Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

Att han skulle ha bloggen till sin familj och vänner tror jag inte på - då hade han nog valt FaceBook istället där han själv kan välja sin läsekrets. Bloggen är publik och öppen för alla att läsa och kommentera.

Sluta gissa, så länge du inte vet hur det var så är det min sanning som gäller :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Siam-Nilsson

Sluta gissa, så länge du inte vet hur det var så är det min sanning som gäller :na:

Rätta mig gärna om jag har fel i mitt antagande - men visst är du en Kvinna ?

Din moderliga argumentation tyder på detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätta mig gärna om jag har fel i mitt antagande - men visst är du en Kvinna ?

Din moderliga argumentation tyder på detta.

Spelar det nån roll? Du har ändå förlorat det här.

Du är en gammal sexturist som skäms och inget annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vita (gärna överviktiga) män med unga thailändska flickor (eller pojkar): Jodå, det är ingen klyscha, det är ett av de absolut mest påtagliga inslagen i gatubilden. Västerländska män i alla åldrar som utnyttjar sin ekonomiska överlägsenhet. Mest fascinerande är att många fortfarande på allvar hävdar att de gör flickorna en tjänst och att flickorna får välja själva. Dessa män hittar du överallt, från norr till söder, och mer regel än undantag är att de klämmer första ölen vid 10-snåret på morgonen. Och tro inte att svenskar på något sätt är underrepresenterade här.

Vita överklassbarn gärna med "fett hårsvall & rosa skjorta" tycker om att utnyttja pappas rikedom samt kreditkort

i jakten på f*tta över hela Östermalm.

Börjar kvällen med en snort "Cola" delar gärna med sig till lillstumpan "sen kung i baren"!

Drogad allmänt flummig av "Champagne" släpas lillstumpan med på efterfest och sen ??????????

Snacka om förfall i dessa fina våningar på Östermalm & Sveavägen 55!!!!!!!

Och dessa Baroner som "KÖPER" sin lilla barflicka på Östermalm för en kväll gör säkert dom en tjänst,kanske dom

kan få ett litet VIP KORT för sin gunst?????

"DÅ KAN VI SNACKA OM ATT UTNYTTJA SIN EKONOMISKA ÖVERLÄGSENHET"

MVH Svampen :wai:

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlorat??

Vänta lite nu, nu kommer vi in på en annan nivå och iaf. min känsla är att nu är det inte åsikter och olika syn på saker längre. Nu är vi inne på en nivå där spade behövs.

Och om frågan vilket kön du (ni) tillhör så kan det anses egalt det är ju upp till var och en att bilda sej en uppfattning i ämnet, jag har iaf. min åsikt tämligen klar.

Och Taskel personangrepp hör inte hemma här Kvinna/Man? vi är väl alla människor eller hur?

Påhopp från anonyma människor män eller kvinnor ger iaf. mej dålig smak i munnen.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vita (gärna överviktiga) män med unga thailändska flickor (eller pojkar): Jodå, det är ingen klyscha, det är ett av de absolut mest påtagliga inslagen i gatubilden. Västerländska män i alla åldrar som utnyttjar sin ekonomiska överlägsenhet. Mest fascinerande är att många fortfarande på allvar hävdar att de gör flickorna en tjänst och att flickorna får välja själva. Dessa män hittar du överallt, från norr till söder, och mer regel än undantag är att de klämmer första ölen vid 10-snåret på morgonen. Och tro inte att svenskar på något sätt är underrepresenterade här.

Vita överklassbarn gärna med "fett hårsvall & rosa skjorta" tycker om att utnyttja pappas rikedom samt kreditkort

i jakten på f*tta över hela Östermalm. :crazy:

Börjar kvällen med en snort "Cola" delar gärna med sig till lillstumpan "sen kung i baren"!

Drogad allmänt flummig av "Champagne" släpas lillstumpan med på efterfest och sen ??????????

Snacka om förfall i dessa fina våningar på Östermalm & Sveavägen 55!!!!!!!

Och dessa Baroner som "KÖPER" sin lilla barflicka på Östermalm för en kväll gör säkert dom en tjänst,kanske dom

kan få ett litet VIP KORT för sin gunst?????

