till MIG skickas lämpligen via PM då jag knappast

har tid att läsa allt trams på min resa.

Ändrades av peerhan
Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte tråden spårat ur lite nu?? En viss mängd av bekräftelse söker nog alla, och vad gäller respekt brukar de ju vara så att man får den man förtjänar. Själv är jag rätt nöjd med att slippa vara perfekt å kan erkänna mina fel å brister till min partner från början så blir de mycket enklare.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips, läs ordentligt och ta en kurs i hur man tränar upp minnet så slipper du posta en massa text i onödan.

Nu har jag ett flyg att passa, återkommer en annan dag. ev. kommentarer till MIG skickas lämpligen via PM då jag knappast

har tid att läsa allt trams på min resa.

Och va är det som Dig så jäkla viktig, passar inte galocherna så skriv i nåt annat forum.jävla...(ifylles av resp läsare)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och va är det som Dig så jäkla viktig, passar inte galocherna så skriv i nåt annat forum.jävla...(ifylles av resp läsare)

..r, detta kan nog bli en rolig fortsättning

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips, läs ordentligt och ta en kurs i hur man tränar upp minnet så slipper du posta en massa text i onödan.

Nu har jag ett flyg att passa, återkommer en annan dag. ev. kommentarer till MIG skickas lämpligen via PM då jag knappast

har tid att läsa allt trams på min resa.

Tack för tipset om minneskurs!

Frågan är dock om man verkligen vill minnas allt som skrivs här... kanske bättre för hjärnan om man kan glömma vissa personers inlägg. Ingen nämnd, ingen glömd ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips, läs ordentligt och ta en kurs i hur man tränar upp minnet så slipper du posta en massa text i onödan.

Nu har jag ett flyg att passa, återkommer en annan dag. ev. kommentarer till MIG skickas lämpligen via PM då jag knappast

har tid att läsa allt trams på min resa.

Fjant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den perfekte farangen, vem är inte det. Alla som har en Thaikvinna är väl perfekt för hon, eller?

jap.gif Khun Lasse (Karla)jap.gif

post-6747-126115341477_thumb.jpg

post-6747-126115341477_thumb.jpg

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är just du den perfekte Farangen!!!

1.Har ett fett bankonto? Nej, men jag har så jag klarar mig och lite till

2.Älskar att hålla handen? Nä fy tusan så töntigt

3.Är överviktig? Jepp, minst 50 kilo, så de e mycket att tycka om

4.Behöver hemhjälp? Nix

5.Dricker öl dygnet runt? Nix

6.Är enfaldig härskare i förhållandet? Nix

7.Hatar Thailand men älskar brudarna? Har väldigt stort hatkärlek till detta land

8.Har aldrig haft en Svenne tjej? Haft men inte många

Vart bara 8a men tycker det räcker!! Pust, jag också

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips, läs ordentligt och ta en kurs i hur man tränar upp minnet så slipper du posta en massa text i onödan.

Nu har jag ett flyg att passa, återkommer en annan dag. ev. kommentarer till MIG skickas lämpligen via PM då jag knappast

har tid att läsa allt trams på min resa.

Jag tycker att det kommer en hel del text från dig Peronet som är helt djä.. ointressant!

Men det är väl ett forum och var och en har väl rätten att yttrycka sig eller?

Och sedan detta med minne tycker jag att ditt är lika kort som "ETT SHORT TIME" du kan ju

själv gå tillbaka på tråden och rannsaka ditt närminne! :crazy:

Det jag säjer är att jag accepterar dina och andras inlägg men måste kritisera ibland lever

i en fri värld!

Hoppas du får en trevlig resa!

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med en god grogg i handen så skrattar jag gott åt alla stackare som orkat kommentera det jag skrev, utom HC faktiskt. Han har lite stil och finess som div.medlemmar borde ta efter.

Nu skall jag vidare snart och vara den perfekte farangen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med en god grogg i handen så skrattar jag gott åt alla stackare som orkat kommentera det jag skrev, utom HC faktiskt. Han har lite stil och finess som div.medlemmar borde ta efter.

Nu skall jag vidare snart och vara den perfekte farangen.

Lycka till groggen, ta hand om husbonden

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...