Jump to content
IGNORERAD

Perfekte Farangen!


svampen

Recommended Posts

sant om det var jag som var konserven! för ett par timmar sedan!

Svara annars finns jag på adressen 17:00 Götet TOMOLLLLOWV?? Welcome too the u!

MVH Svampen!!! :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 645
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    108

  • Baa

    46

  • Avregistrerad clion

    45

  • broder tuk tuk

    43

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Baa! för tusan med ditt temprament. borde du ta solstolen före barflickan!

Lite väl sent påtänkt efter 5 år tillsammans :rtfm:

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har ju sagts tidigare, men bara för att man gillar Thailand och är av det manliga könet betyder det inte att man springer till närmsta bordell så fort man sätter sin fot i landet. Men jag har besökt tre bordeller under hela mitt vuxna liv utan att jag har betalat för sex, jag är 24 år. Den ena var i hatyai och var det enda som var öppet om man vill köpa en bärs, staden var helt översvämmad och det enda som vi såg var öppet var pink lady, jag och polare tog en bärs och drog hem senare. Det blev ingen bom bom den kvällen. Andra gången jag besökte en bordell var när jag skulle gå in för att få massage men jag fick se att det var en bordell. I kuala lumpur, det blev inga barn gjorda där heller. Jag drog därifrån direkt. Jag har varit på ett annat ställe också här i Srisaket som jag också trodde var massage drog med mig min sambo som är thailändska. hon protesterade hela vägen och när vi kom fram så insåg jag varför den klassiska glas montern och tjejerna som stod på rad.

Jag kan säga att jag har träffat en massa bargirls av och an under min tid i Los men jag har aldrig betalat för sex.

Inte min grej, dumt när man kan få det gratis också. Men om det finns gubbar som går igång på det så är det inte min sak att bedöma.

Ps jag betalade ett ludder en gång att sluta följa efter mig när jag på Koh Chang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig betalat. Gratis. Jo du! Det var roligt sagt. Dom flesta lever bara en gång o då ska man ha det jävligt sköj. Katten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte lite "kattlikt", aldrig betalat för sex?

Indirekt då måhända? :whistle:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har heller aldrig "betalat" för sex,men jag har gett ersättning för förlorad arbetsförtjänst :whistle: och då har jag väl aldrig köpt sex.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har heller aldrig "betalat" för sex,men jag har gett ersättning för förlorad arbetsförtjänst :whistle: och då har jag väl aldrig köpt sex.Mvh Måne

Kul samma här!! :great:

PS:Ska du till grannen imorg frun fyller ju år?

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte lite "kattlikt", aldrig betalat för sex?

Indirekt då måhända? whistle.gif

Baa

Korrekt Baa, hur många lägger inte upp den taktiken av bartjejerna "jag som är så charmig får det gratis" snacket håller inte!

taktiken går ut på ngt annat mycket smartare !

Link to comment
Dela på andra sajter

Korrekt Baa, hur många lägger inte upp den taktiken av bartjejerna "jag som är så charmig får det gratis" snacket håller inte!

taktiken går ut på ngt annat mycket smartare !

Nu mente jag ju inte direkt barbrudarna i LOS, mer rätt allämnt krogragg med vid vidhängade bjudningar.

Skillnaden är i mina ögon inte så stor, moraliskt sett, på ett 1000 baths skjut i LOS och ett onenightstand i Stockholm efter en eller ett par legspredders.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Svara annars finns jag på adressen 17:00 Götet TOMOLLLLOWV?? Welcome too the u!

MVH Svampen!!! :wai:

Är det ett hot eller ett löfte ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det ett hot eller ett löfte ;)

Herr Chang har talat.

Vart inte så skulle ha kört ner ett flyttlass idag men ändrades till söndag.

Ha så trevligt ikväll!!!! :drinks:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Vart inte så skulle ha kört ner ett flyttlass idag men ändrades till söndag.

Ha så trevligt ikväll!!!! drinks.gif

MVH Svampen jap.gif

Vaddå, var chaffisen bakis? :) / mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu mente jag ju inte direkt barbrudarna i LOS, mer rätt allämnt krogragg med vid vidhängade bjudningar.

Skillnaden är i mina ögon inte så stor, moraliskt sett, på ett 1000 baths skjut i LOS och ett onenightstand i Stockholm efter en eller ett par legspredders.

Baa

En avsevärd skillnad, och det vet du att jag tycker!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaddå, var chaffisen bakis? :) / mvh

Nä chaffisen ner ok men jag är bakis "var"!!!! :suicide:

Bättre nu ska på Thaikalas tommollow så det blir väl en Söndag ochså!! :drinks:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan han veta vad du tycker?

vi har haft diskusionen innan, så det blir bara tjat om den skall upprepas!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är en skola en toalett kan det vara Farngläraren BTT skola???

Ett bildbevis till?

post-4567-12608289201_thumb.jpg

post-4567-12608289201_thumb.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag väntar fortfarande med spänning på farangs utlovade besök på BEC språkskolan i Pattaya.

:whistle:

Fast jag misstänker ju att herrn fått kalla fötter.

BTT

Behover inte oroa dig, behover inte aka hela vagen till Naklua for att fota byggnaden du pastar du jobbat i, som for ovrigt inte ens fanns ar 2003...

Kalla fotter? Tja, var ratt kyligt uppe i norr utanfor Chiang Kham dar jag befan mig nar du postade detta...

Just nu haller jag pa att inreda en lagenhet for 2.500 baht manaden, inte 12.000 baht som du tipsade om for lagbudget...

Just det ja, det andrade du ju till att man vill bo battre an pa hotell, liksom du andrade att filipinskor var tillbakadragna och blyga,

till att dom var oppna och flortiga, och sa vidare... vad du andrade din utsikt fran muggen pa monkeyhouse till nar UbonBorge fragade om du var 3 meter lang kommer jag inte ihag.

Kul att du tycker du ar konsekvent, jag haller med om det. Du andrar konsekvent varenda felaktigt inlagg du gjort...

Skolan du fotat heter for ovrigt inte BEC, och klumpigt av dig att inte lagga marke till att dar star Computer och inte Culture pa skylten, skolan var ju redan googlad har...

Ändrades av Farang

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Skolan jag fotat heter LC school och ligger på soi 6.

Anledningen är att min vän jobbar där numera och inte på BEC.

Om inte BEC existerade 2003 hur kunde jag då jobba där redan 2001?

Men lugn farang inom de närmaste dagarna ska det komma in bilder på BEC tagna 2007 och då fanns skolan kvar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Skolan jag fotat heter LC school och ligger på soi 6.

Anledningen är att min vän jobbar där numera och inte på BEC.

Om inte BEC existerade 2003 hur kunde jag då jobba där redan 2001?

Men lugn farang inom de närmaste dagarna ska det komma in bilder på BEC tagna 2007 och då fanns skolan kvar.

BTT

Det är väl inte relevant att se foton från 2007 när du jobbade där 2003 eller? :whistle:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten reflektion bara: Vilken myndighet jobbar du på BTT? Du är ju halare än en Ål.

Hur jäkla svårt kan det vara, du sitter ju i en moment 22 situation som heter duga. Dra en kopia med stämplarna från passet eller nåt, dom brukar ju ha kopieringstjänst på 7-11 och få slut på det här evighetstjafset...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...