"DÅ KAN VI SNACKA OM ATT UTNYTTJA SIN EKONOMISKA ÖVERLÄGSENHET"

MVH Svampen :wai:

PS: glömde säja att jag svarade på Östermalskisens blogg!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlorat??

Vänta lite nu, nu kommer vi in på en annan nivå och iaf. min känsla är att nu är det inte åsikter och olika syn på saker längre. Nu är vi inne på en nivå där spade behövs.

Och om frågan vilket kön du (ni) tillhör så kan det anses egalt det är ju upp till var och en att bilda sej en uppfattning i ämnet, jag har iaf. min åsikt tämligen klar.

Och Taskel personangrepp hör inte hemma här Kvinna/Man? vi är väl alla människor eller hur?

Påhopp från anonyma människor män eller kvinnor ger iaf. mej dålig smak i munnen.

Ja Askel har inte bidragit mycket på MPR förutom att försöka göra sig lustig på andras bekostnad. :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlorat??

Förlorat var ordet och inget annat, tappar man argumentation och ger sig in i frågan om vilket kön någon har så har man förlorat.

Siam-Nilsson är normalt en duktig skribent men när man ger sig in i sånt där så tappar jag ALL respekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlorat var ordet och inget annat, tappar man argumentation och ger sig in i frågan om vilket kön någon har så har man förlorat.

Siam-Nilsson är normalt en duktig skribent men när man ger sig in i sånt där så tappar jag ALL respekt.

Och vem bryr sig om din respekt egentligen?

Angående könet var det inte ett påhopp utan en förfrågan.

Sen att din förutfattade åsikt om det täckta könet speglas i din kommentar gör det inte mindre komiskt.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Och vem bryr sig om din respekt egentligen?

Uppenbarligen inte du.

Försök inte spela tuff, det har du ingenting för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vita överklassbarn gärna med "fett hårsvall & rosa skjorta" tycker om att utnyttja pappas rikedom samt kreditkort

i jakten på f*tta över hela Östermalm.

Börjar kvällen med en snort "Cola" delar gärna med sig till lillstumpan "sen kung i baren"!

Drogad allmänt flummig av "Champagne" släpas lillstumpan med på efterfest och sen huh.gif?huh.gif???

Snacka om förfall i dessa fina våningar på Östermalm & Sveavägen 55!!!!!!!

Och dessa Baroner som "KÖPER" sin lilla barflicka på Östermalm för en kväll gör säkert dom en tjänst,kanske dom

kan få ett litet VIP KORT för sin gunst?huh.gif?

"DÅ KAN VI SNACKA OM ATT UTNYTTJA SIN EKONOMISKA ÖVERLÄGSENHET"

MVH Svampen jap.gif

5 rolleyes.gif

Tyvärr så tycker jag att detta också var ett bra inlägg great.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

respekt förkänar väl ändå alla mäniskor, oavsett kön???????

Man får den inte gratis utan man gör sig förtjänt av den.

Och det får man inte som peerhan gör.

Uppenbarligen inte du.

Försök inte spela tuff, det har du ingenting för.

Spela tuff? Sitter du fortfarande i sandlådan och håller i spaden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu glömmer vi allt gammalt groll,

och istället gratulerar vi Lappen

till konfirmationen.

Grattis Lappen, på den stora dagen!

Ax.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spela tuff? Sitter du fortfarande i sandlådan och håller i spaden?

Absolut inte, men du har ju en inställning som är allt annat än trevlig, dessutom så tillför du absolut noll utan bara häver ur dig ett inlägg för att spela tuff.

Så jag undrar vem det är som sitter i sandlådan och håller i spaden, för nått vidare vuxen verkar du inte vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut inte, men du har ju en inställning som är allt annat än trevlig, dessutom så tillför du absolut noll utan bara häver ur dig ett inlägg för att spela tuff.

Så jag undrar vem det är som sitter i sandlådan och håller i spaden, för nått vidare vuxen verkar du inte vara.

Det var du som drog ner det på sandlåde nivå när du snackar och att vinna och förlora.

Undra vem som har en otrevlig attityd om inte du.

Men visst fortsätt att försöka vinna varje diskussion du för min del så kvittar det.

Du kommer garanterat att skaffa många vänner :great:

Lycka till i sandlådan...over and out

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var du som drog ner det på sandlåde nivå när du snackar och att vinna och förlora.

Tyckte inte jag var otydlig på nått sätt, men jag ska försöka förklara.

Siam-Nilsson förlorar i mina ögon när han blandar in kön i det hela, en typisk grej att ta till när argumentationen tryter

Jag hoppas att du NU förstår vad jag menade.

Att du sen inte respekterar nån på forumet innan man har förtjänat din respekt är ju inte bara otrevligt utan på en nivå jag anser vara lägre en sandlådan.

Men om jag ska var helt ärlig så faller inte min värld i småbitar om du inte respekterar mig, jag respekterar dock dig, Siam-Nilsson och dom flesta andra människor på den här jorden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vita (gärna överviktiga) män med unga thailändska flickor (eller pojkar): Jodå, det är ingen klyscha, det är ett av de absolut mest påtagliga inslagen i gatubilden. Västerländska män i alla åldrar som utnyttjar sin ekonomiska överlägsenhet. Mest fascinerande är att många fortfarande på allvar hävdar att de gör flickorna en tjänst och att flickorna får välja själva. Dessa män hittar du överallt, från norr till söder, och mer regel än undantag är att de klämmer första ölen vid 10-snåret på morgonen. Och tro inte att svenskar på något sätt är underrepresenterade här.

Vita överklassbarn gärna med "fett hårsvall & rosa skjorta" tycker om att utnyttja pappas rikedom samt kreditkort

i jakten på f*tta över hela Östermalm.

Börjar kvällen med en snort "Cola" delar gärna med sig till lillstumpan "sen kung i baren"!

Drogad allmänt flummig av "Champagne" släpas lillstumpan med på efterfest och sen ??????????

Snacka om förfall i dessa fina våningar på Östermalm & Sveavägen 55!!!!!!!

Och dessa Baroner som "KÖPER" sin lilla barflicka på Östermalm för en kväll gör säkert dom en tjänst,kanske dom

kan få ett litet VIP KORT för sin gunst?????

"DÅ KAN VI SNACKA OM ATT UTNYTTJA SIN EKONOMISKA ÖVERLÄGSENHET"

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

ODIN, fanns inte mycket att replikera på så jag låter bli.

Siam-Nilsson:

Jag klagade på dig för att du postade ditt inlägg från bloggen här och jag tyckte det var ett uselt inlägg du skrev, du har skrivit mycket bra saker, ingen tvekan om det.

Men just det där tyckte jag var dåligt, om en människa som bott i Thailand länge (orkar inte kolla men över året var det väl ) har en åsikt om gubbar som går hand i hand med thaitjejer så är det hans syn på saker och ting, och bloggen var troligtvis inte till för att nån som uppenbarligen kände sig träffad skulle skriva nått trams, utan den var nog till för familj och vänner.

Tycker hela den här hoppa på mentalitet så fort nån tycker att nått som existerar och är MYCKET vanligt i Thailand nämns är patetisk av gigantiska mått.

Det går ju tiotusentals kåta gubbar som pröjsat för sin tjej på promenad varje dag i Thailand. Själv bryr jag mig inte ett smack utan promenerar vidare med mitt ev. sällskap.

Och om nån nu fått för sig att jag känner bloggaren så kan jag tala om att jag har inte en aning om vem det är.

Att de finns i tiotusentals över hella landet må vara sant men de dominerar ju inte Bangkoks gatubild, hur patetiskt det än må se ut när man väl stöter på de omaka paren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att de finns i tiotusentals över hella landet må vara sant men de dominerar ju inte Bangkoks gatubild, hur patetiskt det än må se ut när man väl stöter på de omaka paren!

JAG skrev i Thailand och bloggaren upplevde det som att det dominerade Bangkoks gatubild. Jag har redan en gång skrivit om varför han ev. uppfattade det så och fler gånger torde vara onödigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...